Çukur 4. Sezon 19. Bölüm - Bize Seçme Hakkı Vermedin...

  görünümler 934,474

Çukur

7 gün önce

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-111-bolum-izle?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
Çukur 4.Sezon 19.Bölüm Özet:
Erdenet'lerin sonunu getirmek için hız kesmeden devam eden Yamaç, bir sonraki hedefe ulaşmak için büyük bir saldırı gerçekleştirecek. Nefesleri kesen bu aksiyon sırasında Yamaç ve Çukur’un başına gelenler merak konusu olacak. Etrafındaki koruma duvarı gittikçe zayıflayan Cengiz, çareyi Çağatay’ı yeniden safına çekmekte bulurken, Çağatay’ın oyunu sürpriz gelişmelere sebep olacak. Ogeday’ın ölümü sonrası Cengiz’e öfkeli olan Kulkan, beklemediği bir yerden yardım teklifi alacak. Aksiyon dolu anların sonunda Koçovalılar, Erdenet ailesinden bir ismin daha sonunu getirerek intikamlarına devam edecek.

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Arık Böke: Barış Arduç
Sultan: Perihan Savaş
Fadik: Nur Sürer
Cengiz: Mustafa Avkıran
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Mahsun: Berkay Ateş
Azer: Cihangir Ceyhan
Celasun: Kubilay Aka
Nehir: Hazal Subaşı
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Seren: İrem Sak
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Karaca: Ece Yaşar
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Remzi: Çağrı Atakan
#Çukur #ÇukurS4 #ÇukurdanKaçışYok

YORUMLAR
Hamad jassem
Hamad jassem Saatler önce
جيش الحفره في كل مكان #
Sami Aktaş
Sami Aktaş 8 saatler önce
Portakalı yiyen ölüyo mk 😂
özay sltn
özay sltn 9 saatler önce
Senaristler iyice saçmaladınız. Herkesin karşısında titrediği cengiz erdenet bu kadar basit bişekilde ele geçirilmemeliydi.
Murat Yılmaz
Murat Yılmaz 13 saatler önce
Saçmalığa bak ya sağ el boşta çıkarsana serumu kolundan silahı almaya çalışıyor saçmalık!
Berdan Kaplan
Berdan Kaplan 15 saatler önce
Cengiz diğer eli boşta serumu neden çıkarıp atmıyor.
buse mero
buse mero 17 saatler önce
Hepinizde cengizci olmussunuz ne garip. Basrol'ü öldürüp cangizin hikayesinimi anlatsinlar...
koray eker
koray eker 17 saatler önce
Ya farkettinizmi cengiz elindeki silah yamacın koyduğu silah değil
Feminiskm Birader
Feminiskm Birader Gün önce
yamacın kulağı çınladığı ilk bölümden sonra bu dizi bozmuş saçma sapana sarmıştır kuağımın ağrısından izleyemedim sonrada bıraktım iyide oldu
Seren Yılmaz
Seren Yılmaz Gün önce
Abi benim en sevdiğim sezon *mahsun+ ceto =karakuzular* onlarin yerini kimse tutamaz keşke geri gelseler erdenetliler de kimmiş
#`GangStaR !
#`GangStaR ! Gün önce
8:34 tabancanın adını bilen yazabilir mi rica etsem ?
Kara Kusu
Kara Kusu Gün önce
Kamera hatası tabanca deyşiyor
Yunus Emre Özkaya
Yunus Emre Özkaya Gün önce
Cengiizzz!!
EMİRHAN ÖZMEN
EMİRHAN ÖZMEN Gün önce
7:53 o ne ve nasıl öldü kivi çayıymış
jabrane Mlaouah
jabrane Mlaouah Gün önce
cukur4 bouloum 20
Azad Sonmez
Azad Sonmez Gün önce
Cengiz erdenetin silahi beyazdi sonradan siyah oluyo cekim hatasi
Burabi YD
Burabi YD Gün önce
Cengizdeki korku kimsede yok adam ayakkabılıkta uyuyor len djmaklfndsjgdfngh
Sinan Bariş
Sinan Bariş Gün önce
Yamaçın ilk başta mermiyi içine yerleştirip verdiği silahla cengizin kendini vurduğu silah aynı değil. Çok basit bir hata olmuş!
Kübra Tekin
Kübra Tekin Gün önce
Hiçbir düşman Yücel gibi olamadı
BUM BE
BUM BE Gün önce
Usta nerde o karakuzular be
Cantekin Cetin
Cantekin Cetin Gün önce
karakter harcamada üstüne yok senarist
Yoldaş Aksoy
Yoldaş Aksoy Gün önce
O silahtaki mermiyi onlara sıksaydıya
Çayan Sariataş
Çayan Sariataş Gün önce
Bu dizinin final yapması senaristlerin suçudur keşke ramonun senaristleri çukua gelse yaaa
ceylan ceylan
ceylan ceylan Gün önce
koskoca cengiz kendini vur du be bunu yapanlara helal olsun
efe Gülbahar
efe Gülbahar 2 gün önce
Filmi ailem izliyorda insanar neden bu diziyi bu kadar seviyor anlamıyorum hiç örnek bi film değil
Kudret
Kudret 2 gün önce
Iyi Oldu
Hakan çoban
Hakan çoban 2 gün önce
Çukur çok saçma bir şey oldu
Esbat Atas
Esbat Atas 2 gün önce
Eliyle serumu cekebilirdi kendine sıkicagina
Ali Kaya
Ali Kaya 2 gün önce
Vay be cengiz ölümün kivi çayıylamı olacaktı
Jelaletdin Menburun
Jelaletdin Menburun 2 gün önce
Ben biseyi anlayamiyorum. Cengiz yamaci iti olarak tutacak birisiyken bianda hersey aksine degisiyo, nasil lan? Hindi filmlerine dondu budizi artik bitirin yada idris babayi geri getirin!!!!
Samet Dincer
Samet Dincer 2 gün önce
Lan madem kendine sıkmayı göze aldın aralarından bitanesini indirseydin zaten diğerleri seni indirirdi. Saçmalık başka bişey değil zaten hiç izlemedim bu kivi muhabbetini merak ettiğim için baktım.
emirhan yıldırım
emirhan yıldırım 2 gün önce
Sokaktan bi adama yazdırsam seneryayo daha iyi yazar.Çukur ile bir ülke savaştırsa yine çukur kazanır herhalde
Hadjer Bnlk
Hadjer Bnlk 2 gün önce
Ayküt oldu mu?
PT PES TOPLULUĞU
PT PES TOPLULUĞU 2 gün önce
Bu sahne vartolu geldiğinde yapılmalıydı sahnenin son anında vartolu çıkmalıydı sahne patlardı
Mehmet Koç
Mehmet Koç 2 gün önce
Senarist kardeş var olsun müzikle seyirci kazanmak böyle birşey olmali Çukurda tek kaliteli şey müzik Senarist aktör harcama makinası Hisleri güçlü aklı yetmiyor
Recep Özkan
Recep Özkan 2 gün önce
MBU DİZİYİ BU HALE GETİREN GÖKHAN HORZUMDUR YA ANLAMIYOSUN SENARİSTLİKTEN İSTİFA ET GİT DİZİYİ BU KADAR BERBAT ETME
ateş ateşoğlu
ateş ateşoğlu 2 gün önce
Cumalinin ayakta alkışlaması :D ahahah bayılıyorum bu adamın yaptığı role ya oynamıyor yaşıyor resmen :D
Fidan Musayeva
Fidan Musayeva 2 gün önce
Merhum kivi cayindan korkardi
Nesrin
Nesrin 2 gün önce
Anaaa canım şimdi kiwi çayı istedi ya laaa
Kadir Erdal
Kadir Erdal 2 gün önce
Burda cengiz erdenet'e ne yaparsan yap çukurdan kaçış yok diyorlar ya bizede seneye ne yaparsanız yapın okuldan kaçış yok
Hüseyin Ercan Köprülü
Hüseyin Ercan Köprülü 2 gün önce
Oh iyi ki de ölmüş
Mihrali Alyurt
Mihrali Alyurt 2 gün önce
Bir zamanlar öldü dediler şimdi söyleyin yamaç geri döndü.
Hamza 55
Hamza 55 2 gün önce
Bu dizide portakala elleyen hep ölüyor
Kerem Çiçek
Kerem Çiçek 2 gün önce
4:10 yamaçta abisi yaralı ona taşıttırıyor âşjsnsnajs
Raporsuz Oyuncu
Raporsuz Oyuncu 2 gün önce
EEE Cengiz Erdenet Ogün Yediğin Portakal Bügün Gelir Seni Sorgular Portakal Seriye Bağladı :D
süleyman miraç toker
süleyman miraç toker 2 gün önce
saçmalıga bak adam silaha alıcagına düzenegi söksene
Alp Çoban
Alp Çoban 2 gün önce
Sırada Cumali in ölümü var yada Mekenin portakal yiyen ölüyo
İshak Balcı
İshak Balcı 2 gün önce
Adam trilyonluk adam holding sahibi korumalar çekiliyor o kadar saçma ki diyelim saldırdı lar güçlü mahalle adam emniyet müdürlüğünü bağlar gece aylık 10 bin 20 bin öder kapiya iki polis bi polis arabasi cakarlar yanar hadi yiyorsa saldır da görelim heyecan istiyorsak saçmalık da olmasın gerci polis girerse diziye izlenim düşer prison break dizisinden az örnek alın
velhasıl ziyan olduk ziyadesiyle
velhasıl ziyan olduk ziyadesiyle 3 gün önce
Hayatımda gördüğüm en saçma sahne olabilir Ya arkadaş cengiz erdeneti muhteşem akıl almaz güçte zeki ulaşılmaz olarak ekranlara çıkarıyorlar ondan sonra 2 günde maymun edip öldürüyorlar bunlar bizimle daşşak geçiyor resmen.. Çeto ve karakuzular bile daha tehlikeliydi daha fazla zarar verdi koçovalılara çukura falan yani sokak çetesinin bile vermiş olduğu korkuyu zararı koskoca CENGİZ ERDENET dedikleri veremedi ya gerçekten gökhan horzumun acilen Qı ü testi yapması lazım gram akıl yok herifte .. Ve şuan ÇAĞATAY ERDENET'i gene korkulur psikopat güçlü ve zeki olarak ekranlara lanse ediyorlar öylemi öyle bunu seyirciye gösteriyorlar aha şuraya yazıyorum çok alakasız biçimde çok saçma bişekilde yamaç veya başka bir koçovalı 30 saniyede öldürecek yani düşün erdenetler gibi bir aileyi nasıl oluyorda kıçı kırık mahalle lideri bitirebiliyor bunu sormak lazım gerizekalı senariste Çağatay erdenet çukurun yada koçovalıların öldürebileceği bir adam değil gerçek hayatta çukuru yerin 70 bin kat yerin dibine koçovalılara üst üste alt alta koyarak sokarlar ama söz konusu gökhan horzum aptalı olunca işler değişiyor
Tolga Sahin
Tolga Sahin 3 gün önce
ben bunun ölümüne niye üzüldüm çünkü koskoca cengiz erdenet bi boka yaramadı yapacağın senaryoyu seveyim Senaristt
Alperen Şahin
Alperen Şahin 3 gün önce
Silaha uzanana kadar damar yolunu söksene
Turgay Güzel
Turgay Güzel 3 gün önce
HATA HATA HATA Cengizin aldığı silah ile yamaç'ın bıraktığı silah farklı 😎
OĞUZ HANÇER
OĞUZ HANÇER 3 gün önce
Varoluyu bekliyoruz çukur
ÖZKral
ÖZKral 3 gün önce
Koskoca Cengiz Erdenet, Silaha uzancana kolundaki igneyi niye sökmedin ?
Emirkan Yeşiltaş
Emirkan Yeşiltaş 3 gün önce
Şu sahnede kardeşim bile güldü ha ksksksksls
Ceyhun Gür
Ceyhun Gür 3 gün önce
Film çok saçmaladı
Okay Uygun
Okay Uygun 3 gün önce
Almaya çalıştığı tabanca krom kaplama eline aldığı siyah tabanca öldükten sonra yine krom kaplama tabanca.
hacker 8181
hacker 8181 3 gün önce
Lütfen final yapmayin
BAKERY' S NEWS
BAKERY' S NEWS 3 gün önce
İÇERDEN ÇIKTIK ÇUKURA DÜŞTÜK ALEV ALEV OLDUK KURTLAR VADİSİNE MERHABA ÇAKIYOZ
Necati Alkan
Necati Alkan 3 gün önce
Koçaoğulları helal olsun size koskoca Cengiz erdeneti kendini vurmak zorunda bıraktınız
Unknown X
Unknown X 3 gün önce
yamacın bıraktığı tabanca ile cengizin son zaman tuttuğu tabanca aynı olsaydı bari
Ufuk Sezer
Ufuk Sezer 3 gün önce
Gençler cengizi oğulları harcadi yalandan izlemeden yorum yapmayın
Mehmet Karahanlı
Mehmet Karahanlı 3 gün önce
Şu mahhale serserilerini gömemediniz ne diyim size başarısız herifler
A B
A B Gün önce
Baron Mehmet Karahanlı
Mehmet Karahanlı
Mehmet Karahanlı 3 gün önce
Orta Doğuyu yöneten adamım ben Cengiz sana Çukuru ele geçir diye emir verildi güç verildi Türkiyedeki en büyük işi yönetime aldın ama hiç bir şeyi başaramadın yazıklar olsun sana
Mehmet Karahanlı
Mehmet Karahanlı Gün önce
@UCHİHA MADARA ben olsam iki güne çukur diye bir yer kalmamıştı
UCHİHA MADARA
UCHİHA MADARA Gün önce
Sayın BARONUM 🤲
PUSU LORDU
PUSU LORDU 3 gün önce
BİRDE HER ZENGİN GİBİ PARAYA BOĞARAK YAMAÇI SATIN ALICAĞINI SANIYOR . ACABA YAMAÇ SENDE 1 KURUŞ PARA BIRAKTIMI ? KULKANIN DEDİĞİ GİBİ ''YAMAÇ KOÇAVALI SENİN CANINA OKUDU CENGİZ'' . PARA İŞE YARAMAYINCA HEMEN SİLAHA SARILDIN SIKTIN KAFANA . ERDENETLERİN HEPSİ BİTECEK!!!!!!!!!!
PUSU LORDU
PUSU LORDU 3 gün önce
Bİ MAHSUN KADAR OLAMADIN MAHSUN OKADAR YÜKSEKTE DÜŞTÜ KURTULDU AMA CENGİZ SÜMÜK GİBİ YAPIŞTI YERE.
Semih Sırataş
Semih Sırataş 3 gün önce
Silahı Niye değiştirdiniz la
THUG LİFE VİDYOLARI
THUG LİFE VİDYOLARI 3 gün önce
Kivi çayı olması önemli değil ki o bile damara girdimi kana kariştimi insanı oldüru
droporcela
droporcela 3 gün önce
K İ V İ LE N Dİ N
Ak Saçlı
Ak Saçlı 3 gün önce
Adamlar da ki öldürme şekline bak hayranım bunun yapımcısına.. sonra da kutlar gibi cesede bakarak kivi içmek! Fantaziyi kes :D
Muhammed SUCU
Muhammed SUCU 3 gün önce
Neden serumu çıkarmadı acep ?
Eren Yılmaz
Eren Yılmaz 3 gün önce
Aşırı saçma bir ölümdü Cengiz silaha uzanacağına diğer elindeki serumu sökse daha kolay olmaz mıydı
Ahmet Söylemez
Ahmet Söylemez 3 gün önce
Çok büyük ve güçlü gösterilen ama bi halta yaramayan cengiz Erdenet hoşçcakal
Buğra Ceylan
Buğra Ceylan 3 gün önce
Vay be pitbull Sami
Mehmetemin Yagiz
Mehmetemin Yagiz 3 gün önce
Çok erken oldu ölümü bi kaç bölüm daha kalmalıydı çağatay ve kulkandan sonra cengiz ölmeliydi bence
turkish translate
turkish translate 3 gün önce
çekim hatasını goren oldumu benden baska :d yamac kursunu koydu sılaha bıraktı gumus kaplama sahne dondu cengız elıne aldı sıyah kaplama sonra cengız sıktı sahne döndü gumus kaplama :D
Hkn 0671
Hkn 0671 3 gün önce
Koskoca diye tanıttığınız adam kivi çayına kanıyor
Habip Karaoba
Habip Karaoba 3 gün önce
Çuku
FURKAN- BS
FURKAN- BS 3 gün önce
öldüü öldü de öldüü sdadasdassad a çok mutluyummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
gsr compact
gsr compact 3 gün önce
Yamaç içine kurşun koyuyo ama silahı kurmuyo ve cengizin elinde patlıyor ve mekanizmada geri durmuyo mermi bitince
Yavuz Esen
Yavuz Esen 3 gün önce
Sen bizi cok kücümsedin cengizzzzzz. „Yamaç koçovalii „
Шахла Джафарова
Шахла Джафарова 3 gün önce
Bu sarki cok super guzel.
KADER
KADER 3 gün önce
koskoca cengiz erdenetmiş çukur ne erdenetlerin hakkından geldi yamaç kuru gürültüye pabuç bırakacak adammı cengizinde ipini çekti işte
oğuz yt
oğuz yt 3 gün önce
Kivi çayı 😂😂😂😂😂
Cahit Düz
Cahit Düz 3 gün önce
Kendi kafana sıkana kadar üçünden birine sıkaydın saçmalık diz boyu
Cahit Düz
Cahit Düz 3 gün önce
Kendi kafana sıkana kadar üçünden birine sıkaydın saçmalık diz boyu
Atakan Sertoglu
Atakan Sertoglu 3 gün önce
Adamın sağ elinin bağlı olmadığını sadece ben mi görüyorum. O eliyle serumu çıkarabilir dimi ama :)
Lasjsj Hsjshhe
Lasjsj Hsjshhe 3 gün önce
Adami allah gibi gosteriyordunuz yuzunu bile gistermiyordunuz caciga bagladiniz senaryo vop
Tunahan Macaş
Tunahan Macaş 3 gün önce
Cengizde portakal yemişti
Eren Keleş
Eren Keleş 3 gün önce
Şu müziğe aşığım
Eren Keleş
Eren Keleş 3 gün önce
Yamaç tüm erdenetleri öldürecek
Sahinovn
Sahinovn 3 gün önce
Sen cengizi öldürdün kulkan evini bastı
Umut İnci
Umut İnci 3 gün önce
Ulan cengiz zaten zehiri yedin ölücen bari o kurşunla kendini değilde koçavalıları öldürseydin :)
bay cam
bay cam 3 gün önce
Bi filmin boku nasi çıkarılır gördük tebrikler senarist vartolu gitti azer harcandı !!!!
The Flawless Man
The Flawless Man 3 gün önce
cengiz erdenet i rengârenk medyanın "Uzay Takımı"na benzetiyorum, Yamaç Koçovalı yı da BEŞIKTAŞIMIZ a .
Mehmet DAmLABABA
Mehmet DAmLABABA 3 gün önce
Cengiz erdenet no öldü 😱
єяєи TV
єяєи TV 3 gün önce
İşte bu yüzden çukuru 10 bölümdür izlemeyi bıraktım Cengiz erdenet miş peh Kodumun senaristi
Cengizhan Kırar
Cengizhan Kırar 3 gün önce
Halil İbrahim karakterini de çok güçlü ve diğerlerinden farklı olarak Anlatıyor senarist . Ama Gene çöp edecek Karakteri cengiz erdenet gibi .
HAMZA ZÜBEYİR GÜNEŞ
HAMZA ZÜBEYİR GÜNEŞ 3 gün önce
Çukurdan kaçıs yok
Ayberkefe 74
Ayberkefe 74 3 gün önce
adam mortingen oldu resmen :D
Leila Nasri
Leila Nasri 3 gün önce
أعشق هذا المسلسل
Çukur 4.Sezon 19.Bölüm
2:20:21
Çukur
görünümler 3,1 Mn
Mert'in aldatma videosu! - Sadakatsiz 13. Bölüm
2:35
Saç Bakım Rutinim - Eski YouTuberlardan Kim Kaldı?
19:42
Volkan'ın gözyaşları! - Sadakatsiz 13. Bölüm
6:02
BEŞİKTAŞ - GALATASARAY (DERBİ ÖZEL)
1:01
ARİF SEVİMLİ
görünümler 168 B
Çukur | Yamaç vs Arık
20:13
Çukur
görünümler 998 B
Çukur 4.Sezon 20.Bölüm Ön İzleme
01:55
Çukur
görünümler 1,4 Mn
İçerde - Kebapçı Celal'e Köstenceli Raconu!
06:34
Maraşlı 1. Bölüm
2:08:04
Maraşlı
görünümler 3,1 Mn
Çukur | Murtaza Komik Sahneler "Abe Hayran"
21:10
Mert'in aldatma videosu! - Sadakatsiz 13. Bölüm
2:35
Saç Bakım Rutinim - Eski YouTuberlardan Kim Kaldı?
19:42
Volkan'ın gözyaşları! - Sadakatsiz 13. Bölüm
6:02
BEŞİKTAŞ - GALATASARAY (DERBİ ÖZEL)
1:01
ARİF SEVİMLİ
görünümler 168 B
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179.Bölüm Fragmanı
8:06