Çukur 4. Sezon 31. Bölüm - Celasun'a Veda!

  görünümler 78,735

puhutv

8 gün önce

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-123-bolum-izle?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub

4.Sezon 31. Bölüm Özet:
Yamaç’a bir türlü engel olamayan Amca ve Vartolu arasında sonunda ipler gerilecek ve Vartolu Yamaç’ı durdurmak için harekete geçecek. Cumali ve Yamaç, sürpriz bir misafirin yardım isteğine karşılık verecek. İkiye bölünen mahalleli Yamaç ve Vartolu’nun arkasında yer alırken aralarındaki aksiyon nefesleri kesecek. Cumali, kapısına bırakılan eski bir hediye sayesinde büyük mutluluk yaşarken, Akın ve Yamaç yüzleşmesi gözleri yaşartacak. Tüm aileyi bir araya getirmek isteyen Yamaç, bu hedefi için ilk hamlesini yapacak. Cumali Amca Koçovalılar’dan birinin Yamaç'ın tarafında olduğunu öğrenecek ve bu bölümde Çukur'un ana karakterlerinden biri Çukur'a veda edecek.

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum, Damla Serim
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Barbaros Bilgin
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Cumali Amca: Müfit Kayacan
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Celasun: Kubilay Aka
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Karaca: Ece Yaşar
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Feyyaz: Erdağ Yenel
Cennet: Aylin Engör
Seher: Begüm Akkaya
Yasmin: Gamze Doğanoğlu
#Çukur #ÇukurS4 #DoğaNefesAlsın

YORUMLAR
Rüfət Dadaşov
Rüfət Dadaşov Gün önce
İçim param parça oldu lan bu ne
seher yılmaz
seher yılmaz 3 gün önce
Kim bu maskeli ya
ninja erdenet
ninja erdenet 5 gün önce
Senariste sövmeyin sanki dövüserek yencekti
Tugce Beyazit
Tugce Beyazit 6 gün önce
Hakkını helal et celasun
Ayşe Türker
Ayşe Türker 6 gün önce
herkese sesleniyorum allah rızası için ramonun trendlere girmesine yardım edin
salih KAYACI
salih KAYACI 6 gün önce
adamı neden maskeli öldürdü çünkü sokakta görseler linç ederlerdi.
Eren Haraci
Eren Haraci 6 gün önce
keşke cukur bitmese
Bahar Koç
Bahar Koç 7 gün önce
Darısı sultanın başına hadi INŞAALLAH
Orhan Büyükbaş
Orhan Büyükbaş 7 gün önce
Yine mi vartoluyla düşman olmuşlar
Erdem çukur
Erdem çukur 7 gün önce
Karacanin öptüğü 3 gün yaşamiyor 😀😀
Asi Asil
Asi Asil 7 gün önce
Yine portakal yine ölüm bu senaristin portakalla zoru ne
Abdullah Tanrıkulu
Abdullah Tanrıkulu 7 gün önce
31.bölüm S J
Ahmet Çakar
Ahmet Çakar 7 gün önce
Bunlar niye maske takmıyor illa maske takmamak için mafya olmak mı lazım
Arda Duman
Arda Duman 7 gün önce
Lan yemeyin şu portakalı
Burak Eski
Burak Eski 7 gün önce
Fazla açılma Calasun boğarlar adamı boğarlaar
Esma Zorlu
Esma Zorlu 7 gün önce
En üzücü olanida gercekte gitti zannedip aslında ölduklerinin bilinmemesi..
BABA 04
BABA 04 7 gün önce
Celasun cünüp mü öldü şimdi
BABA 04
BABA 04 7 gün önce
Yine portakal
sıdıka vişne
sıdıka vişne 7 gün önce
Portakalı tuttu için bı tuhaf oldu ya
Fulya Yıldız
Fulya Yıldız 7 gün önce
Bence ana karakter portakal kim yese basina bir is geliyor.
CEMBERK AKARSUDAN
CEMBERK AKARSUDAN 7 gün önce
Yakışmadı
Hicran Meşe
Hicran Meşe 7 gün önce
Ozleyecegiz seni değişik isimli çocuk
KEREM AFFAN BÜYÜKŞİŞLİ
KEREM AFFAN BÜYÜKŞİŞLİ 7 gün önce
celasun💔💔
Meltem Yildirim
Meltem Yildirim 7 gün önce
Karacanın çektiği ne ya
Arda Kurku
Arda Kurku 7 gün önce
Bence bayılmış gibi yaptı sonra maskeliyi öldürdü maskeyi de o giydi
Muhammed Lol
Muhammed Lol 7 gün önce
Portakal detayı çok az kişi anladı
Rabia Arslan
Rabia Arslan 7 gün önce
Bir şişe su alırsın, nasibinde varsa içersin
Zovix
Zovix 7 gün önce
Kübilay Aka'nın ilk defa bir dizi/film de öldüğünü de gördük ya gözümüz açık gitmez artık
Nur
Nur 7 gün önce
Lan senarist bu nasıl bi sahne ya güzel veda sonu ayarlasaydin yaa bu neee !!!
Ozan • 100 yıl önce
Ozan • 100 yıl önce 7 gün önce
Mesele ölmek değil yeğen asıl mesele en mutlu olduğun o gün ölmekmiş, Hoşçakal celasun Akşına, İdris babaya, Kemale, Selime, Senaya, Muhittin abiye, Kahramana selam söyle
GÖLGE MİSALİ
GÖLGE MİSALİ 7 gün önce
Sondaki portakalı fark eden varmı 😉vxhsvshxgxh
MR Nobody
MR Nobody 7 gün önce
Boş bir dizi
Enes Debruyne
Enes Debruyne 7 gün önce
Abi o portakala dokunmayacaktin
Edanur Cubuk
Edanur Cubuk 7 gün önce
Ağladım resmen ya bu sahneyi görmeden önceki düşüncem Karaca neden ağlıyordu ? Bu sahneyi gördükten sonra anladım ki karaca onun ölüceğini biliyordu 🥺 Çok kızdım buna birde kimsenin celasunun öldüğünü bilmediğine..
Sena Odabas
Sena Odabas 6 gün önce
@Edanur Cubuk ona yalan söyledi gitsin diye
Edanur Cubuk
Edanur Cubuk 7 gün önce
@Sena Odabas e 2-3 gün sonra bende gelicem demişti
Sena Odabas
Sena Odabas 7 gün önce
Karaca onunla gidemediği için ağlıyordu
Ali Koç'un Cebindeki Para
Ali Koç'un Cebindeki Para 7 gün önce
AGA ŞU VİDEOLARI SADECE ÇUKUR KANALI PAYLAŞSIN SİZ PAYLAŞMAYIN BOŞU BOŞUNA DİĞER VİDEOYU TRENDDEN DÜŞÜRÜYORSUNUZ
Ahmet Çakar
Ahmet Çakar 7 gün önce
Sizde bir final yapınla iyice sacmaladınız
Eylül
Eylül 7 gün önce
Abi tüm bölüm boyunca o silaha uzanmasını bekledim aga b. Kemal'e daha alışamadık birde sen şimdi Celasun =(
Lütfullah YAŞAR
Lütfullah YAŞAR 7 gün önce
hoşça kal değişik isimli cocuk...
Arrietty Song
Arrietty Song 7 gün önce
Ayaz bebeğe yardım edelim. Ayaz bebek yazdığınızda TRpost kanalına erişebilirsiniz.
IDIL KILIC
IDIL KILIC 7 gün önce
Ulan karaca d akimi severse gidiyo gerçi dizide herkes ölüyo
Mülayim Sert
Mülayim Sert 8 gün önce
Kemalide gösterin artık
Türkmen34_80
Türkmen34_80 8 gün önce
Kubilay Aka Celasun rolüyle gönüllere girdin çok güzel oyunculuğun yanına sarkilarinlada efsane oldun
Sabire naz Seyrek
Sabire naz Seyrek 8 gün önce
Tosunum yolun açık olsun
Ceyhun Verdiyev
Ceyhun Verdiyev 8 gün önce
Vay be Celasun. Sezon finali yaptin. Bravo!!!
Emir Özcan Cebiroğlu
Emir Özcan Cebiroğlu 8 gün önce
Beyler sizce celasunu öldüren kişi kim
Gunash Mamedova
Gunash Mamedova 8 gün önce
Bilmiyorum kac defa izledim
Tülay Yılmaz
Tülay Yılmaz 8 gün önce
Ölmemeliydi sonunda oda mutlu olmalıydı.Ey senarist neden öldürüyorsun da güldürmüyorsun.
Sena Kalkan
Sena Kalkan 8 gün önce
ama kubilay aka yine çukur üzerinde şarkı yapsın çok iyi
isimsiz adam
isimsiz adam 8 gün önce
Ellerini bir an öyle düşünce içim parçalandı😔😔
Ibo Ka
Ibo Ka 8 gün önce
Darısı sultan nedim ve cumali amcanın başına
turhan günay
turhan günay 8 gün önce
Ulan arkadaş şarkı da tam damardan giriyor
Yakup Tekin
Yakup Tekin 8 gün önce
Celasun ölmedi son toprağı atarken gözü kıpırdadı 😀😀😀😀
-
- 7 gün önce
@Semih Sunbat Senin yaşın max 15
Semih Sunbat
Semih Sunbat 7 gün önce
İnşallah ironidir
Semih Sunbat
Semih Sunbat 7 gün önce
Yaşın max 10 sg
Sahin Okur
Sahin Okur 8 gün önce
BU TUR BIR ÖLUM LE ÖLMEMESI LAZM DI CATISARAK ÖLMELIY Dİ FILMDEN SOUTUYOLAR
Hakan Oruç
Hakan Oruç 8 gün önce
Maskelinin Akın olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam şimdilik...
Ne Olduysa Artık
Ne Olduysa Artık 8 gün önce
Yemin etme çarpılacaksın
Emine Bulut
Emine Bulut 8 gün önce
Elleri kırılsın celasun u öldürenlerin amin
Gülsüm Avcu
Gülsüm Avcu 8 gün önce
Karaca iki gün bekle ne gidin beraber adamın öldüğünü bile bilmeyecekler.😕
yunus avcı
yunus avcı 8 gün önce
O portakali yemicektin portakal yiyen ölüyor😂
Tmresmi
Tmresmi 8 gün önce
Selim'in ölümüne bişedemedim ama celesun ölmesi coooook amaaaa çok ama çok sacma
Tmresmi
Tmresmi 8 gün önce
Bence filimi bitirin çok saçma ben daha bufilimi izlemem celesun ölmiyecekti
süleyman esenkuş
süleyman esenkuş 8 gün önce
Celesun artık bizim gamzemizin çukurun içinde
Mustafa Tehçi
Mustafa Tehçi 8 gün önce
Ölümü böyle olmamalıydı vay be damat
Speedy Serko
Speedy Serko 8 gün önce
Evet Portakali Yemicektin 😂😂 Cukurun Portakalari ilk sezondan beri ayni.
Ainour Chasan
Ainour Chasan 8 gün önce
Kimse öldüğünün bile farkına varmayacak mi?Çukurun en iyi karakterlerinden birine yakışan ölüme bi bakın.. Coooook saçma gerçekten!Yazık
Mehmet reşat Tunçay
Mehmet reşat Tunçay 8 gün önce
Marketten çıkmışsın ne dye dönüp portakal alıyon bee
Düğün Fotoğrafçısı
Düğün Fotoğrafçısı 8 gün önce
Portakalı soydu ,maskeli mezara koydu...İyi bir karakterdi...
a World full of love 2020
a World full of love 2020 8 gün önce
Celasun u kim öldürdü bilen varmı?
Remzi Figan
Remzi Figan 8 gün önce
Maskeli sahalara geri döndü
Gülcan Aker
Gülcan Aker 8 gün önce
Cukura ihanet eti ama yamaç alacak intkam cnku o ymaç
Tuğçe Eriş
Tuğçe Eriş 8 gün önce
Kim yaptı ya onu çok merak ediyorum
Şehidler Ölmez VETEN Bölünmez
Şehidler Ölmez VETEN Bölünmez 8 gün önce
Karaca
barış baran
barış baran 8 gün önce
Kim öldürdü celasunu ya?
Selim Seslem
Selim Seslem 8 gün önce
Bundan yaklasik 4 yil önce tv de tesadüfen denk geldiğim dizinin anakarakteri sanmıştım yan rolde oynamasına rağmen devleşmiş bir oyunculuk...güle güle celasun...cukurun gizli kahramanı
Marat 011
Marat 011 8 gün önce
Celesunun Gozu Kipirdiyor topraq tokunce
Şehidler Ölmez VETEN Bölünmez
Şehidler Ölmez VETEN Bölünmez 8 gün önce
Zaten herkes biliyo film napsin
Damlanur Akgun
Damlanur Akgun 8 gün önce
CELASUN ÖLMESİN
Zeynep Doğrul
Zeynep Doğrul 8 gün önce
maskeli adamın kemal olduğunu anlamam peki
fahrettin gurkan
fahrettin gurkan 8 gün önce
Yak
Adem Sert
Adem Sert 8 gün önce
Medet sen çok yaşa emi 😂😂😂
Kadiriye ülkü Dilci
Kadiriye ülkü Dilci 8 gün önce
Güle güle değişik isimli çoçuk seni çok özleyeceğiz
Ata lTürk
Ata lTürk 8 gün önce
Ya aq celasun ölür mü yü o kadar adamın içinde
Emo zero
Emo zero 8 gün önce
O portakalı yemicektin celasun
Ömer faruk Çelik
Ömer faruk Çelik 8 gün önce
Beyler zaten o tesbihin sayesinde bulucaklar boşuna yaptırmadı Karaca onu taşların birinde yer bulma var
Akın Çınar
Akın Çınar 8 gün önce
Beyler kesin bilgi celasunu öldüren mekenin kendisi amca karısıyla tehdit etti !!!!
PimPom
PimPom 8 gün önce
Alakası yok maskeli adam bu kim olduğu belli değil bu da ölür yakında
Rami Kara
Rami Kara 8 gün önce
Hic iyi olmadi celasunun ölümü baya izleyici kaybettirecek 😌
Leyla Firat
Leyla Firat 8 gün önce
Dizi en fazla 7-8 bolum sonra final yapiyor bu saaten sonra izleyici kaybetse ne olur kaybetmese ne olur
Türkün Gücünü Göreceksiniz
Türkün Gücünü Göreceksiniz 8 gün önce
7.23 De Toprak Atarken Kaşı Oynuyor Dikkat Edin
Serhat Can
Serhat Can 8 gün önce
Adam gerçekten ölmüyor kanka sakin ol 😂
yiğit garaj
yiğit garaj 8 gün önce
Napalim geri açalım mezari oldu adam öldü:::))))))))))
Ayshenur Aktop
Ayshenur Aktop 8 gün önce
Resmen oturup ağladım ya
Gizemli Oyuncu
Gizemli Oyuncu 8 gün önce
Beniimde aklımdan çıkmıyor
Türkmen34_80
Türkmen34_80 8 gün önce
Gelmez birdaha böyle dizi, oyuncu kadrosu şampiyonlar ligi gibi
Alper Özsever
Alper Özsever 8 gün önce
Bu amcanın da işini Karaca bitirmezse şaşırmam
Hayak Yahal
Hayak Yahal 8 gün önce
Celasunu akin öldürdü
Hayak Yahal
Hayak Yahal 8 gün önce
Hatta dikkat edin yamac ve vartolunun kavgasinda sadece akin Yok
Hayak Yahal
Hayak Yahal 8 gün önce
Bakin göreceksiniz karacanin normale dönmesi amcaya inanmaktan vazgecsin diye akin yapti
Enes Talha Polat
Enes Talha Polat 8 gün önce
Bu yorum burada kalsın haftaya unutmayayım.d
Hayak Yahal
Hayak Yahal 8 gün önce
Göreceksin kardes
Ismail Yilmaz
Ismail Yilmaz 8 gün önce
Ebenin ))))
The Kartal
The Kartal 8 gün önce
Ölümü Yakışmadı çatışarak ölse daha iyi olurdu
DJ Karaca
DJ Karaca 8 gün önce
Olmadı bu
nehir akçay
nehir akçay 8 gün önce
Hoşçakal damat
emirhan başal
emirhan başal 8 gün önce
olm cok üzüldum la celasun a
Arda Balcı
Arda Balcı 8 gün önce
Lanetli portakal elini değdiren ölüyor 😂😂
Şahin Cerit
Şahin Cerit 8 gün önce
aslında orda yediği şey mandalina portakal değil
YUSUF EL KABRİSTAN FAN!!
YUSUF EL KABRİSTAN FAN!! 8 gün önce
Yazik oldu
Aras Tok
Aras Tok 8 gün önce
Çok üzüldüm ya
Arzunur Demir
Arzunur Demir 8 gün önce
Eski çukuru ozleyenler burdami
OYUNCU
OYUNCU 7 saatler önce
@GİZLİ KİŞİ? aynen
Azad Harac
Azad Harac 4 gün önce
@GİZLİ KİŞİ? trgkbqa
Cesurlar Evi
Cesurlar Evi 5 gün önce
Evet ya
GİZLİ KİŞİ?
GİZLİ KİŞİ? 7 gün önce
Aynen yaaaaaa
eren kayamz
eren kayamz 8 gün önce
Evet yaaa
Nurgül Kızılkaya
Nurgül Kızılkaya 8 gün önce
Celasunun ölümü bu kadar sacma olacağını düşünmemiştim zaten iyce zıvaradan çıktılar buda tam oldu
AYDINLIK KEDİ
AYDINLIK KEDİ 8 gün önce
Abla doğru söylüyor valla
Mert Atmaca
Mert Atmaca 8 gün önce
Adam haklı beyler jdhdhshdhsj
NABER LAN YAPRAM
NABER LAN YAPRAM 8 gün önce
EVET HEM ÖLECEĞİNİ BEKLEMİYORDUK CALASUNLA KARACA İDEOLÜM TİPLERİ MİKEMMEL
Nurgül Kızılkaya
Nurgül Kızılkaya 8 gün önce
Bence sacmaninda daniskasi
Hulya Guneylioglu
Hulya Guneylioglu 8 gün önce
İyice saçmaladılar mübarek kösem sultan artık izlemicem
Cool Bir Kedi
Cool Bir Kedi 8 gün önce
Çukur 7 Bölüm Sonra Finalde 😖
yunus emre dal
yunus emre dal 8 gün önce
Finale dogru bir bir kadroyu temizliyorlar 😢
Mehmet
Mehmet 8 gün önce
Bu maskeli kimse çok usta bi oyuncu olacağı belli
Lig Maratonu
Lig Maratonu 6 gün önce
@Mehmet tamam işte adam da onu söylüyor, yüzü açılmayacak gizemli bir karakter yaratılmış dizinin aksiyon yönetmenliğini Kemal yapıyor bu karaktere de o can veriyor fizik ve hareketlerinden belli oluyor. O maskenin ardından biri çıkmayacak yani.
Mehmet
Mehmet 8 gün önce
@Halit DOLAPCI yüzü acilinca diyom ben
Mehmet
Mehmet 8 gün önce
@Гюльгюн Гулиева feyyaz imkansiz kemalin ikizide sanmiyorum maskeliyo o oynuyo ama yüzü acilinca cok usta bi oyuncu oynayacağı belli baksana yamaci bile dövmüştü
Гюльгюн Гулиева
Гюльгюн Гулиева 8 gün önce
Bence maskeli ya Feyyaz yada ,Kemail ekizi😁
Halit DOLAPCI
Halit DOLAPCI 8 gün önce
Uğur Yıldıran o (Kemal’i oynayan kişi yani Kemal öldüğü için maskeli şekilde oynuyor )
Çukur | Hoşçakal Celasun...
41:35
Çukur
görünümler 590 B
Çukur 4.Sezon 32.Bölüm
2:18:02
Çukur
görünümler 2,5 Mn
Kardeşlerim 9. Bölüm Fragmanı
1:05
KARDEŞLERİM
görünümler 4,6 Mn
Kaya geri döndü - Yasak Elma 106. Bölüm
6:46
Yasak Elma
görünümler 854 B
Masumlar Apartmanı 29. Bölüm
2:1:12
Masumlar Apartmanı
görünümler 644 B
Çukur'a görkemli sezon finali gala gecesi!
1:22:00
Çukur 4.Sezon 33.Bölüm Fragman-Karaca'ya Veda !!
01:48
Dizi Ayrıntıları
görünümler 348 B
Çukur 4.Sezon 31.Bölüm
2:26:00
Çukur
görünümler 3,2 Mn
Çukur 4. Sezon 32. Bölüm - Celasun Nerede?
10:02
Çukur Özel Bölüm
1:10:21
Çukur
görünümler 6 Mn
Kardeşlerim 9. Bölüm Fragmanı
1:05
KARDEŞLERİM
görünümler 4,6 Mn
Kaya geri döndü - Yasak Elma 106. Bölüm
6:46
Yasak Elma
görünümler 854 B
Masumlar Apartmanı 29. Bölüm
2:1:12
Masumlar Apartmanı
görünümler 644 B
Sadakatsiz 26. Bölüm Fragmanı
0:46
Sadakatsiz
görünümler 3,4 Mn
Kırmızı Moda - Güldür Güldür Show 261.Bölüm
22:31
Seni Çok Bekledim 11. Bölüm
2:24:35
Seni Çok Bekledim
görünümler 924 B
⭐️ SQUEAK & BELLE - BRAWL STARS ANIMATION
2:22
Hornstromp Series
görünümler 261 B