ZOR BİR GEÇİŞ SEÇMİŞİZ | REEL KAMERA ARKASI

  görünümler 490,453

Şeyda Erdoğan

Aylar önce

Herkese merhabalar! Yeni bir reel kamera arkası videosu ile geldim. Bu sefer zorlayıcı bir geçiş seçmişiz. Umarım eğlenirsiniz. İyi seyirler!❤️

🚩 Abone olmayı unutmayın! - goo.gl/ywlYDz

🎥 İZLEMENİZ GEREKEN DİĞER VİDEOLARIM:

🔹 YENİ OFİSİMİ TUTTUM! - trpost.info/list/video/gaWcrKqny93Ih6Y.html

🔹 ESKİ ÇİZİMLERİMİ GÖSTERİYORUM! - trpost.info/list/video/ZsemnZGps9XSpaI.html

🔹 NEON LIGHT EFFECT LINER LOOK | MY FIRST ENGLISH VIDEO! - trpost.info/list/video/jbqCamSUwKuRhpY.html

🔹 ARKADAŞLARIM MAKYAJIMI SEÇİYOR! | CHALLENGE - trpost.info/list/video/fsxnpZ2IsZ2zc2M.html

🔹 HESAP KİMDE? - trpost.info/list/video/gKqVZqVqq7CnhKY.html

------------------------------------------------

🔸 Beni takip edebileceğiniz, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabileceğiniz sosyal medya hesaplarım:

💜 Instagram: seydaerdogan
💙 Twitter: Seydaaerdogan
💌 Sponsorluk ve iş görüşmeleri için: info@seydaerdogan.com

------------------------------------------------

#backstage

YORUMLAR
Morux Mahmudova
Morux Mahmudova 4 gün önce
şeyda sevgilin varmi
pembe panduf
pembe panduf 5 gün önce
aysenle videolarınız çok keyifli oluyor
Seda B.
Seda B. 5 gün önce
Şeyda erdoğan türkiyenin başına gelmiş en güzel ve zeki nadir insanlarından. ❤️
Sultan Avcıkaya
Sultan Avcıkaya 5 gün önce
O değil de bacak kaslarına bayıldım. Hem ince hem güçlü görünüme sahip. 😍
Mavi Göyüzü
Mavi Göyüzü 11 gün önce
Sicede tam tersi olmali diyilmi yani pijamana uzanib makyajli kalkma
Nihal Mermertaş
Nihal Mermertaş 13 gün önce
Seyda abla o kırmızı ışık taktığın şeyin adı ne
Pinar Azar
Pinar Azar 13 gün önce
Sondaki şarkının adı?
Alim Şahin
Alim Şahin 16 gün önce
Merhaba Seyda Hanim Nasilsiniz Cok GuzeL Kadinsiniz Sizden Hoslaniyorumm Sizinle Tanismak istiyorum Ayrica Video Harikaa Bence Bayildim ama Hayatinizda Mutluluklar ve Basarilar Diliyorum Efendim Kendinize Cok iyi Bakin Byeee
Betül Elden
Betül Elden 21 gün önce
nobody: seyda: bi tık cjslmziwpckwixosmxj
Emine Geniş
Emine Geniş 21 gün önce
8:20 de erkekler kızların tartıştığı bu konuları anlamadığına yemin edebilirim
Zeynep Kaya
Zeynep Kaya 22 gün önce
Oha evde bin tane kedi vaar edkhreudjnjdwuwanuu
Sun and Moon
Sun and Moon 22 gün önce
DAHA COK BOYLE VIDEO GELSIN 😍😍😍😍😍😍
Ela Aydın
Ela Aydın 25 gün önce
Keşke kurguyu nasıl yaptığını ne kullandığını falan çeksen
ECEM NUR KARAKAŞ
ECEM NUR KARAKAŞ 26 gün önce
bebekkkk seni çok seviyorumm ablacumm
Sanem Dere
Sanem Dere 26 gün önce
bu kadar güzel evde bir tane gerçek mermer masa olmaz mı inanamıyorum bence hemen raklis.com.tr'ye bakmalısın inanaılmaz masalar var
Merve Coşar
Merve Coşar 27 gün önce
Bayılıyorum böyle güçlü kadınlaraaaa💙💙💙
Esin
Esin 28 gün önce
Kediler konusuyo lan dhshsh
Enise Özlem Öz
Enise Özlem Öz 29 gün önce
kullandığın tripodu linkler misin aşkkk??
Elif Günay
Elif Günay 29 gün önce
Üzerindeki siyah elbiseyi çok beğendim ya çokta yakışmış acaba nerden bulabilirim var mı bilen birisiii
Öyle İşte
Öyle İşte Aylar önce
Kimse bahsetmemiş ya da farketmemiş ama neden kediyi kısırlaştırmıyorsunuz, benimde kedilerim var onları o şekilde gördükçe çok üzülüyorum 🥺
E A
E A Aylar önce
Tırnağını yaa 🤮
Asude Demir
Asude Demir Aylar önce
Şeyda Abla seni çok seviyorum ellerine emeğine sağlık mükemmel ⭐😍 iyiki varsın
Ceren Yılmaz
Ceren Yılmaz Aylar önce
sınavları iptal etmeyeceğin.
Vahide
Vahide Aylar önce
Yattım Allah kaldır beni dkkdldşdşdşddc
Nurlan Letifli
Nurlan Letifli Aylar önce
Çok qarib..burakdan ayrildi da..gelecekde evlendiginde kocası Burakla havuzda ciplak videolarına bakıb ne dicek..ah afərin benim karım kaç erkekle hovuzlardan gəldin iyi yapdin sonda bana koydun ya kəndini..boyle dicek belkide..erkek adam bunlarla evlenmez..ne diyeyim..Allah gunahlarini bagislasin
AydınLan Videoları
AydınLan Videoları Aylar önce
Edit yaptığı programın adı ney bilgisayardaki ?
melike Ross
melike Ross Aylar önce
Şeyda ablanın gözlük modeli ne
Pelin Güneş
Pelin Güneş Aylar önce
Abla neden videoyu atmadın tiktoka sondaki kamera arkasını
huriye sönmez
huriye sönmez Aylar önce
müzik neeee
Eda Yalçın
Eda Yalçın Aylar önce
Abla seni çok seviyorum TRpostnin kraliçesi 🧡💛💚💙❤💜💗
Betül
Betül Aylar önce
Makyajsız daha güzelsin ya
Betül
Betül Aylar önce
6:05 tişört nereeeden
Ecrin Çamoğlu
Ecrin Çamoğlu Aylar önce
Şeyda abla en son kullandığınız şarkı nın adı ne??
a a
a a Aylar önce
no one: seyda ve aysen: oldu bi tık daha
İrem Nur
İrem Nur Aylar önce
10 snyelik video olsada hazırlanırken fazla emek veriliyor :) emeklerinize sağlık
Nehir Altuntaş
Nehir Altuntaş Aylar önce
Nerde kaldı o günlük vloglar
Nehir Altuntaş
Nehir Altuntaş Aylar önce
.
Youtube hesabı
Youtube hesabı Aylar önce
6:42 Kimsin ulan sen kimssiiinnnn
Elvin Biyabani
Elvin Biyabani Aylar önce
Tv deki çizgi filmine gözüm kayiyor ancak 😀😀
Tuğba Demiralp
Tuğba Demiralp Aylar önce
En yakın arkadaşlarım şu çabaları görse de utansaaa
Mahbuba Yagnaliyeva
Mahbuba Yagnaliyeva Aylar önce
Böyle videolar seri halinde gelirse çok iyi olur
Büş. Y.
Büş. Y. Aylar önce
Kurgularken hangi uygulamayı kullaniyorsun bebism🌺 bilen varsa yazsn lütfen 🥰
rabia yıldırım
rabia yıldırım Aylar önce
nasıl boş işler yapılır nasıl zaman boşa harcanır oynat bakalım
tugba
tugba Aylar önce
Videonun fotoğrafını görünce vallaha cin çıkartıyorsunuz zannettim ahahahahha
SON İBNE BÜKÜCÜ
SON İBNE BÜKÜCÜ Aylar önce
Abla ben bugün rüyamda senle ve birkaç adamla dizi çekiyorduk ve sen bir sahnede twerk yapıyordun bana ve diğer adamlara nası yaptım diye soruyordun ve ben 55 kiloyken beni kaldırmıştın. Hayatımda ilk kez bir ünlüyle rüya gördüm
Leman Khelefli
Leman Khelefli Aylar önce
Ayşe Cemre Baysel'ə çox oxsadıram nədənsə
Betül Çelik
Betül Çelik Aylar önce
03:50 allahim nasıl bebek gibi geliyor kedinin sesi 🥺❤
Nisanur Ulusoy
Nisanur Ulusoy Aylar önce
Eskiden olduğu gibi Şeyda yine kapanışı unutmuş WMDMQŞGKWLŞFÖAÇFMAKWŞQ
Selo Duman
Selo Duman Aylar önce
Kiimmsinn ullann seeenn kimsiiin burhan altintop hahdhahahs
Münüse Önal
Münüse Önal Aylar önce
Lan ben de şeyda tek başına şip şak çekiyo reelsları diyorum meğersem teşkilat varmış kamera arkasında KSSKWKSKWK
Nehir Gümüşoğlu
Nehir Gümüşoğlu Aylar önce
Allah kolaylık versin ne zor iş
ferit göker
ferit göker Aylar önce
selam şeyda bu vlog hakkında ne dıyebılırım bence ıyı bır vıdeo olmuş başarılı olmasının nedenı eğrısıyle doğrusuyla her tur samımıyetı içinde barındıran ıyı bır vlog olmuş bız önceden kurgulanmış şeyler bana daha hoş gelmıyor neyse yenı videolarda gorusmek uzere arkadasına selam
Elif Gizem Köse
Elif Gizem Köse Aylar önce
Koca yürekli ayşen
Gabo Prive
Gabo Prive Aylar önce
Hangi efekt hangi programla çekildi bu fotoğğraaafff🖤🖤🖤
rabia ikinci
rabia ikinci Aylar önce
Artık hikayeleri makyaj istiyoruzzzz 😢😢
Günay
Günay Aylar önce
peki ya seydanin cartoon network izlemesine me demeli?
ZEHRA BUĞDAYCI
ZEHRA BUĞDAYCI Aylar önce
İnstagramı olmayanlar için burdada olsa güzel olur reelsler.
Eda Bahadır
Eda Bahadır Aylar önce
Daha çok ve daha uzun videolar
quwu
quwu Aylar önce
İnsanlar alın teriyle para kazansın lütfen. Suratım güzel, iyi rol yapabiliyorum diye... Ne bu...
Uh Bleep
Uh Bleep Aylar önce
Burda da emek harcanıyor. Bırak yapsınlar. Böyle diyenlere sinir oluyorum
gufran tay
gufran tay Aylar önce
Arkadaki çizgi filmi izleyen ben
Haydar Aydın
Haydar Aydın Aylar önce
Makyaj halin güzel olmuş..
-ELFIDÂ-
-ELFIDÂ- Aylar önce
KOCA YÜREKLI ŞEYDA KUPENIN CANININ ACIDIGINI BİLE BILIYOR TEGJKDWEGUI
YKS ÖĞRENCİSİ
YKS ÖĞRENCİSİ Aylar önce
Yandan NİHAN CANDAN a benziyorsunnn
zehra czzk
zehra czzk Aylar önce
bence reels larda yaptığın makyajları youtube a video olarak atabilirsin
benim adım azrail
benim adım azrail Aylar önce
Acımayan küpe de ne biliyim!?
Ecrin Eyin
Ecrin Eyin Aylar önce
07:53 of küpem acıdı KHTENÇAWÜNPİ/WO9TKHHHRÇÜA9VNDTDOIKR
Nisanur
Nisanur Aylar önce
Bana kalp bırak
self study
self study Aylar önce
7:20 şarkıyı bilen var mı?
Ayşegül Kurt
Ayşegül Kurt Aylar önce
Kimsenin hayatına karışmak istememde fikrimi söylemek gerekirse ne kadar boş insanlarsiniz ya instaya fotoğraf atmak hayatınızdaki tek önemli şey olmuş. Böyle bi hayatım olmadığı için bir kez daha kendimle gurur duydum
Ceyda beren Koçer
Ceyda beren Koçer Aylar önce
@Ayşegül Kurt siz de boş yorum yapmayın o zaman
Ayşegül Kurt
Ayşegül Kurt Aylar önce
@Ceyda beren Koçer ben senin gibi buraya iyi yorum yazmak zorunda degilim ya da beğenmek zorunda da değilim. canım istedigi için fikrimi de belirtebilirim. İyi yorum görmeyince milletin avukatı gibi saldırıp durmayin
Ayşegül Kurt
Ayşegül Kurt Aylar önce
@Ceyda beren Koçer ben rahatsız olup olmadığımi soylemedim ilk yorumuma bakarsan kimsenin hayatına karışmak istemediğimi ama fikrim olarak bu işin boş oldugunu söyledim.İnsanların hayatına çok saygılı biri gibi burda tatava yapmayı kes ve benim yorumuma da saygı duy. Fikrini belirtmiş de geç . Kasma bu kadar. Prim yapma
Ceyda beren Koçer
Ceyda beren Koçer Aylar önce
@Ayşegül Kurt o sadece youtube la başladı işe youtube la devam etmek zorunda değil insanların verdiği emeğe saygı duyun ortaya kaliteli bir reels koyuyor ama siz bundan bile rahatsız oluyorsunuz güzel reelsmış de git yani kasma bu kadar
Ceyda beren Koçer
Ceyda beren Koçer Aylar önce
@Ayşegül Kurt işine önem verdiği için ortaya kaliteli şeyler koymak için uğraşması kadar normal bir şey yok bi insanın işine çok önem verdiğine de karışacaksanız ohooo yani
Beyza Cüver
Beyza Cüver Aylar önce
3.37 kedinin kendini bırakışı kclsmflaödlamödödöwödlasö
e.T.
e.T. Aylar önce
Abi bu neyin kafası
Berfin Ölmez
Berfin Ölmez Aylar önce
Telif yememe çabaları...
Zeynep Sude SEZGİN
Zeynep Sude SEZGİN Aylar önce
Arkadaşlar şeydanın küpelerinin canları acıyabiliyor hgxgvsgvhs kulağının değil küpenin
αlуєѕкα ɴᴜʀ
αlуєѕкα ɴᴜʀ Aylar önce
trde reel denince akla gelen ilk isim. şahane işler yapıyorsun şeyda harikaaaasin
Sevgi Akman
Sevgi Akman Aylar önce
Başak ablayla video gelsin +1
İrem
İrem Aylar önce
Seydanin ev hali > makyajlı hali
elifsizer2008
elifsizer2008 Aylar önce
Saçın kat mı yada nasıl bir kesim? Cevaplarsan sevinirim:)
Sefanur Turan
Sefanur Turan Aylar önce
Bir reelsinde her el hareketinde farklı bi makyaj geçişi olsa, buralar fena emek kokardı , başarılarının devamını dilerim 😻💫
NİL TAŞKESEN
NİL TAŞKESEN Aylar önce
şeyda farkı bu, kadın tiktok için bile emek harcıyo
İclal Tarlak
İclal Tarlak Aylar önce
şeyda abla çok güzelsin 🥺♥️
Auss
Auss Aylar önce
zebra store perdeye varoş diyende ne bilim bu nasıl vizyonsa
gulse peri
gulse peri Aylar önce
şeyda şu tırnaklardan vazgeç hiç doğal durumuyo absürt
Merve Selcen Keleş
Merve Selcen Keleş Aylar önce
Şeyda reelslerinde kullandığın saçı yapacaktııınn çok merak ediyorum dalgalı saçınıı 🙏🏻😜
Yonca Bickici
Yonca Bickici Aylar önce
Ayşen çok kambur
Zeynep Turalıoğlu
Zeynep Turalıoğlu Aylar önce
Yönetmen Ayşen’e helal olsun be 😂 sevdim ben bu seriyi devamı gelsiiiin
Rojda Özsudur
Rojda Özsudur Aylar önce
Lord of Murat la iddanızın sonucunu çok merak ediyorum unutmadın değil mi şeydoş❤️❤️❤️
Rojda Özsudur
Rojda Özsudur Aylar önce
Şeyda nın hiçbirşeyle işi olamayıp güçlü bir kadın olup kendi kariyerini emekleriyle yapması bayılıyorum şu özelliğine ŞEYDA ERDOĞAN ❤️
UTOPIA XO
UTOPIA XO Aylar önce
of Şeyda çok tatlısın yaa
sude kaya
sude kaya Aylar önce
şarkıyı söylerken nırınırınırıı diye söylemek.. MELÜYEYYCYAŞCŞÇ
sude kaya
sude kaya Aylar önce
ayşen fenerbahçe gömleğini salmıyo
Meryem Askın
Meryem Askın Aylar önce
Şeyda tamam güzelsin makyajla daha da güzelleşiyorsun ama her gün farklı bir çekim için farklı bir saç ve makyaj yapmaktan sıkılmadın mı? Seni severek takip ediyordum ama biraz sıkıldım bu durumdan.
Selin Uslu
Selin Uslu Aylar önce
*Merhabalar meşhur olan yeni çıkmış Maybelline sky high maskarasini denedim. Videoya beklerim sizleri❤️* 😘
Fatma Demirkan
Fatma Demirkan Aylar önce
Ayşe kameralara alıdıkmı değil acaba şeydammm
Selin Uslu
Selin Uslu Aylar önce
*Merhabalar meşhur olan yeni çıkmış Maybelline sky high maskarasini denedim. Videoya beklerim sizleri❤️* 🌺
Seval Nur Köse
Seval Nur Köse Aylar önce
Cidden bu kadar zor muymuş yaa..
Elif Selamcioglu
Elif Selamcioglu Aylar önce
Benim arkadaşlarım da 2 fotoğrafımı çekemesin ne arkadaşlar var beee
Selin Uslu
Selin Uslu Aylar önce
*Merhabalar meşhur olan yeni çıkmış Maybelline sky high maskarasini denedim. Videoya beklerim sizleri❤️*
EYLÜL TOKER
EYLÜL TOKER Aylar önce
Abla sen okadar güçlü bir kadınsın ki hayranım sana
Ayşegül Eryiğit
Ayşegül Eryiğit Aylar önce
Hiçkimse: Şeyda:Küpem acıdııı
gaye //
gaye // Aylar önce
peki bunu bi hayranınla yapman yok mu :/
Nurhayat Şahin
Nurhayat Şahin Aylar önce
emoji chalence var abla onu da reel ceksene
Emel
Emel Aylar önce
Ayşen: o zebra stor çok varoş dnalckskcjkskxjsnc
Ecem Yeniada
Ecem Yeniada Aylar önce
Ayşen abla gibi kanka nasip et yarabbim
ŞEYDA ERDOĞAN İLK DEFA BİZE KALDI'YA ANLATTI!
35:15
İSTANBUL'DA NE YAPTIK? | 30.000.000TL LİK YAT!
12:11
📺 Basına açık antrenman (08.04.2021)
56:33
Galatasaray
görünümler 194 B
YENİLERE BAKALIM! | HANGİLERİ ALINIR?
26:39
Şeyda Erdoğan
görünümler 400 B
BİZİMLE DÜĞÜNE HAZIRLANIN! | AZERBAYCAN TOYU!
13:51
Şeyda Erdoğan
görünümler 1,6 Mn
HAKKIMIZDAKİ VARSAYIMLARINIZI OKUDUK! | AAA İFTİRA
14:11
KARMAŞIK DUYGULAR İÇEREN BİR VLOG! | YASAKTA TEK BAŞINA
38:57
İSTANBUL'DA NE YAPTIK? | 30.000.000TL LİK YAT!
12:11
📺 Basına açık antrenman (08.04.2021)
56:33
Galatasaray
görünümler 194 B
Gelin kaynana ilişkisi 😂
0:19
Kafama Göre
görünümler 3,4 Mn
RANGE ROVER MODİFİYE PART #1
10:43
Küçük Burjuvazi
görünümler 196 B
BİR GÜN BOYUNCA ARABADA KALMAK #24Saat
25:01
Mert Eren
görünümler 313 B
KUZEY YANİK EN YENİ TİKTOK VİDEOSU #kuzeyyanik #tiktok
0:24
SON TİKTOKBÜKÜCÜ
görünümler 233 B
80 Yaşında 500 Beygirlik Golf R'a Binen Amca!
14:43