Survivor Panorama Özel Fragmanı | Survivor Panorama 12. Bölüm

  görünümler 220,928

Survivor Panorama

Aylar önce

Survivor Panorama 12. Bölümünde Panorama'ya özel akşamın ipuçları değerlendirildi.
#TV8 iç yapımların yapmış olduğu #SurvivorPanorama; Hakan Hatipoğlu, Mert Öcal, Damla Can ve Melisa Emirbayer'in sunumuyla, #SurvivorTürkiye 'nin perde arkasında olanlar, adada yaşanan her şey, bilinmeyenleri ve merak edilen tüm yönleri ile TV8 ekranlarında olurken, kendi youtube kanalında da sizlerle olacak! 🔥
TRpost kanalımıza abone olmayı unutmayın! 👉 bit.ly/2BmM5gZ
- Survivor Türkiye videoları için;
bit.ly/acunncom
bit.ly/SurvivorTurkiyeTV
Sosyal Medya Hesaplarımız 🔥
Instagram► bit.ly/2HRTXwz
Facebook► bit.ly/2DSTIgO
Twitter► bit.ly/2DSvweE
#Survivor2021 #TV8 SurvivorPanorama

YORUMLAR
İmdat Derin
İmdat Derin Aylar önce
Çağrı seni pislik
Emine Yılmaz
Emine Yılmaz Aylar önce
Bu Baran ile Duygu oraya mikser görevi yapmak için mi gelmişler ne..Çağrı cennet mahallesinden mi geldi acaba😂Çağrı Poyraz birinci oluyor diye de onu kıskanıyor.kendi takımında olmasa da
Mu E
Mu E Aylar önce
Kelin bi yeri yirtildi mi aca a
Sarı Papatya
Sarı Papatya Aylar önce
*LA BUNU İZLİYONUZ MU HARBİ ???*
burak king
burak king Aylar önce
REMZİ ADAMDIR
Teacher Cc
Teacher Cc Aylar önce
Ya Hayretin😄
Ŕűźģáŕ ģűľű
Ŕűźģáŕ ģűľű Aylar önce
Mert gibi fıraldak birisi panoramaya keşke çağrılmasaydı.bu benim kendi düşüncem.herkese saygım var. Mert itici bir tip🤔 Mert; yatışmacıların isimlerini bile damla ve hakana soruyor.yoldan geçerken gel kardeşim otur şu koltuğa denmiş havası var stüdyoda 🤣
Sevim Budur
Sevim Budur Aylar önce
Duygu geldigi gibi gitsin yatak odasına mı geldi emir e bu tavır ne Duygu oyun al sonra sesını yükselt
Recep Akyol
Recep Akyol Aylar önce
trpost.info/list/video/nqx-fYymstCvaHw.html
ZEYNEPNUR ACAR
ZEYNEPNUR ACAR Aylar önce
Mert niye cagriyi koruyo anlamadim yaa
Kerem Çakır
Kerem Çakır Aylar önce
hiç samimi gelmiyor
TiryakiÇayı
TiryakiÇayı Aylar önce
Kapitaluzm bir program olsaydı bu program olurdu
Hayalim Sen
Hayalim Sen Aylar önce
Murat Dalkılıç Yeni şarkısı “yerin dibi “ 💣💣💣💣💣 Murat Dalkılıç Yeni şarkısı “yerin dibi “ 💣💣💣💣💣
kazım Türk
kazım Türk Aylar önce
mertin olaya bakis acisiyla ben bakis acim cok farkli
Şəhidlər Az
Şəhidlər Az Aylar önce
Cagriyi sevmeyenler +1 lesin
Melisa Aydin
Melisa Aydin Aylar önce
Raytingler pek yuksek olmayinca hop kavga ve trendlerde hemen fragman
moon line
moon line Aylar önce
Bu seneki ünlüler buluttan nem kapıyor ve aşırı çirkinlesiyorlar
Sevin Kaya
Sevin Kaya Aylar önce
Çağrıda kavgaya öyle meraklı ki😂
Güllü Satici
Güllü Satici Aylar önce
Cagri acayip itici
Z wice
Z wice Aylar önce
Damla💛
bünyamin çağlayan
bünyamin çağlayan Aylar önce
Çağrı kadar itici olan var mı ya
Aysel Çevik
Aysel Çevik Aylar önce
Ünlüleri sevmeyen tek ben miyim?
Merve Nur
Merve Nur Aylar önce
Bu seneki sarmadı
Ayse Karaman
Ayse Karaman Aylar önce
çağrı kendine gel survivordan sonra kırmızı oda yı mı boylıcan amaç neee?
arif aslantürk
arif aslantürk Aylar önce
Adamlar çağrının üstüne gidiyor sonra çağrı suçlu oluyor
Konul Cebiyeva
Konul Cebiyeva Aylar önce
Melisa bi git sen
Hüseyin Seyitoğlu
Hüseyin Seyitoğlu Aylar önce
Bu yorumu sadece ama sadece, çağrıya UYUZ OLANLAR beğensin................
Rumeysa c
Rumeysa c Aylar önce
trpost.info/list/video/ibaNb61jq9_RpHQ.html
Merve Göksu
Merve Göksu Aylar önce
Cagri kendini ne saniyor ya hareketlere bak
lale
lale Aylar önce
Dorada ve çağrı boş yapıyor 2 gitsin 2 sınır bozucu
esra say
esra say Aylar önce
Ekmek reyiz 😅
Cille
Cille Aylar önce
Cille Müsabakalarını Kanalımda Izleyebilirsiniz
Gizli Gizlioğlu
Gizli Gizlioğlu Aylar önce
2017 döneminde tuttuğum serhat akın inanılmaz bir ateşle bağırıyordu o sene kimse bir şey demedi kenardan takımın oyuncusu istediği şekilde bağırabilir tezahürat yapabilir
OĞUZ
OĞUZ Aylar önce
Çağrı ekmeğinin değil kavganın peşinde
göksu
göksu Aylar önce
mert o kadar çok geçen sezona gönderme yapıyo ki izleme hevesim kaçıyo
時間番号
時間番号 Aylar önce
Sercan barış
mavi ay
mavi ay Aylar önce
Bir insan bu kadar itici olabilir ya Dora sessiz kalarak çağrıyı delirtiyor zaten Dora sessiz kalıp böyle devam ederse daha da gıcık olur çağrı Dora bu yoldan devam
Hakan Köse
Hakan Köse Aylar önce
Şimdi bu köy kurnaz ünlüler çağrı özellikle gönüllüler mobing yapıyor ki piskolojik üstünlük sağlamak adına yada yanlış bir eylem bulundurmak için tabi bunlar oy vericek halk görüyodur diye umuyorum..
Faruk Guven
Faruk Guven Aylar önce
Cemal gitti , Çağrı delirdi. Kafayı toparlasin
Fahri Ünv
Fahri Ünv Aylar önce
Iyi dora kafayi koymamis oyle bir bagirmasi normal ama kafasinin icine giriyor
sherlock holmes
sherlock holmes Aylar önce
Ahahha damla nasıl sustu ama semihin adını duymak bile yetiyor
sherlock holmes
sherlock holmes Aylar önce
Mert ekstraya gitse sema buraya gelse ekstra mükemmel olur
Türk Öglü
Türk Öglü Aylar önce
Hakan hafiften fırçayı Mert’e ati.
Mimi Moza
Mimi Moza Aylar önce
Çağri yine bu ne delirmiş ya
Samimi bir Işık
Samimi bir Işık Aylar önce
Dora milleti kudurtuyor çok keyif alıyorum.
Erdem Dağcıoğlu
Erdem Dağcıoğlu Aylar önce
Doranın kırmızı takımın dibinde ne işi var?
Black&White HD
Black&White HD Aylar önce
Çağrı performansın 0 ama maşallah agresiflikte en iyiyisin yarışmaya değil kavga etmeye gelmiş
Zehra Eken
Zehra Eken Aylar önce
Çağrı'nın olmayan saçını yolmaya çalışması🤣🤣🤣
Gökçe Demirkaya
Gökçe Demirkaya Aylar önce
trpost.info/list/video/eLV7eWqFxbvRaZY.html
Buddy Pink
Buddy Pink Aylar önce
Mert damla konuşurken çok güzel bakıyo 😁😁
imaginedragons
imaginedragons Aylar önce
Çağrıda sercan antipatikliği var
Ebrar Garip
Ebrar Garip Aylar önce
1:39 da Öykü mü diyor?
Nurcan Karacan
Nurcan Karacan Aylar önce
Câgrı ekmek böyle yenilmez haberin olsun
Şeval Ayparçası
Şeval Ayparçası Aylar önce
Ya bu Keloğlan çağrıdan nefret ediyorumm
Çiçek Olca
Çiçek Olca Aylar önce
Çağrı çok gıcıksın git lütfen hep kavga tartışma yaratiyon yeter be
Selver Usluy
Selver Usluy Aylar önce
Damla can sadece senin için izliyorum bu programı. En doğru yorumları sen yapıyorsun. Arkandayız kraliçe.👑
Selver Usluy
Selver Usluy Aylar önce
Doranın kimseyi tahrik ettiği yok bence. Arkadaşlarına desteğini veriyor. Volümü yüksek olduğu için diğerleri rahatsız oluyor olabilir ama ben yanlış yaptığı hiç bir şey görmüyorum. Gereksiz yükseliyorlar adama.
Sanalokul
Sanalokul Aylar önce
Melisa su evli bir adamla sevgili olan degil mi
Elif Ravaç
Elif Ravaç Aylar önce
Yalnız Duygu gelmiş sevindim
Agit Şanlı
Agit Şanlı Aylar önce
Çağrı'nın yaptığı Dora kadar eleştirilmiyor.
BarTenders TV
BarTenders TV Aylar önce
yahu arkadas boyle cagrı gıbı ınsanımsıların ne ısı var orda allah askına baska efendı bı adam bulamadınız mı
Yagmur Y.
Yagmur Y. Aylar önce
Çagriya yüklenmeyin,dora gecen oyundan beri hep tahrik ediyor! Takimini desdeklemek baska karsi takimi cildirtmak baska bisey!!!!
Hami Koçan
Hami Koçan Aylar önce
@Yagmur Y. çağrının da doranın da yaptığı karşı tarafı düşürmek fakat ünlüler yaşça büyük oldukları için gönüllülerin onlara sonsuz saygı göstermesini bekliyor burada yanlış düşünüyorlar daha kolay tahrik oluyorlar sürekli gönüllülerin benchiyle ilgileniyorlar gönüllüler ise sürekli oyun odalıklar ve isme takılmıyorlar .
Yagmur Y.
Yagmur Y. Aylar önce
@Hami Koçan iste simdi onlarda dorayi taklit ederek bagiriyor ismail ve cagri,dorada anlayip gülüyo ilk basta..sonra uzuyor iki tarafta yükseliyor! Madem doranin yirtinmasi normal ozaman cagrininda normal! Niye cagriya cirkinlesmis falan yaziliyor! Adil olun ozaman!
Hami Koçan
Hami Koçan Aylar önce
onlarda tahrik olmasın adam bağırdı diye moralleri sıfıra indi eski sezonlarda argo kelimelere kadar kullanıyorlardı
Ayşe Boran
Ayşe Boran Aylar önce
Damla'nın haklılığı der susarım🤐
Gizem Metin
Gizem Metin Aylar önce
İnşallah Meryem oynar yaa eksikliği o kadar hissediliyoki inş oynar bidaha bişey olmaz inşallah sakatlanmaz yaa
onur
onur Aylar önce
Çağrı kaybolsun ordan görmek isdemiyorum
sevda Açıkgöz
sevda Açıkgöz Aylar önce
Gönüllüler kaç oyun kaybetti ne mütevazı adamlarmis.. Reşat reis olsun olsun dedi gitti be... Çağrıyi izlerken ben korktum 😱😱😱 olmayan saçını yoldu adam 🤣🤣🤣
cumali çelik
cumali çelik Aylar önce
Yanındayız çağrı
Ahmet Bürkük
Ahmet Bürkük Aylar önce
Çağrı'nın ağırbaşlılığını seviyorum.
Arda 4rdastik Balcı
Arda 4rdastik Balcı Aylar önce
Hiç Sewmiyom bu çagriyi
Kuduruk Mu Ne CeyOglou
Kuduruk Mu Ne CeyOglou Aylar önce
boyle bir karakter flim oyuncusu olmaz pas pas olarak kullanilir sadece
Kuduruk Mu Ne CeyOglou
Kuduruk Mu Ne CeyOglou Aylar önce
hic kimse dogruyu gormuyor kendileri iclerinde nasilsa onlari yansitiyolar damla haric
Fatma nur Kuru
Fatma nur Kuru Aylar önce
çağrı doraya poyraza yeni gelen çocuğa sataşıyor suç dora da mı çok garipsiniz
Ismet Turkkan
Ismet Turkkan Aylar önce
Ismail altındır altın çamura dussede altın değerini kaybetmez ünlüler bir oyun kaybetti diye değerleri girmemiştir.Ayse ye sadakası olsun ismail,in. ISMAIL BALABAN CILDIRIN ÇILDIRIN ISMAIL BALABAN SAMPIYON GERISI PIYONNNN
Personanon Grata
Personanon Grata Aylar önce
Damlanın Melisadan hiç hoşlanmadığına eminim wgdgsgshs
ibrahim aliyev
ibrahim aliyev Aylar önce
Cagrinin sinir problemleri var
Reks Ters
Reks Ters Aylar önce
Damla eskileri konusmayalim diyo hemen cunku damla ve arkadaslari semihe survivor tarihinin en cirkin ve kotu davranisini ve sozunu soylefiler isine gelmedi duymk damla hanimin
Ilknur Anac
Ilknur Anac Aylar önce
Her sene ki gibi itici ünlü takımı alıştık artık
Yeşim
Yeşim Aylar önce
Ya burdaki adamlar ne boş insanlar. Oturmuşlar ne var ne yok hepsinin gıybetini ediyorlar o kadar mı düştünüz ya
[̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅M̲̅][̲̅A̲̅]
[̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅M̲̅][̲̅A̲̅] Aylar önce
herkes batuhanı dışlıyolar diyor ama burda asıl dışlanan ve kışkırtılan kişi doradır.
Batu Güven
Batu Güven Aylar önce
Dora diye tutturmuşsunuz da Çağrı Dora'dan bin kat daha itici davranışlar sergiliyor
Elif Şenol
Elif Şenol Aylar önce
antipatikler ölmez şekil değiştirir
Beyza Nurr
Beyza Nurr Aylar önce
Dora'ya yuklenmeniz size zarar ama habersizsiniz.🙂 Böyle çirkinliklere karşı üslubunu koruyor helal olsun Dora! Başkası olsa neler yapardı nelerrr...
ayslxrd imayse
ayslxrd imayse Aylar önce
Ay bu çağrı bebek mi kardeşim böyle bağırmıyor fkkdkdkfkgkg
Ali Riza Ercetin
Ali Riza Ercetin Aylar önce
Çağrının yapısı bu sinir hastası
Bekir İmam
Bekir İmam Aylar önce
3 tane bom boş konuşan kişi damla gayet mantıklı konuşuyor
d' akihi
d' akihi Aylar önce
DORA adamdır
Cafer Çetinkaya
Cafer Çetinkaya Aylar önce
Çağrı senciyiz kral
Şefika Yılmaz
Şefika Yılmaz Aylar önce
Dorayı sevmeyen bir benmiyim? Ama tek değilimdir galiba ya
Şefika Yılmaz
Şefika Yılmaz Aylar önce
@Leyla Turkkal okey
Leyla Turkkal
Leyla Turkkal Aylar önce
Teksin
-Enes Kurt-
-Enes Kurt- Aylar önce
Karşı takıma kışkırtıcı hareketler zevk veriyo ama izleyiciler melek sanki gitsin çizgi film izlesinler
E L İ F
E L İ F Aylar önce
Şu melisa ya sinir oluyorum
هادی سلاقی
هادی سلاقی Aylar önce
Resmen kayeb etmeiy hazem etmiyurlar ve cok onlar kucuk guriyurlar hayrettin her zaman yapiyor oda cok kutu kelimeler kulaniyur sadece takimeni destekliyur cagri da sadece onlarin modunu dusurmek istiyur kurkiyurlar gercek bu
İlayda Erdem
İlayda Erdem Aylar önce
Çağrı 40 yaşında adamsin yaptığın hareketlere bak bide saygı bekliyorsun kendinden kucuklerinden orda 25 yaşında adam senden daha olgunn
Reyhan Küçük
Reyhan Küçük Aylar önce
Nasıl bi uslup bu ya ismailde olaylara gülüyo çağrı poyrazın elini falan itiyo 😒
nezrin allahverdiyeva
nezrin allahverdiyeva Aylar önce
Mert Dorayı sevmiyor bence, sürekli tahrik ediyor falan diyor, ya da kendileride Barışa herkesin Doraya yaptığı gibi davrandıklarını bildiği için böyle yapıyor
Seda
Seda Aylar önce
Çağrı kendini bi an hayvanat bahçesinde fln mı sandı çirkef.Şu merti de niye getirdiniz ya boş konuşuyor daha haklıyla,haksız kim onu bilmiyor anca konuşsun.
Emre Bayburt
Emre Bayburt Aylar önce
Çağrı kendini çukurda sanıyor galiba :daospdkasodpksadlşsad dayak yese 10 saat çıkmadan izlerim valla
SILA CAN
SILA CAN Aylar önce
trpost.info/list/video/nqx-fYymstCvaHw.html
Leda Nerdenyan
Leda Nerdenyan Aylar önce
Çağrı diskalifiye diskalifiye
Ayşe Çelik
Ayşe Çelik Aylar önce
Çagrıya sinir olanlar sevmeyenler toplulugı kurucaaamki gitsiiiin abiii gitttsiiiinnnnnnnn
Serhat Sarıkaya
Serhat Sarıkaya Aylar önce
Ekmegimizin pesindeyiz
Ödül Oyununda Nefes Kesen Mücadele | Survivor 2021
18:33
Survivor Türkiye
görünümler 195 B
Gelinim Mutfakta 650.Bölüm Fragmanı
0:59
Gelinim Mutfakta
görünümler 56 B
Enes Batur'un Sırrı Nedir?
50:19
Sibel Arna
görünümler 65 B
Survivor Panorama 47. Bölüm | 26 Şubat 2021
1:32:46
Survivor Panorama
görünümler 27 B
Acun Ilıcalı'dan Sert UYARI | Survivor 2021
14:39
Survivor Türkiye
görünümler 549 B
Dokunulmazlık Oyunu 1. Kısım | Survivor 2021
15:35
Survivor Türkiye
görünümler 519 B
Alev Alev 16. Bölüm
2:16:11
Alev Alev
görünümler 827 B
Ödül Oyunu 2. Kısım | Survivor 2021
19:31
Survivor Türkiye
görünümler 195 B
Güldür Güldür Show - 253.Bölüm
1:43:43
Güldür Güldür
görünümler 884 B
Doğduğun Ev Kaderindir | 33. Bölüm
2:00:43
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 2,1 Mn
Survivor Panorama 12. Bölüm | 22 Ocak 2021
1:36:08
Survivor Panorama
görünümler 35 B
Gelinim Mutfakta 650.Bölüm Fragmanı
0:59
Gelinim Mutfakta
görünümler 56 B
Enes Batur'un Sırrı Nedir?
50:19
Sibel Arna
görünümler 65 B
HİÇ - 1. BÖLÜM
24:05
Sıfır Bir
görünümler 1,3 Mn
Esra Erol'da 25 Şubat 2021 - Tek Parça
2:8:30
Esra Erol'da
görünümler 222 B
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184.Bölüm Fragmanı
8:23
Akıncı 8. Bölüm
2:5:53
Akıncı
görünümler 954 B
Hekimoğlu 39. Bölüm Fragmanı
0:56
Hekimoğlu
görünümler 543 B