Türkiye Grand Prix'i 2021 Takvimine Eklenecek mi? | Serhan Acar’la Formula 1x1 S2B19

  görünümler 49,146

Socrates Dergi

4 aylar önce

Socrates Stüdyo'ya katılmak için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz!
👉 bit.ly/SocrateseKatıl
Serhan Acar; 2021 Formula 1 takvimini, takvimdeki henüz açıklanmayan yarışın tarihini ve hangi olası pistlerin takvime eklenebileceğini, Türkiye GP’sinin yeni sezonda yer alma şansını ve çok daha fazlasını Formula 1x1'in yeni bölümünde değerlendirdi.
#Formula1x1
#F170
#SocratesF1
MediaMarkt'ı takip etmeyi unutmayın:
trpost.info
Yeni bölümleriyle Socrates Podcasts'i de takip edebilirsiniz!
Podcasts ➡️ bit.ly/SocratesPods
Socrates TRpost kanalına aşağıdaki linke tıklayarak abone olabilirsiniz!
TRpost ➡️ bit.ly/SocratesTRpostAbonelik
Socrates Dergi'yi diğer sosyal medya mecralarından takip etmeyi unutmayın!
Twitter ➡️ bit.ly/SocratesTwitter
Instagram ➡️ bit.ly/SocratesInstagram
Facebook ➡️ bit.ly/SocratesFacebook
Güncel köşe yazıları ve abonelik için:
Website ➡️ www.socratesdergi.com/
Dükkan ➡️ dukkan.socratesdergi.com/

YORUMLAR
Burak Burhan
Burak Burhan 2 aylar önce
Türkiye en iyi 1. yarış seçildi.Portekiz deyil Türkiye girer takvime
ibrahim durmaz
ibrahim durmaz 3 aylar önce
25 nisan hava yine soğuk olur. salgın bizi de etkiliyor. 25 nisanda seyircili olması çok zor. Bu da maliyetin direk cepten çıkması anlamına geliyor.
SALDIR ASTON MARTİN
SALDIR ASTON MARTİN 4 aylar önce
Korona kedi olalı bir fare tuttun yarışa kadar devam etsen sadece
Oğuzhan Yılmaz
Oğuzhan Yılmaz 4 aylar önce
Bence olmayacak ama inşallah olur ve bu sefer o taraftar koltukları dolu olur
emir ihsan yumru
emir ihsan yumru 4 aylar önce
2003 yılı ilkokul 2. Sınıfta iyi oynayamadığım için beni takıma almıyolardı. Ben de beden dersine top alıp gitmiştim. İlk yarı beni oynatıp ikinci yarı tekrar çıkarmışlardı.
SELİM AND EFE
SELİM AND EFE 4 aylar önce
anım:gittiğim tribüne van persie gelip forma dağıtması ve ben onu farketmedim
Murat Çavuş
Murat Çavuş 4 aylar önce
İnşallah Türkiyeeeeeeeee
Sir Tuğrul Güven
Sir Tuğrul Güven 4 aylar önce
Karamürselimizin gururu Merih Demiral kreasyonunu üzerinde taşıyan Serhan bey.. Mutlu olduk..
Emre Efe
Emre Efe 4 aylar önce
Monaconun para vermeme sebebi ne efsaneleşmiş bir pist olması mı?
Doğucan Konca
Doğucan Konca 4 aylar önce
İnşallah türkiye eklenir 🇹🇷🇹🇷 🙏
Bekir Erdogan
Bekir Erdogan 4 aylar önce
Biz bir yarişi alamıyoruz, bazi ulkeler arka arkaya nasil iki yaris aliyor anlamiyorum
Hüseyin Dinç
Hüseyin Dinç 4 aylar önce
Para bahsettiği 2 yarış alan ülkelere bak ortak noktalarını anlarsın. Zaten onların da max 20 yıl ömrü kaldı görücem o petrollerini
boeing 777
boeing 777 4 aylar önce
istanbul park a 3 yıllık lisans verildi diye biliyorum doğrumudur
M̶o̶h̶i̶k̶a̶n̶ 10
M̶o̶h̶i̶k̶a̶n̶ 10 4 aylar önce
Doğru ;)
Enginsen
Enginsen 4 aylar önce
Kesinlikle Rusyadan önceki haftasonu olmalı. Araçlar buradan Rusya'ya kolayca geçerler.
Ali Unver
Ali Unver 4 aylar önce
Jenson Button neden yarismiyor bilgisi olan yazabilir mi ?
Ulysses
Ulysses 4 aylar önce
2017de birakti f1i. emekli olmadım belki geri dönerim dedi o zaman ama bu saatten sonra imkansız
İsmail Hakkı Tonguç
İsmail Hakkı Tonguç 4 aylar önce
Kesinlikle isterim ama zor.Çünkü bu sene formula 1 in ülkemizde yapılma sebebi vakaların iptal edilen diğer ülkelere göre az çıkmasıdır.Resmi sayılar bunu söylüyordu.Şu an vaka olarak Avrupa birincisiyiz bu durum elimizi zayıflatıyor.O zamana kadar aşı ülkemize gelir biz de katılım için gerekli parayı bulabilirsek neden olmasın.Bu sene olağanüstü bir seneydi ve FIA 3 kıtada 8 yarış kuralını tamamlamak için çok uğraştı.Seneye bu kadar arayış içinde olmayabilir.
Özgün satıcı
Özgün satıcı 4 aylar önce
ramazanda yarış olmaz açıklaması?
Hüseyin Dinç
Hüseyin Dinç 4 aylar önce
Bir gelir elde edilmesi gerekiyor saat 12:30 da Nisan ayında millet oruçlu oruçlu açık alanda F1 izler mi? Ülke de ateist dahi oruç tutuyor babasından korktuğu için. Sen düşün. 30 Milyon dolar verdiğimiz para 40 Milyon dolar kazanması lazım ortalama desek 10 Milyon dolar bir yerlerden gelmek zorunda.
egemen gündoğdu
egemen gündoğdu 4 aylar önce
10:30 Serhan abinin içinden geçenleri söylemediğine eminim (ramazan konusu)
Saim Kocaman
Saim Kocaman 4 aylar önce
Ne başarılı sonucu ya, asfalt rezaletinden başka bi sonuç çıkmadı ortaya
Halil Gülbudak
Halil Gülbudak 4 aylar önce
Toto Wolff her sene gazoz içmeye mutlaka gelmeli gerçekten.. yarış sonu yaptığı haklı açıklama acaba dünyaya bizi nasıl tanıttı ? Dünyaya böyle tanınmak istiyor muyuz gerçekten ?
Emin Ceran
Emin Ceran 4 aylar önce
Bir sonraki videoda Ferrari'den 2021 sezonu için beklentilerinizi paylaşabilir misiniz şahsen ben araç zayıf olmasa Leclerc'den umutluyum
Atakan Aksöz
Atakan Aksöz 4 aylar önce
Monaco neden para vermiyor.
Moon Walker
Moon Walker 4 aylar önce
monaco gp den kim zevk alıyor pist dar, araçlar büyük geçiş az sırf monaco nun yatlı zenginleri için yapılan kıytırık bir gün. Çıkarın gitsin şu lanet pisti
Saim Kocaman
Saim Kocaman 4 aylar önce
Monaco gp, f1 ile özdeşleşmiş bi pist çıkarılması imkansız
İdris Kürşat Ateşci
İdris Kürşat Ateşci 4 aylar önce
Nisan da kesinlikle olmaz Ramazandan dolayı. Açıklama zaten yarıştan sonra yapılmıştı Ramazanda olmaz diye. Siz ne dersiniz?
boeing 777
boeing 777 4 aylar önce
İdris Kürşat Ateşci ramazan ne alaka engellemeye ne kadar saçma ramazan engel olmamalı f1 e
Taha Korkmaz
Taha Korkmaz 4 aylar önce
Eskiden San Marino pisti vardı. Yarıştan çekildilermi?
Emir Ege ERENLER
Emir Ege ERENLER 4 aylar önce
san marino imola oluyo kanka
Hüseyin Hakkomaz
Hüseyin Hakkomaz 4 aylar önce
Holosko artı bir miktar para versek
Hüseyin Hakkomaz
Hüseyin Hakkomaz 4 aylar önce
Fia başkanı Monaco'lu mu neden onlar ödemiyor?
Emir Ege ERENLER
Emir Ege ERENLER 4 aylar önce
şöyle düşün monaco en akıldaki f1 pisti ülke zengin ama o parayı ödeyecek güç çıkmaz monaco olmazsa olmaz
Mc Quick
Mc Quick 4 aylar önce
abi neden bu "ramazan ayı" saçmalıklarına dair içinden geçenleri söylemiyorsun? bu kadar mı zor bir şey yani hayat görüşüne ve inançlarına tamamen ters davranış ve açıklamalara 2 kelime eleştiride bulunmak? normal şartlarda serhan acar isminden şu yorumları beklemek bizlerin hakkı değil mi? "ramazan ayıyla ilgili açıklamalar külliyen saçmalıktır,ülkemiz müslüman bir ülke olmadığı olmadığı gibi sportif meselelerin dini meselerle bir arada konuşabileceği bir ülke de değildir. ve yahut podyumdaki gazoz faciasına dair de 2 kelime duyamadık abi senden. ondan sonra çağdaş aydınlık atatürkçü vs görünmelerinin ve yahut bunu dile getiren açıklama ve tweetlerinin samimiyeti gözümde 0 a düşmüştür kusura bakma.
Mc Quick
Mc Quick 2 aylar önce
@Melih Metin beyinsiz kardeşim algı mühendisi büyük deha kardeşim,ramazanla f1 in ne gibi bir alakası olabilir? ticari micari işlerini geçeceksin,kimse ramazan ayındayız diye formula1 yarışı için piste gitmemezlik yapmaz.hatta birçoğunun umrunda bile olmaz.böyle aptalca bir açıklamayı iran da bile yapmazlar,asıl sen algılarını ve aklını bir gözden geçir
Melih Metin
Melih Metin 2 aylar önce
Kardeşim senin algın zayıf galiba. formula 1 ramazanda haram diye bi bahis yok. Mesele ticari. Ramazandan dolayı ilginin az olabileceği ihtimali, rağbet görmeme ihtimali vs gibi nedenler öne sürülüyor. Adamın içinden bişi geçirip söyleyemediği falan yok yani sadece beyni var, ticari sebepleri anlayabiliyor o kadar.
Ysolez
Ysolez 4 aylar önce
Hep harika bir yarış düzenlediğimizden bahsettiniz. Gerçekten emeklerinize sağlık izlediğim her an keyif aldım. Ancak asfaltın yenilenmesi, podyum olayları gibi bir çok yanlış karar verdiğimize inanıyorum. Sizden daha açık daha doğru yorumlar beklerdim. Gözleriniz bile farklı söylüyor siz konuşurken.
Gökhan Öztürk
Gökhan Öztürk 4 aylar önce
Ramazan ayına denk geliyor diye F1 organizasyonunu mu yapmayacağız ? Biz cumhuriyet ile yönetilen bir ülkeyiz, islamiyet ile değil. Ramazan ayında isteyen orucunu tutar istemeyen tutmaz. Her şeyin de cumhurbaşkanlığı himayesi altında gerçekleşmesi de sıktı artık. Bakanlıkları kaldırsınlar o zaman. Sporun içerisine de siyaseti iyice soktular. Sende her şeyin farkındasın Serhan abi. Umarım seneye yine İstanbul Parkta yarış düzenlenir. Ama bu zihniyetle çok zor.
Gökhan Öztürk
Gökhan Öztürk 2 aylar önce
@Melih Metin Seninle hemfikir olmadım diye bana üstüne vazife olmayan şekilde ''bi değişik daha'' diyemezsin. Ayrıca söylediğimi anlamadan sazan gibi atlamışsın. Ve merak etme sen. Bu ülkede F1 organizasyonunda oraları dolduracak milyonlarca seyirci var aslan parçası. Bol bol kitap okumanı tavsiye ediyorum(ki faydasının olacağını sanmıyorum).Belki okuduğunu anlamada problemini çözebilirsin aslan parçası.
Melih Metin
Melih Metin 2 aylar önce
Bi değişik daha. Kardeşim formula 1 haram ramazanda falan denmiyor. Rağbet az olur vs gibi ticari boyutlar var. 40 milyon dolar vericeksin sonuçta ve tek başına senin için sen izleyebil diye 40 milyon dolar vermez kimse
burak gültepe
burak gültepe 4 aylar önce
serhan abi intercity ile tosfed in arasında bir sıkıntı mı var, videonuzda da pist yönetimi olarak diyorsunuz s sport yayınında da tosfed başkanı çıktı intercity başkanıyla alakalı hiç konu geçmedi
Can A.
Can A. 4 aylar önce
tek belirtmek istediğim konu yarış bir daha yapılırsa SoloTürk değil Türk Yıldızları gösteri yapsın çünkü tek uçak bizim ülkemiz açısından sönük bir görüntü yaratıyor elimizde Türk Yıldızları varken kullanmalıyız
varol Abdullah
varol Abdullah 4 aylar önce
özet geçiyorum "parayı veren düdüğü çalar" dağılabilirsiniz.
Ünal Günel
Ünal Günel 4 aylar önce
🇦🇿 ve 🇨🇦 nasıl üst üste olur
YE YE kids Studio
YE YE kids Studio 4 aylar önce
istanbul pisti olursa 25 nisan tam yağmur dönemi yine kayarlar😅
YE YE kids Studio
YE YE kids Studio 4 aylar önce
@Hüseyin Hakkomaz tamam oda var kardeşim de üzerine yağmur da yağdı ya daha da kaydılar seneye olursa daha güzrl olur
Hüseyin Hakkomaz
Hüseyin Hakkomaz 4 aylar önce
Asfalt yağlı olduğu için kayıyorlardı
Kamil Akar
Kamil Akar 4 aylar önce
Videonun özeti şu: görüşmeler devam ediyor, yeni gelişme yok.
DARPHANE KRALİYET
DARPHANE KRALİYET 5 gün önce
Sen taçsız bir kralsın
Mustafa Aktı
Mustafa Aktı 4 aylar önce
Serhan abi gördün mü bilmiyorum ama F1 Resmi Hesabı paylaşmış. Harika bir yarış sundun bize teşekkürler! trpost.info/list/video/lsanqaCKyLvKm6I.html&ab_channel=FORMULA1
Dj Cem Seckin
Dj Cem Seckin 4 aylar önce
Monaco nun para odememesine cok sasirdim sebebi nedir ?
Saim Kocaman
Saim Kocaman 4 aylar önce
F1 denince akla ilk gelen pist olduğu için, marka denebilir
ÇAKIR -07
ÇAKIR -07 4 aylar önce
Rez
Esad Celik
Esad Celik 4 aylar önce
inşallah
Semet Kilinc
Semet Kilinc 4 aylar önce
Bugünkü Bahrain GP de uzun yillar unutulmayacak
Cem Jeko
Cem Jeko 4 aylar önce
Gelmesin de sen serhan abi :)
Batuhan Demirci
Batuhan Demirci 4 aylar önce
İnşallah
MS.KARACA
MS.KARACA 4 aylar önce
Abi seviliyorsun
ablazedark
ablazedark 4 aylar önce
paradan haber ver. suudi arabistan milyar doları bastırdı, en az 10 sene kontrat yapacak.
Babür Başlangıç
Babür Başlangıç 4 aylar önce
Nisan ayi 2021 de Ramazan'a denk geliyor. 80 milyonun tumu oruc tuttugu icin yaris olmaz,olsa bile izlenmez. Cok istiyorlarsa iftar sonrasi gece yarisi yapsinlar.
Mert Güven
Mert Güven 4 aylar önce
O zaman şöyle olabilir ramazanda işler ve tüm spor müsabakaları ertelensin evde sabahtan akşama kadar yatıp oruç tutalım ;)
Ege Eratay
Ege Eratay 4 aylar önce
Ozaman futbol maçlarıda iptal olsun dimi =) ?
ÖZKAN TÜFEKÇİ
ÖZKAN TÜFEKÇİ 4 aylar önce
Onur Erdem bu aralar özür dilemiyor, dikkatimizden kaçmıyor bu durum :)
Furkan Kara
Furkan Kara 4 aylar önce
Abi eksik olma çık kral adamsın işini hakkınla yapan nadir insanlardan birisin.
Sıla Tekin
Sıla Tekin 4 aylar önce
Şampanya yerine gazoz olacaksa hiç türkiye vermesinler daha iyi olur... ; ) hatta orijinalini bozan kendine uydurmaya çalışan hiçbir ülke yer almamalı f1 de ... :)
Sıla Tekin
Sıla Tekin 4 aylar önce
Evet parçası dedim çünkü o kadar keyifli yarış seyri sonrası o kutlama yerinde şampanya bana göre kutlama törenin bir sembolü ... ayrıca gül suyu da saçma bana göre , büyük ihtimalle dediniz şeyi Arap ülkeleri veriyordur😃 herkesin görüşü ayrıca aynı olacak diye de birşey yok... Fikirlerine aykırı bir şey oldumu bunu eziklik olarak görmeniz ayrıca komik ... İyi günler size 😏😏
Hayrullah Gül
Hayrullah Gül 4 aylar önce
@Sıla Tekin “parçası “? Bazı ülkelerde Gül suyu ile yapılıyor 😂😂😂😂 F1 severler, İstanbulda hem mükemmel hem tarihe geçen yarışı konuştu. Bizim içimizde eziklik psikolojisinden kurtulamayan bazıları şampanyayı konuşadursun 😊
Sıla Tekin
Sıla Tekin 4 aylar önce
Bu yarışmanın sonuçta bir parçası ve evet önemli ....
Hayrullah Gül
Hayrullah Gül 4 aylar önce
Çok önemli çünkü şampanya
Samet Akın
Samet Akın 4 aylar önce
Diğer tüm spor dalları neden ramazana takılmıyor?...
Firat SAYIŞ
Firat SAYIŞ 4 aylar önce
Kral, F1 bir daha Türkiye'ye gelmesi çok zor dedin, 6 ay sonra yarış yaptık :) Lütfen sen olumlu konuşma abi :) Şaka bir yana böyle muhteşem bir pistin kesinlikle takvimde olması gerek.
SALDIR ASTON MARTİN
SALDIR ASTON MARTİN 4 aylar önce
@Hüseyin Dinç strollün babasına söyleriz para bas getir şu türkiye yi valla hepimiz strollü tutarıx diye
Hüseyin Dinç
Hüseyin Dinç 4 aylar önce
@SALDIR ASTON MARTİN Racing Point Stroll'un babası gerekirse finansa eder TurkishGP 'yi
SALDIR ASTON MARTİN
SALDIR ASTON MARTİN 4 aylar önce
Pilotlara sorsalar hepsi türkiye gelsin cer.
faruk
faruk 4 aylar önce
Monaco neden hiç para vermiyor ? Yada Abu dabi neden çok para veriyor ? Neye göre veriliyor bu paralar biri açıklayabilir mi ?
SF
SF 4 aylar önce
Monaco zaten iconic pir pist spa monza gibi bu yüzden f1 in yapıtaşı gibi. Zaten monaco da amaç iyi bir yarış sunmak değil monaconun prestiji ile reklam yapıp sponsor çekmek
Ayrton Senna
Ayrton Senna 4 aylar önce
Yarış hangi kanalda s sportta göstermiyor
Baran Yavuz
Baran Yavuz 4 aylar önce
Keyfi olarak S Sport+'a kaydırdılar. O kanala da ekstra ücret ödemen gerekiyor. Kısacası, S Sport köylü kurnazlığı yapıyor. Serhan Acar bundan da bahsetse ya.
Değişik Channel
Değişik Channel 4 aylar önce
Tivibu sporda
Melih Budak
Melih Budak 4 aylar önce
monako pistinde neden para ödenmeden f1 düzenleniyor?
Fikri Kaymak
Fikri Kaymak 4 aylar önce
Neredeyse butun sponsorluk anlasmalari ve gorusmeler orada yapiliyor. Ayrica formula 1 tarihin onemli pistlerinden oldugu icin.
Adnan S.
Adnan S. 4 aylar önce
İkonik bir pist olduğu için... Pilotlar için bile bir prestij meselesi!
Deniz Çakır
Deniz Çakır 4 aylar önce
Diyanete verilen paraların sadece 1/10'u bu tip ülke tanıtımı sağlayan organizasyonlar için ayrılsa, o 30 milyon doların katlanarak geri döneceği aşikar.
Hacer Demir
Hacer Demir 3 aylar önce
@Hamza Yaprak 5(poıovxddxc¢TV.
Hacer Demir
Hacer Demir 3 aylar önce
@Feyzullah Can o
Yusuf Ekinci
Yusuf Ekinci 3 aylar önce
Haklısın
Hüseyin Dinç
Hüseyin Dinç 4 aylar önce
@thrasherlar Görüldü atmıştır bile. Bu kansızlar senden benden iyi biliyor zaten belki kandırırım kafasıyla atmıştır. Belli partiler tarafından finanse ediliyor bu tarz geri zekalılar. Yorma kardeş kendini.
Berkan Seymen
Berkan Seymen 4 aylar önce
@Feyzullah Can hayır sen gerizekalısın
Koray Orhun Arslan
Koray Orhun Arslan 4 aylar önce
Nasipte varsa...
Kerem
Kerem 4 aylar önce
👏🏼👏🏼
Eren Cetinkaya
Eren Cetinkaya 4 aylar önce
Abi başlıktaki miyi görmedim evde 1 anlık bağırdım
Deniz Akoğul
Deniz Akoğul 4 aylar önce
Serhan Acar’ın like oranı mükko
Engin Evsen
Engin Evsen 4 aylar önce
3 günlük organizasyona 30 milyon dolar mı? Ulan Almanlar vermem ben o kadar para deyip sallamış bunları😁
Hüseyin Hakkomaz
Hüseyin Hakkomaz 4 aylar önce
@ibrahim göklü Nusrete yaptırırız reklamı ne gerek var :D
ibrahim göklü
ibrahim göklü 4 aylar önce
dünya çapında yapılacak bir reklama da tahminen o paralar verilir zaten dünyanın her yerinden milyonlarca kişi izliyor sonuçta bence makul para
kadir kul
kadir kul 4 aylar önce
Bu yarislar prestij meselesi. Ulke tanitimi acisindan onemli. Bak mesela fransaya rusyaya.ne olursa olsun her spor dalinda bir eleman cikariyorlar veya bir yarisa ev sahipligi yapiyorlar. Bunlar onemli seyler. Kucuk yastaki gencler turkiyeye hakkinda bir bilgisi olur. Turist ceker. Ulkenin itibarini arttirir. Ben sahsen israfin bu kadar fazla oldugu bir yerde bu paralarin boyle yerlere verilmesine sicak bakiyorum.
Mehmet Çolak
Mehmet Çolak 4 aylar önce
Şampanya-gazoz karışımı yapalım akp o zaman izin verir 😊
E.A
E.A 4 aylar önce
f1 türkiyeye geldi ve ben bu sayedr f1 hayranı oldum. İyiki gelmiş. Keşke her sene gelse
boeing 777
boeing 777 4 aylar önce
öğreneceğin çook şey var f1 le alakalı
emin özata
emin özata 4 aylar önce
@E.A vettel, leclerc bizim yarışta biraz da şans yardımıyla iyi dereceler elde ettiler. Normalde ferrari bu sezon çok kötü. Takımlar sıralamasında 6.lar. Özellikle yüksek hızlı pistlerde ferrari motoru berbat.
E.A
E.A 4 aylar önce
@SF aynen sıralama da berbat. Lecrec, vettel ilk 10 da yok
SF
SF 4 aylar önce
@E.A bahreyn ve abu dhabi iyi yarış sunmaz size onerim bulabiliyorsanız 2019 sezonundan avusturya, hockenheim,monza,spa yarışlarını 2018 den ise ingiltere ve hockenheim yarışlarını izlemenizi tavsiye ederim mutluluk,hüzün, zafer duygularını yaşatan yarışlardan'dır
E.A
E.A 4 aylar önce
@Değişik Channel aynen bende bekliyorum
Ertu
Ertu 4 aylar önce
Şampanya yerine gazoz
Ertu
Ertu 3 aylar önce
@Murat Akkaya dostum burası müslüman bir ülke değil biliyorsundur umarım
Murat Akkaya
Murat Akkaya 3 aylar önce
Anlamadin mi hala musluman ulkelerde alkollu içecek götürmüyor sirket
A N
A N 4 aylar önce
Seneye gerçek şampanya isteriz
Kerem Yıldız
Kerem Yıldız 4 aylar önce
Niye la
Emre Can
Emre Can 4 aylar önce
IBAN yollasınlar ben şahsım adına gönderirim 300 lira.
Zeljko Zizou
Zeljko Zizou 4 aylar önce
Ben de şahsım adına kutlamalardaki gazozları alırım
faruk
faruk 4 aylar önce
kişi başı bütün herkes 3 lira verse toplanıyor valla. Yinede vakıflara verilen paranın bir kısmı buraya verilse ztn toplanır o para
Kaan Uyanık
Kaan Uyanık 4 aylar önce
Devlet desteği olmadıkça düzenlenmesi zor gözüküyor. Intercity nin çabaları beyhude olacak gibi.
mehmet hilmi gökmen
mehmet hilmi gökmen 4 aylar önce
inşallah gelir türkiye'ye
Onur 7
Onur 7 4 aylar önce
İnşallah eklenir.
Barlas
Barlas 4 aylar önce
Serhan bey Orta seviye Bundesliga maçı için F1 Bahreyn yarışı neden tvden yayınlanmıyor? S sport kanal yönetimi yapıyor bunu siz değil tabi ama koca yarış niye verilmez tvden?
Barlas
Barlas 4 aylar önce
Sadece dsmart zannediyordum ben s sport plus harici, teşekkürler.
Efe Soğucakli
Efe Soğucakli 4 aylar önce
Motosport tr kanalinda var saat kacta olacagi hangi kanallarda olacagi ben tivibu icin yazdim orwdan bakabilirsin motosport tr kanalina gidip
Efe Soğucakli
Efe Soğucakli 4 aylar önce
Tivibu 4 te verilecek
Serdal Çakmak
Serdal Çakmak 4 aylar önce
Onur Erdem özür dilesin diyenler özür dilesin
tuentin qarantino
tuentin qarantino 4 aylar önce
Booomboş bir organizasyon olmaya devam ediyor f1. Veteran izleyiciye hitap etmeye devam.
Arda Uralgil
Arda Uralgil 4 aylar önce
Şahsen 25 nisandaki yarışı portekizin alacağını düşünüyorum. Umarım yanılırım
Oguzcan Yalcinkaya
Oguzcan Yalcinkaya 4 aylar önce
@Arda Uralgil Yalnız o olay adaylık süreci ile ilgili değildi. UEFA mecbur kaldığından verdi. Çünkü o dönem salgında en iyi durumdaki ülkelerden biri Portekiz’di.
Arda Uralgil
Arda Uralgil 4 aylar önce
@ibrahim göklü atacaklarını çok düşünmediğim için portekizin alacağını düşünüyorum adamlar şampiyonlar ligi final 8 organizasyonunu da hemen alıp yapmışlardı
ibrahim göklü
ibrahim göklü 4 aylar önce
paraya bakar usta ya bizim yetkililer elini cebine atarsa alır f1 in paraya ihtiyacı var şuanda
Jack Sparrow
Jack Sparrow 4 aylar önce
Yanılman dileğiyle
Vito Scaletta
Vito Scaletta 4 aylar önce
Leclerc bu sene o sene aslanım şanlı ferrariyi zafer e götür
Ömer Topsakal
Ömer Topsakal 4 aylar önce
monakonun bedava olmasına şaşırdım bence en kötü pist orası oyunda bile kanser ediyor ve zengin bir ülke. yüklü miktarda para ödetilmesini beklerdim
Burak Balcı
Burak Balcı 4 aylar önce
@Fatih en sıkıcı maplerden birisi. Ayrıca geçişin de en zor olduğu map. Sokaklar dar çünkü. Pole pozisyonunu alan adam genellikle yarışı ilk sırada tamamlıyor. Kötü bir pist denilmez belki ama zevkli de değil yani. Sıralama turlarını izlemek keyif verebilir. Gerisi zaman kaybı.
Fatih
Fatih 4 aylar önce
@Ömer Topsakal sıralama turları önem kazanıyor buda o pistin özelliği
Ömer Topsakal
Ömer Topsakal 4 aylar önce
@Fatih gaza basmayla alakalı bir şey söylemedim. ricciardonun arabası bozuldu yine 1. bitirdi çünkü kimse kimseyi geçemiyor daracık saçma sapan bi pist
pina colada
pina colada 4 aylar önce
en sevdiğim pist
Fatih
Fatih 4 aylar önce
monako yarışı ne demek zevksiz kardeşim en ikonik pist monako, formula 1 sadece gaza basmak üzerine bi spor değil sadece
AZIZCAN BOZKURT
AZIZCAN BOZKURT 4 aylar önce
serhan abi sana t shirt göndersem imzalayıp geri gönderir misin ?
arda
arda 4 aylar önce
Gönderemem
SERKAN YILDIRIM
SERKAN YILDIRIM 4 aylar önce
İnşallah eklenir umudumuz o yönde ülke tanıtımı içinde çok güzel bir fırsat bence kaçırılmamali
Aksoy Uzan
Aksoy Uzan 4 aylar önce
Onur Erdem'e selamlar
Emir Öztürk
Emir Öztürk 4 aylar önce
İnsallah ya
Fatih
Fatih 4 aylar önce
nisanda yarış yapılmamasının tek sebebi ramazan değil, intercity pistinin sorumlusu Vural Ak açıklama yapmıştı, KAYNAĞINDAN DİNLEYEREK yorum yaparsanız daha sağlıklı olur arkadaşlar
Mehmet Emin KIDAK
Mehmet Emin KIDAK 4 aylar önce
İstanbul Grand Prix yarışları gerçekten unutulmaz oluyor... Umarız olur 😍😍
mehmet efe *_*
mehmet efe *_* 4 aylar önce
Merih Demiral detayı🔥
Hayrullah Gül
Hayrullah Gül 4 aylar önce
@Atomdan Evrene tshirt MAVİ’nin Merih Demiral kreasyonu
mehmet efe *_*
mehmet efe *_* 4 aylar önce
@Atomdan Evrene t-shirt'e bak kardeşim.
Atomdan Evrene
Atomdan Evrene 4 aylar önce
Nerde kardeşim ben görmedim
Emir Burak Taşdemir
Emir Burak Taşdemir 4 aylar önce
Abi umarım eklenir ama Ramazan diye biz istemiyoruz diye açıklama yaptı bizimkiler. Üstüne şampanya yerine gazoz patlatma olayı var bunlar gerçekten utanç verici...
Aykut Tokmak
Aykut Tokmak 4 aylar önce
@Bilge Bide düzenlenmez daha diyorsunda F1 yönetimi senin dinininden çok vereceğin paraya bakıyor. Yoksa dediğin olsa bu sene mümkün değil gelmezdi.
Aykut Tokmak
Aykut Tokmak 4 aylar önce
@Bilge Attığım yarış sonunda yaptığı basın toplantısının videosu: trpost.info/list/video/ppKChYN-ms-3oHw.html Yani kardeş Vural Ak ın Reuterse yaptığı açıklamalara inanmıyorum. Şahsen öyle bir adam böyle saçma bir açıklama yapmaz. Zaten kendi sosyal hesabında bu sebep yüzünden suçlayanlara öyle bişey olmadığını söylemişti. Ki benim attığım linkede dediği gibi ramazanda insanların çoğu oruç tuttukları için yemek falan yemeyecekler. Eee parasını düşünür. Bide o aylarda bu yarıştada olduğu gibi yağmur yağarsa hiç iyi olmaz.
Bilge
Bilge 4 aylar önce
@Aykut Tokmak Tamam kardeş yalan Reuters oturdu biz zaten bunları kıskanıyoruz mabadımızdan bişeyler uydurup vural ak dedi diye yazalım dediler öyle yaptılar haberi sitelerinde de böyle yayınladılar Vural Ak, the chairman of Intercity which operates Turkey’s Istanbul Park circuit, said talks were ongoing with Formula One but ruled out the April weekend because it falls during the Muslim holy month of Ramadan. “No races are held during Ramadan in Muslim countries, as fans don’t want to come when they are fasting,” he told Reuters in an interview at the circuit. “We don’t put races in Ramadan.”
Aykut Tokmak
Aykut Tokmak 4 aylar önce
@Bilge Vural Ak ın açıklaması şöyle: "Nisan ayının bizim için 4 sakıncası var. Birincisi pandemi. Önümüzde 4 ay kaldı. Pandemi yukarıya doğru giderken daha iyi olacağına inanmıyorum. İkinci bir yarışı da seyircisiz yapmayı kaldıramayız. Hemen 3 ay sonra tekrar bu yoğunlukta inşa edemeyebiliriz. Aynı soğuk hava ve iklim nisan ayında da geçerli olabilir. Haziran ve eylül ayı arasında ılıman bir havada yarışın yapılmasını tercih ediyoruz. 10 ay sonraya atarsak bu takvimi, seyircili yapabiliriz. Seyircili yaparsak sosyalleşme ve eğlence konusunda birçok şey yapabiliriz. Ramazan ayıyla alakalı hiçbir problemimiz yok ama bu sosyalleşme de ramazan ayında çok fazla olamayacağı için tercih etmiyoruz."
Aykut Tokmak
Aykut Tokmak 4 aylar önce
@Bilge Reutersin roportajını yazmışsın. Yalan diyorum öyle bişey demedi. Attığım linke bi bak.
Ege Köprülü
Ege Köprülü 4 aylar önce
Biraz erken olmadımı önümüzdeki yıl atsaydınız
Ege Köprülü
Ege Köprülü 4 aylar önce
@NightGrey olabilir
Ege Köprülü
Ege Köprülü 4 aylar önce
@NightGrey olabilr
NightGrey
NightGrey 4 aylar önce
Serhan Acar belki müsait olamamıştır.
Ali Doğan Balcı
Ali Doğan Balcı 4 aylar önce
Keşke cuma günü atılsaydı
Özkan Polat
Özkan Polat 4 aylar önce
Ramazan ayında F1 yapılamazmış abi araçlar da yakıt alımını kesiyor sanırım oruç dolayısıyla. Edit: Arkadaşlar sazan gibi atlamayın, oruç tutulmasından ötürü iptal edilmesi gerekiyor diyenlere yazıyorum bu yorumu. Oruç tutmak orada izleyeceklerin sayısını etkilemez. Sadece yeme içmeden gelen geliri azaltır.
Hayrullah Gül
Hayrullah Gül 4 aylar önce
“Sazan gibi atlamayın “ diyorsun da izlediğini dinlediğini anlamadan “sazan gibi “ atlamışsın yoruma. Ticari de bi anlaşma olduğu iki tarafta şartlar sunuyor ve belli ki İntercity “ Ramazan ayında yeteri kadar bilet satamam” endişesi taşıyor.. 2011’de bunun sıkıntısı olmuştu. Heee ben orucumu da tutar, yarışı da izletin eminim bu görüşte olacak olanların sayısı da hiç az değil ama sonuçta 30-35 milyon dolar para ödeyecek şirketin de her ihtimali düşünmesini anlayabiliyorum
AA
AA 4 aylar önce
@Sefer Öztürk hadi len yürü oruç zamanında stadyumlar doluyor. Adamlar f1 e mi gelmicek zaten izleyenlerin yarısı yabancı.
Aykut Tokmak
Aykut Tokmak 4 aylar önce
@Özkan Polat İnsanlar yemeyecekler içmeyecekler. Nasıl kayıp olmaz ?
Fatih
Fatih 4 aylar önce
@Hamza Yaprak bu at kafalılar bi laftan anlamaz Hamza kardeşim, bunlar lafın en kötü yerine odaklanıp laf atıp dururlar, bilginin kaynağından öğrenmek bi yana kulaktan duyma haberlerle yorum yapmayı çok severler...
Özkan Polat
Özkan Polat 4 aylar önce
@Hamza Yaprak Boş boş konuşma oruç tutmak katılımı etkilemez 24 saat orada yarış izlemeyecek. Sadece orada yeme içme tarafından kazanılan gelir azalır. Yobazlığın da ne olduğunu iyi kavra.
can şimşek
can şimşek 4 aylar önce
Merhabalar
Madrigal - Ne Zamandır Sendeyim
3:40
Madrigal
görünümler 73 B
SuperM 슈퍼엠 'We DO' MV
3:58
SMTOWN
görünümler 4,6 Mn
2020 Turkish Grand Prix: Extended Race Highlights
18:39
Race Highlights | 2021 Bahrain Grand Prix
07:12
Madrigal - Ne Zamandır Sendeyim
3:40
Madrigal
görünümler 73 B
SuperM 슈퍼엠 'We DO' MV
3:58
SMTOWN
görünümler 4,6 Mn
فيديو جديد - شكر كبير على الدعم
0:47
صيادين مصر Egypt fishermen
görünümler 307 B
TÜRKİYE, NORVEÇ'İ YENDİ, İDDİAYI BERKAY ÖZCAN KAZANDI
9:27
İstanbul Başakşehir
görünümler 192 B
YARIN ve PERŞEMBE NELER GELECEK (Pes 2021 Mobile PS4 PC XBOX)
9:00
Unforgettable Goals in Football #2
9:51