Sor Bana Şişman Mıyım? (70.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

  görünümler 1,269,143

Çok Güzel Hareketler

Aylar önce

Biraz azimle her şey düzelir 😉
“Çok Güzel Hareketler 2” 70. bölümü ile yayında! 👉 trpost.info/list/video/abWtqZCW1tmzemM.html
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhareketler2
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2
► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

YORUMLAR
Çok Güzel Hareketler
Çok Güzel Hareketler Aylar önce
Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi TRpost kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
Gülce Kara
Gülce Kara 2 saatler önce
@Zeynep Ceyhan aboneşelimmi
Buğlem Reyyan
Buğlem Reyyan 23 saatler önce
Bencede ben aboneyim benim izlemem dakikarımı almaz.
murat duman
murat duman 10 gün önce
Athe
murat duman
murat duman 10 gün önce
@Neler Oluyor ? e gul..🎽🏡🏠
murat duman
murat duman 10 gün önce
Qawex😬😃💗💪dthd
berkay turk
berkay turk 3 saatler önce
3:28 HAHAHAHHAHA H
Kerem kaplan
Kerem kaplan 4 saatler önce
4 53 laf sokuyo ama anlamıyo seyirci
Betül Kılıç
Betül Kılıç 5 saatler önce
Ömer'in her şeyi bilen badici tiplemesi shajsjfdmfm
Yunus Emre Gürbüz
Yunus Emre Gürbüz 21 saatler önce
şu 12:46 ya 10 dk fln guldum IHSNDJANCX hala guluyom
Eren Karalti
Eren Karalti Gün önce
.
ada örgen
ada örgen Gün önce
12:45 çok çok komik 🤣🤣🤣🤣
esra özdil
esra özdil Gün önce
abi mantık efso
defne
defne 2 gün önce
Bunu izlerken resim çiziyordum Kore deyince döndüm bir baktım 😂
Kamil Ağayev
Kamil Ağayev 3 gün önce
12:43😅🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Nurik FF
Nurik FF 3 gün önce
Abilerim,ablalarım ve kardeşlerim, kim benim kanalıma abune olur?🤔
ELİF
ELİF 3 gün önce
Söylemesi çok kolay bunu yaşamadan anlamazsınız
Rüvo Komutanınız
Rüvo Komutanınız 3 gün önce
Alt yapı sen çok mükemmel bi detaysın.
Miray Gülbenat
Miray Gülbenat 4 gün önce
Abi küçüklükte kilolu olan her zaman mutsuzdur☹️ Mesela ben 11 yaşımda 2,3 kilo falan verip zayıfladım boyum da uzadı tabiki sonra da ailem kilo almamı istedi yine mutsuz oldum büyüdüm de anca kurtuldum
TR AKASTE
TR AKASTE 4 gün önce
DERS YAPARKEN İZLEYEN BEN :)
Efna
Efna 4 gün önce
Belgeselleri bu şekilde değilde Safa ve Atakan la yapmalarının daha güzel olduğunu düşünen sadece ben miyim?
Kusursuz İnsan
Kusursuz İnsan 5 gün önce
korece diyip çince konuşması..
tr snake
tr snake 5 gün önce
Sorun seni ambalajınla yargılayan insanlarda “ ne kadar anlamlı bi söz Alt yapının hep gerçek hayattaki sorunları önemsemesi çok iyi
Eylül Naz Özgür
Eylül Naz Özgür 5 gün önce
Her sınıfta bu iki tip pislik öğrenci var ya çok sinir bozucu
instrumental trap Beats
instrumental trap Beats 6 gün önce
Bunların dişleri nasıl bembeyaz ben hergün fırçalıyom bu kadar beyaz değil
osman cebir
osman cebir 6 gün önce
yaşayan bilir
Rex Edit
Rex Edit 6 gün önce
9:00 buse sıçtırtma kelebeğine dfgdfg
adem
adem 6 gün önce
____ | | | | | | | ______________
Pınar Erbaş
Pınar Erbaş 6 gün önce
Sorun ambalajında değil onu yargılayanlarda...
Erkan Alçin
Erkan Alçin 6 gün önce
Hem sen büyüme çağındasın e hani nerde'' göndermesi çok iyiydi :))
Batuhan Arslan
Batuhan Arslan 6 gün önce
09:29 sarkan sey ne lan sjsjsjsjsjs
Cennet Salı
Cennet Salı 7 gün önce
Emreye siyahlar çok yakışmış çok yakışıklı yaaağğğğ😍
Purple Queen
Purple Queen 7 gün önce
3:18 çok benzemiş yaaaa bir K-POP ve Kore hayranı olarak kesin bilgi veriyorum ama çocuğunkisi değil anneninki(isimlerini unuttum kendimden çok utanıyorum şuan🥺)
Ülkü Elif Karacakaya
Ülkü Elif Karacakaya 7 gün önce
15:05 Azizler göndermesi şahaneydi 👏🏻😂
Blue Ateş
Blue Ateş 8 gün önce
"Rabbim Ömrü Uzun Olsun Diye Parlaklığını Kısmış" 🖕
Kelebek Kız
Kelebek Kız 8 gün önce
Emre ♥ Ebru Ship (Emre sevgilisinden ayrılmış die duydum)
Yaren Arslan
Yaren Arslan 8 gün önce
Kore de olan yer olmamış pek orda nerde çince konuşuyorlar gibi
Brawl Kraliçesi
Brawl Kraliçesi 9 gün önce
Soruyorum sana şişman mısın?🤪🤪🤪
Aişenur Aydemir
Aişenur Aydemir 9 gün önce
Emre'nin kendisini övmesi 🤣😍❤️
MUSTAFA CAN ÜZEN
MUSTAFA CAN ÜZEN 9 gün önce
cenanın ığh vurgusu muq
Ata Kemal
Ata Kemal 9 gün önce
2:32 de başlıyor
Mustafa Kaya
Mustafa Kaya 9 gün önce
19:45 "birbirinizi ötekileştirmeyin" bunu insanlığa öğrettiğimiz zaman insanlık kurtulacak sanırım
BELİNAY İNCE
BELİNAY İNCE 9 gün önce
bende şişman ım 10 yaşindayım ama 75 kıloyum yedim yarıyor
KÜBRA NUR DOĞAN
KÜBRA NUR DOĞAN 9 gün önce
abi ham ham skecinin ikincisi gelsin biz bayıldık
takılıyorum
takılıyorum 10 gün önce
Ömer'in dambıl çok iyiydi kcndkkd
takılıyorum
takılıyorum 10 gün önce
Ya böyle komik de olsa rencide edici skecler yapmayın :( ben olsam uzulurdim
Edsn Edsn
Edsn Edsn 10 gün önce
Merhaba.Hemen hemen her skecte alt yapi alt yapi orda bu ekipten baska üst yapimi var?Eski ekip mi üst yapi simdikiler alt yapi.Alt yapi yazdi alt yapi oynadi bu ne abi???otekiler oynadi gitti.üst yapimi kaldi ayrica bu ekip bence cok basarili.eski ekipte gercekten surukleyen birkac kisiydi onlarda hak ettikleri yerde olduklarini dusunuyorum.Geriye kalanlar ise arkalarindan gipte ile bakiyorlar...ozellikle bayanlardan büsra erkeklerden 3 adam ve Ersin...3 adamin icinde harbi komedyen ibrahim...hatta eski grupta ele alsak en basarilisi ibrahim di...
Çağrı Çelikoğlu
Çağrı Çelikoğlu 10 gün önce
Çok güzel haraketler bunlar hahahahahahhaaaa
Baran Arslan 002
Baran Arslan 002 11 gün önce
3:26
Mavi Boya
Mavi Boya 12 gün önce
Abi sen ne iyi insansın yaa çok ince düşündün Allah razı olsun 🧡
selin özdemir
selin özdemir 12 gün önce
Keşke Kore kısmında da gerçekten Korece anlamını bulup söyleseydiniz bildiğiniz Çinceye kaçmış bu,burasını sevmedim 👎🏻 Korece bilen biri olarak çok battı cidden 😞
Damla Durgut
Damla Durgut 12 gün önce
Niye fotoğrafta üst yapının resmi var
Damla Durgut
Damla Durgut 12 gün önce
Alt yapı favorim izlerken çok eğleniyorum tşk BKM
berat ayaş
berat ayaş 12 gün önce
17:35 ne laf soktu be
Melike Buse
Melike Buse 12 gün önce
Resmen en komik skec 🙈🤣😅 Buse♥️ Iste empati diye bu skece deniirrr.😊🙈
burak ünal
burak ünal 12 gün önce
12:36 karaya vurmuş balina taklidi yapıyo galiba😂😂 Yanlış anlamasın skeç öyle
yusuf can
yusuf can 14 gün önce
Ben bir skeci 2 defa izliyorsam olmştur
KAAN US
KAAN US 14 gün önce
12:44 çok güzel yaa
Ertuğrul Acar
Ertuğrul Acar 14 gün önce
6:47 oha diyorumda melih abuafın taklidini yapması oldların gözleri yaşlı
YouTube Kullanıcısı
YouTube Kullanıcısı 14 gün önce
Yaaa evet
OhLaLa
OhLaLa 15 gün önce
Altyapı wow yaa
KOCA ÇINAR
KOCA ÇINAR 15 gün önce
İzlerken ben de zil diye alkış yaptım
xmxmxm şçşçş
xmxmxm şçşçş 15 gün önce
İki saattir bu skeci arıyorum, hayır bideiki saattir bakısıyoz
Eylül Muhcu
Eylül Muhcu 15 gün önce
Bana birisi hep şişko diyordu şimdi o da şisko oldu
Eylül Muhcu
Eylül Muhcu 15 gün önce
Çok doğru insan şişman olunca bir şey değişmiyor ki ben de şişmanım sadece dalga geçiyorlar uani şişman olunca sedece biraz büyük bir göbeği oluyor insanın hiç bir şey farketmiyo
Can Alıcı
Can Alıcı 15 gün önce
çok güzel
Elif Şenol
Elif Şenol 15 gün önce
yemeği ben olsam yerdim ve 9 yaşındayım ve 46 kiloyum
stuffsidee
stuffsidee 15 gün önce
Kilo vermen gerekiyor. Yaşına göre kilolusun. Sanırım 12-13 yaşlarında 46 kilo olunuyordu normal kilo olarak
Buğra AYDIN
Buğra AYDIN 15 gün önce
130 kilodan 86 kiloya düşmüş birisi olarak yazıyorum. Şişmanları böyle teselli ederseniz hiç zayıflamazlar. Şişmanların piskolojisini bozucaksınız ki hırs yapıp zayıflasın kendimden biliyom biri teselli edince iyice yiyordum en son piskolojimi bozdular depresyona felan girdim hırs yapıp zayıfladım. Yani dediğim gibi şişmanların zayıflamasını istiyorsanız moralini bozun.
Rümeysa Emektar
Rümeysa Emektar 15 gün önce
Çok iyi ya
Yusuf Karabulut
Yusuf Karabulut 16 gün önce
İlk defa kilolu olduğum için kendimle gurur duydum :D
Rıdvan Şabaş
Rıdvan Şabaş 16 gün önce
*2.35'te başlayan melodinin adını bilen var mı?*
Sosyal Otaku
Sosyal Otaku 16 gün önce
ÇGHB-1 Şişmanus Skecini hatırlayanlar?
Bilmem ne Bela
Bilmem ne Bela 17 gün önce
Mesaj çok çok güzeldi ya
Bilmem ne Bela
Bilmem ne Bela 17 gün önce
Ömer faruğa bayılıyorumm çok iyi oynuyorrr
Melisa
Melisa 17 gün önce
Aa kendimi mi gördüm ben?
김재인
김재인 17 gün önce
korece deyip japonca çince tarzı konuşmaları skjdfnskdjf
Aybuke Ataman
Aybuke Ataman 17 gün önce
Abi sen çok çalış kansın
Uygar Cosar
Uygar Cosar 17 gün önce
😻
Dilara N
Dilara N 18 gün önce
Tugbaaa bayiliyorum sana dhdjdj
ALARA
ALARA 18 gün önce
ÖMER FARUK😍❤
Ceylin Kaya
Ceylin Kaya 18 gün önce
Atakan abi nerede😳😳
Abdurrahman Levent
Abdurrahman Levent 19 gün önce
Gülme hagan😀
Kanala Gell
Kanala Gell 19 gün önce
Cenan güldür güldür show daki hocaya benzemiş gözümden kaçmadı tabiiki
Kanala Gell
Kanala Gell 19 gün önce
-Bir çocuğun hiç mi iştahı olmaz -ihhhh bunun mu iştahı yoğğ Sjsjsjsjsjsjjs
Fidan Shrinzade
Fidan Shrinzade 19 gün önce
alt yapı üst yapıdan daha komik
Ömer Beys
Ömer Beys 19 gün önce
1000. Yorumunu
Ahmet Vedat
Ahmet Vedat 19 gün önce
ŞİŞMANLIK SAĞLIKSIZLIKTIR
Zeynep_. Nisa_.
Zeynep_. Nisa_. 20 gün önce
15:23 Ömer Faruk'un arka plani çaktırmadan degiştirmesi (: Ve 17:37 "Rabbim ömrü uzun olsun diye parlaklığı kısmış" diyen emre...
{turkish} ARMY
{turkish} ARMY 20 gün önce
Bu skec 1 kilom fazla diyenlere gelsin (YANI BEN)
zeynep gacha
zeynep gacha 20 gün önce
mükemmel bir söz bırakan güzel bir skec olmuş
Pınar Pınar
Pınar Pınar 20 gün önce
Kilolarımla dalga geçen insanlar ne oldu 20 kg verdim Ama ben kimseyle dalga geçmedim bir tartışmanın içinde hemen ayı diyordunuz kendi kilondaki insanlarla konuş diyordunuz 3 kişilik yer kaplar diye arkamdan dalga geçiyordunuz psikolojik şiddet uyguladığımız herkes yara alıyor yapmayın yaptırmayın bende sizin başarısız notlarınızla dalga geçerdim ama yapmadım hep içime attım hep kafamı taktım ama takmamak gerekiyor insan kendine inanınca olmayan şey yok skeç çok güzeldi 🙂
Pro Murat
Pro Murat 20 gün önce
Cenan'ın öğretmen taklidine koptum yaa😅😅
koçak koçak
koçak koçak 20 gün önce
Bu Hacı hiç komik değil ya
çinar yiğit
çinar yiğit 21 gün önce
Küfürler iyice arttı. Küfür kaliteyi artırmaz, düşürür. Dikkat alın lütfen.
Falımda Ne Var?
Falımda Ne Var? 21 gün önce
Kanalımı beğenip takip ederseniz sevinirim teşekkür ederim
Deniz Baydil
Deniz Baydil 21 gün önce
Azizler filmine yapılan gönderme çok güzel ya bayıldım🤣🤣
Gülsu Çiftçi
Gülsu Çiftçi 21 gün önce
Korece daha çok çinceyi andırıyordu😅
Harry Potter
Harry Potter 21 gün önce
"Yok canım bişi Rabbim ömrü uzun olsun diye parlaklığını kısmış" XD
Ahmet Dilsiz
Ahmet Dilsiz 21 gün önce
Ben sor bana pişman mıyım sandım lan
sonbahar
sonbahar 21 gün önce
3:19 daki korece
seher
seher 21 gün önce
Altyapı muhteşem yüzyıl skeci yapsın arif sümbül Ağa olsun
ezonil akdağ
ezonil akdağ 21 gün önce
İzlese bile sürekli tekrar izleyenler burada mı ?
Zeynep Üvet
Zeynep Üvet 21 gün önce
Tombik çocuğun olduğu kısımlar aşırı yapmacık ve bel altı oluyor. Çok itici
Hüseyin Abdullah
Hüseyin Abdullah 21 gün önce
yılmaz hoca nerde ya reklamlardan gelmiyordum uzun zamandır.
Osman Toktürk
Osman Toktürk 21 gün önce
Şişmanlık ambalaj değildir. İnsan hangi kiloda olacağına kendi karar verebilir. Bırakın artık bu gereksiz duyar kasmalarını.
Suden Oral
Suden Oral 22 gün önce
Emre’yi reddeden hayat bişe neler yapmaz Emre abi ❤️
Uçuş Planı (70.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
26:10
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,3 Mn
Şimdiki Aklım (69.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
20:43
Çok Güzel Hareketler
görünümler 3,6 Mn
Kırmızı Oda | 25. Bölüm | "MUCİZE"
2:32:49
Kırmızı Oda
görünümler 3,1 Mn
ENES BATUR VS KENDİNE MÜZİSYEN! | YALAN MAKİNESİ
2:31:16
Kendine Müzisyen
görünümler 573 B
Kız Ruleti (67.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
24:59
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 65.Bölüm
2:05:28
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4,6 Mn
Veli'nin Zoru (51.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
17:24
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4,4 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 70.Bölüm
2:07:54
Çok Güzel Hareketler
görünümler 3,1 Mn
Kız Ruleti (60.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
20:41
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,4 Mn
Tanışıklı Dövüş 3 (74.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
14:32
Eğitilemedik (47.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
21:27
Çok Güzel Hareketler
görünümler 7 Mn
2+1 Adam (64.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
24:34
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,1 Mn
Aşk Tesadüflere Söver (71.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
15:18
Ana Okulu (45.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
17:27
Çok Güzel Hareketler
görünümler 7 Mn
Kırmızı Oda | 25. Bölüm | "MUCİZE"
2:32:49
Kırmızı Oda
görünümler 3,1 Mn
ENES BATUR VS KENDİNE MÜZİSYEN! | YALAN MAKİNESİ
2:31:16
Kendine Müzisyen
görünümler 573 B
AASHIQUI..
2:24
Dar news TV
görünümler 3,6 Mn
نارين بيوتي سربت رقمي بدون قصد😭!! سؤال واحد قو
14:32
TheSaudiReporters | سعودي ريبورترز
görünümler 1,1 Mn
Avrupa Yakası 323. Bölüm | Kısa Bölümler
30:48
Avrupa Yakası
görünümler 28 B
Asma Deel Tosbaa Kilid - Skeç | Orhan Uslu
5:17
Küreğini Al Eline | Arkadaşım Hoşgeldin
12:43
Arkadaşım Hoşgeldin
görünümler 33 B