Olmaz Öyle Saçma Tarih Neden Yayından Kaldırıldı? İlker Canikligil Açıkladı - Açık Konuşalım

  görünümler 342,983

Yol TV

5 aylar önce

DESTEK OLMAK İÇİN ► www.patreon.com/yoltv
00:00 Intro
01:26 Ünlü Olmaktan Memnun Musunuz?
02:22 Polemiğe Girmeyi Seven Biri Misiniz?
03:43 Bu Kadar Çok Tartışmaya Girmek Yorucu Değil Mi?
04:58 Sizi Övenlerden Mutlu Oluyor Musunuz?
05:15 Haksız Olduğunuzu Düşündüğünüz Bir Konu Var Mı?
06:50 Zıt Bir Görüşe Tahammülünüz Yok Mu?
09:38 Uzman Olmayan Birinin Yorumu Sizin İçin Dikkate Değer Değil Mi?
12:12 'Seyirciye Göre Hareket Etmemek' Ne Anlama Geliyor?
16:26 Olmaz Öyle Saçma Tıp Programını Neden Kaldırmadınız?
21:09 Liberal Misiniz?
27:09 Her Şeyin Mizahını Yapmak Zor Değil Mi?
30:27 Emrah Safa Gürkan İle Siz Mi Devam Etmek İstemediniz?
35:23 Uzun Metraj Film Çekmekten Çekiniyor Musunuz?
İlker Canikligil Emrah Safa Gürkan ile neden yolları ayırdıklarını, sosyal medyada girdiği polemikleri, Flu TV'yi ve neden uzun metraj film çekmediğini anlattı.
#AçıkKonuşalım #YolTV #İlkerCanikligil
👉KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN
trpost.info
💳BİZE PATREON'DAN DESTEK OLABİLİRSİNİZ: www.patreon.com/yoltv
❓Patreon'u nasıl kullanırım?
trpost.info/list/video/arOFr51osp_KnWc.html

YORUMLAR
uygar dursun yıldırım
uygar dursun yıldırım 3 saatler önce
Bu herifte tipik winner tavrı var. Rahat, öz güvenli, başarılı. Biz millet olarak böylelerini sevemeyiz. Mümkün değil.
Ilgaz Cerit
Ilgaz Cerit 6 gün önce
İlker Canikligil dehasını resmen aptal adam görüntüsünün arkasına saklamış. Adam gerçekten deha.
Jack Daniels
Jack Daniels 9 gün önce
adam tam benim kalemim yaklaşımına bayıldım.
Cenk Varol
Cenk Varol 11 gün önce
Hala anlamadım ESG hocayla neden ayrıldınız? Geçerli bir sebebi var mı? Tekrar başlama gibi bir durum ya da 2. sezon mümkün mü? Çok zevk alarak izliyordum o programı; yazık oldu.
bigskender
bigskender 6 gün önce
diyor ki esg kanalın çok önüne geçiyordu, eğer son vermesek tüm kanal esg üzerine yüklenirdi ve biz arkaplana düşerdik. bir gün esg gidince de kanal çöküşe giderdi o yüzden müdahale etmek durumunda kaldım
Koray Karaca
Koray Karaca 13 gün önce
Flu TVde kesmeler tarak gibi Dandikligil.
Kamboçyalı Demokrat
Kamboçyalı Demokrat 17 gün önce
Konuyu bilmiyorum bu benim eksiğim olsun ama adam mantıklı konuşuyo özellikle yayından kaldırılmayan videoya yaklaşımı tarihin akışına bağlaması mantıklı ve zekice.
Kamboçyalı Demokrat
Kamboçyalı Demokrat 16 gün önce
Bu yorumdan sonra İlker Canikligil' in hemen hemen bütün videolarını izledim. Tavsiye ederim herkes izlesin :)
Feyzanur Çelebi
Feyzanur Çelebi 17 gün önce
Adam çok iyi ya cjdjjs
Muhammet Bacak
Muhammet Bacak 28 gün önce
konudan aşırı bağımsız bir yorum yapacağım kanalın logosu çok kötü lütfen yenisini yaptırın.
mehmet karanlık
mehmet karanlık Aylar önce
Beşer şaşar! Siz lütfen parlak insanları bizimle buluşturmaya devam edin ilker hocam.
Ayhan Gezer
Ayhan Gezer Aylar önce
Fakirlik, muhtaçlık. Muhtaçlık ise çok göreceli. Varlık içinde dahi bu muhtaçlık yaşanabilir, oysa bizim sıkıntımız bizim üzerimizdeki kapital baskının oluşturduğu muhtaçlık, zaten kapital in oluşumunun tek sebebide budur, yani emek ve sermayenin ürettiği zenginliğin, sürekli olarak sermayeden yana olan aktarımı dır, bu eşitsizlik te içimizde Bir yığın sınıflar oluşturuyor. En boktan olanıda bu lanet olası fakirlik, neyseki cennete zenginlerden önce giriceğiz.
Can Eren
Can Eren Aylar önce
boş.
İlker Hakverdi
İlker Hakverdi Aylar önce
İlker Canikligil ortaya koyduğun elle tutulur bir şey yok! Neden ünlü olduğunu anlayamıyorum. Siz ve sizin gibiler bu sektörü ele geçirmiş, boş insanlarsınız!
Berfin
Berfin Aylar önce
İzlerken uyuya kalmışım salak gibi, telefonu düşürüp ekranı çatlattım👍🏻👍🏻
Ella Rose
Ella Rose Aylar önce
İlker beyi cok seviyorum ama arkadas bu kadar ingilizce kelime sokmayın cumlelerinize yahu!
Harun Ustundag
Harun Ustundag Aylar önce
Biri ile vakit geçirdikten sonra aklında ne kalıyorsa o adam o kadarlık bir adamdır...
Aykut ÇALIŞKAN
Aykut ÇALIŞKAN Aylar önce
"Müşteri hiç bir zaman ne istediğini bilmez." diğe bir söz var.
Nesibe simsek
Nesibe simsek Aylar önce
İlker Canikligil ❤️
cigersuz
cigersuz Aylar önce
İlker bey ayakları yere basan rasyonel düşüncesini ve argümanlarını tavırlarıyla perdeliyor bence
Erhan Tarakci
Erhan Tarakci Aylar önce
İlker hoca Emrah hocaya dengeyi bozduğuna dair bir kaç kez uyarı nitelikli tenkitte bulunmuş , dinletememiş ve seninle devam etmek istemiyorum diyerek rest çekmiş Emrah hoca kendini vazgeçilmez sanarak bunu da blöf sanmış. İlker hoca gerek geçmişteki emeğe olan vefa duygusundan gerekse ileriye dönük kazan kazan döngüsü bozulmasın kaygısı ile programı ben bırakıyorum demelisin yoksa ayrılışın kovuldun olarak algılanır prestijini koru beni de korumalısın demiş. Emrah hoca Tadında bırakamamış hatasını İlker hocaya yıkmayı seçmiş İlker hoca daha Emrah hoca sorusu gelmeden programın ta en başında bu yüzden çok gergin ve sinirden midesi kaynıyor. Bu hikayede çok bariz bir şekilde ergenliğini bitirip olgun yaşa gelememiş kompleksli tarihçi ve ona 33 bölüm tahammül etmeye çalışmış 2 kat daha gelişmiş bir yapımcı , yönetmen ve patron görüyorum. Son sözüm Emrah Safa Gürkan hocaya hep dile getirdiğin kral olmak bir şey ifade etmez , kral kalmayı başarmalısın mottosunu kendini inandıramamışsın. Alemin kralı İlker canikligildir.
Candan
Candan Aylar önce
Bir programı bu kadar kaliteli yapabilmek normal değil. Onun için ismini bilmediğim moderatörü şiddetle kınıyorum.
Prometheus
Prometheus 2 aylar önce
Yoltv siz hakikatten yollara düşüp tır şoförlerine götünüzü siktirirsiniz. Yollusunuz lan.
oğuz Samsa
oğuz Samsa 2 aylar önce
5:36 zavallı bir narsistsen soru garip olabilir, evet.
Mesut Güneri
Mesut Güneri Aylar önce
niye narsist dedin
azelda
azelda 2 aylar önce
"Benim opinionım. Conflict. Offend oldum, yani rahatsız oldum. Talent dediğimiz, yani yetenek." İlker seni severim ama ya Türkçe ya İngilizce konuş. Buraya İngilizce öğrenmeye gelmedi kimse. Dilimizi becermeye bir son vermelisin.
Muhafazakar Terminatör
Muhafazakar Terminatör 2 aylar önce
Çok kaliteli bir adam.
PsikoSeptik
PsikoSeptik 2 aylar önce
Harbiden neden nefret ediyorlar ? Ciddiyim bu soruda , bu adamdan nefret etmek için malzeme ne buldular ?
m c
m c 2 aylar önce
bu ne güzel bir röportajdır. böyle bir adam karşısında konuşmak çok rahat olsa gerek
Ayşe Çalışkan
Ayşe Çalışkan 2 aylar önce
49w kanalından geldim Ömer ve iboyu duydum ama İlker Canikligili onlardan duydum.ömer&ibo>İlker Canikligil
mustafa dağ
mustafa dağ 2 aylar önce
adamlar doçent sen?
Halitkin
Halitkin 2 aylar önce
Nokta atışı sorular ve cevaplar. İlker Canikligil'in katıldığı en güzel söyleşilerden biri olmuş. Bunda sunucunun üslubu ve programa hazırlanması da önemli bir etken, tebrikler 👍
can ulker
can ulker 2 aylar önce
Ne yani birine "aptalsın" demeden söylediğinin saçma olduğunu iletemiyor musunuz? Konuşmayı bilmiyorsunuz o zaman. Dediğinizi anlıyorum ama aptal, salak vs. hakarete girer. Ara yol illaki bulunur.
gusto
gusto 2 aylar önce
ESG'nin son zamanlardaki ben ben ben ben ben ben ben temalı konuşmaları şimdi daha iyi netleşti kafamda. Sağol İlker Hoca.
fatih
fatih 2 aylar önce
Ya bir de demiş ki beni salak sanıyorlar bilmem ne. Esas sen milleti salak yerine koyuyorsun. Esg ile olan meselede hem programı bitirmek istemişsin hem esg'ye gidip demişsin ki buna başka bir şey bulalım. sebep? -sen- zor durumda kalma diye. Pardon da niye esg zor durumda kalsın? programı bitiren sensin, zor durumda kalacak olan emrah, ne alaka? Çıkar söylersin efendi gibi, ben yapmak istemiyorum artık diye. Hem yalan söyle hem esg'yi de ortak et bu saçma yalana. sonra ama emrah ayıp etti. adam yalanından pişman olmuş belli ki. ayrıca son videoda da sezon finali diyorsunuz zaten. yani videoda öyle final havası da yok, devamı gelecek gibi çekilmiş. sonradan yan çizmişsin. hem her şeyi boz hem başkasını suçla. ne güzel kafa ya :)
Onur Değirmenci
Onur Değirmenci 2 aylar önce
*Talent dediğimiz yetenek" ne saçma bir cümle be Yani bir İngilizce deyim kullansan ve çeviren Türkçeye anlarım da kelimenin önce İngilzcesini sonra Türkçesini söylemek ne saçma
Hakan Çalış
Hakan Çalış 2 aylar önce
Ses olmuş.
Hakan Tuncoğlu
Hakan Tuncoğlu 2 aylar önce
ESG hata etti oyun bozanlık yapmakla
Mustafa Ekmekcioğlu
Mustafa Ekmekcioğlu 2 aylar önce
ESG tum kerameti kendinde gordugu icin programi bitirdim diyor fakat bence burda eksik bir anlatim var. ESG tum kerameti kendinde gorup ne yapti ? Daha cok para mi istedi ? Kanalin adini mi degistirmek istedi ne oldu ? Tum kerameti kendinde gormesi sadece bir hissiyat, bu hissiyatin eyleme donusmus olmasi lazim ve bu eylem de Ilker Hocayi programi bitirmeye itmesi lazim.
Flu TV
Flu TV 2 aylar önce
@fatih Hayır fatih o İlker degil ama sen ne yazik ki cok zeki degilsin.
fatih
fatih 2 aylar önce
@Bülent Babaoğlu Hahahahadasdkjsjkadhjsa ilker sen misin? bir sürü şey söyleyip, hiçbir şey anlatmamak. arkadan iş çevirdi ne ya? şifreyi mi çaldı? programları mı kaldırttı? ilkerden gizli başka sunucu mu çağırdı kanala? ayrıca evet, keramet esg'dedir. flu tv'ye gir, en çok izlenenleri sırala, bak bakalım ne göreceksin. maharet ilkerdeyse diğer videolarla aynı olur izlenmesi. maharet esg'de ise onun videoları üstlerdedir. bu kadar basit.
Bülent Babaoğlu
Bülent Babaoğlu 2 aylar önce
Arkadan iş çevirdi.
Hasan Kaplan
Hasan Kaplan 2 aylar önce
Kral bu bibirinin anasına sövüp gülen liseli ergen tipler varya aklıma onlar geriyor bu reisi görünce halbuki çokta sempatik adam
BG Hasküf
BG Hasküf 3 aylar önce
Eşkiya sinemada izlemeye gittiğim ilk Türk filmi
Ibrahim Ozturkcan
Ibrahim Ozturkcan 3 aylar önce
Kurgu epey kotuydu. Hizli konusan birinin nefes bosluklarini almak da hatali bir karardi. Pena da ayni hataya dusuyor. Gunun sonunda kendi kanallarini kurup umarim bunun farkina varacaklar.
İzettin ÇİFTÇİ
İzettin ÇİFTÇİ 3 aylar önce
Stalinizim ezberini boz adnan menderes te sansürcuydu bunu hatirlamiyorsun.
Umut Deniz Tekin
Umut Deniz Tekin 3 aylar önce
Her, "Ben yıllarımı bu işe verdim" dediğinde "e ona rağmen becerememişsin" demek istediğim, adeta en dolu cümlesinde bile "çalışanlarım beni salak sanıyor.." hissini haklı kılan.. nereden geldiğinin anlamanın pek mümkün olmadığı öz güveni ile tarak-kürek konuşan insan videosu işte. Kıyamam.
Star Karabil
Star Karabil 3 aylar önce
sevenin çok sevgili Ilker. Haberin olsun *
TCK
TCK 3 aylar önce
ilker babaaa seviyorus seni babiliko
YILMAZ AYDIN
YILMAZ AYDIN 3 aylar önce
Bu güzel program için çok teşekkürler. Görmeyi özlediğimiz, izlemek istediğimiz programlardan olmuş. İlker Bey’e de samimi cevapları ve anlayışı için teşekkür ediyorum. Başarılarınız devamını diliyorum.
Yağmur Bayraktar
Yağmur Bayraktar 3 aylar önce
@20:10 Sen bu soruyu soruyorsan gerçekten anlama bozukluğun var, adamı sevmesemde, bir kaç saniyeye kadar sana konuyu açıkladı.
Oguz Kane
Oguz Kane 3 aylar önce
Clickbaitin doğru çıkması gözlerimi yaşarttı
mustafa akkuş
mustafa akkuş 3 aylar önce
Çok başarılı bir sunucu ve çok başarılı bi konuk
orkun72
orkun72 3 aylar önce
son soruya verdiği cevapla burun üstü çakıldı ....korkmirem diyor ama çok korkii , fizıbıl mizibıl flutv blutv geveliyor 30 yıldır kat(cut) yapıyom diyo 30 yıldır glu glu tv yle mi uğraşıyon da film çekmedin diycem adama neyse mesleğiyle ilgili başat bir işe hiç mi özenmez insan 30 yılda bi kerecik bile mi ...cevaben ekmeğimin peşindeyim de ondan çekemiyoz lafları gevelicek bu sefer.... hiç o sulara girmeyelim otursun cevabını bi daha izlesin tatmin ediyor mu kendisini 1 yıl flu tv den uzak kalmak pahası
Mazlum Kahraman
Mazlum Kahraman 3 aylar önce
Bu adamdan aşırı derecede nefret ediyorum,sebebi yok ama kesinlikle öyle.
Tolga Cosgun
Tolga Cosgun 3 aylar önce
İlker Canikligil biraz antipatik geliyor bana ama çok takılmıyorum kimse kimseyi beğenmek sevmek zorunda değil , Ama yaptığı işe saygı duyuyorum, bu kadar çok çöp içeriğin olduğu bir ortamda bence kaliteli bir içerik sunan sayılı youtube kanalından bir tanesi . Bu yüzden flu tv yi takip/tavsiye ediyorum.
çağrı uygun
çağrı uygun 3 aylar önce
İlker canikligil çok ayıp etmiş bence yok beni salak sanıyorlar filan. Adamlar başrol olduğu programlardan çok yüksek yüzde isteyebilirler haklarıdır. Sizi salak sandıkları yok. Doğru cevap keşke başta yüzdeler kim Ne kadar ne oranda kazanacak konuşmadık. Sonrada oranda anlaşamadık olmalıydı.
Subutay Noyan
Subutay Noyan 3 aylar önce
Valla ESG'nin kendi başına giriştiği işlerden kimin başrol olacağının tartışmalı olması bir yana, meselenin salt para olduğunu ben sanmıyorum. Emrah Safa Gürkan Bengü tarafından getirildi o kanala, oldukça da hiperaktif ve insanı yoran ilgi budalası bir kişiliği var. Anlaşamadılar kısaca.
Bay Başkanın Propogandacısı
Bay Başkanın Propogandacısı 3 aylar önce
Herkes "ESG Canikligilsiz olmuyor" demiş. Canikligil kesin bu yorumları sırıtarak okuyordur şimdi. :)
Zeynep Nüha bfnf
Zeynep Nüha bfnf 3 aylar önce
Moderatörün saygılı ve net tutumu,İlker bey’in kaçmadan verdiği cevaplarla keyifli ve açık bir sohbet olmuş ☺️
Sener S
Sener S 3 aylar önce
İlker Canikligil'e neden hoca diyorsunuz? Adam hoca falan değil.
Erberk
Erberk 3 aylar önce
Aslında üniversitede ders vermişliği var. Hatta IFA'da da dersler veriyordu.
S P I R I T U E L
S P I R I T U E L 3 aylar önce
18:53 Hocam evet TRpost mantığı doğru fakat 3. bir seçenek daha var: TRpost Video düzenleyiciden kırpma, kesme ve bölme, tabi bu o mantığa aykırı olabilir ama yine de var olan bir seçenek.
SOLID 12
SOLID 12 3 aylar önce
YAW BI ADAM BU KADAR MI UKALA OLUR...SEYİRCİ HEP HAKSIZMIŞ...YÖNETMENİM DİYE HAVA ATIYO ORTADA, HANGİ FİLMİ YAPMIŞDA ORTALIK BİRBİRINE GİRMİŞ..İSTE UKALANIN YAŞAM FORMU BULMUŞ HALİ
Ferhat ÇELİK
Ferhat ÇELİK 3 aylar önce
İlker hocam, çoraplarınızı da düşünceleriniz kadar çok beğendim :)
muradali uğur
muradali uğur 3 aylar önce
diyorki “ben bitirelim dedim, o tmm dedi. emrah baska bir kanala gecti ve son bolum seklinde bir sey dusunduk. o baska yerde devam karari alinca ayip etti” neresi ayip bunun. adam senin dedigini dustur almak zorunda mi? degil! OLMAZ OLSUN OYLE SACMA SEY diyorum
fatih
fatih 2 aylar önce
​@muradali uğur adam doğru söylemiş." başka yerde devam kararı alınca ayıp etti" demiyor, tersine 31.50'de tabii gidebilir diyor. ama ilker komiklik yapmış burda tabii. hem kendi bitiriyor programı hem de esg'ye diyor ki "sen zor durumda kalma diye başka bir şey bulalım." Böyle saçmalık mı olur? niye esg zor durumda kalsın? bitirmek istemişsen efendi gibi ben bırakmak istedim de.
muradali uğur
muradali uğur 2 aylar önce
Siz agzinizla konusun lutfen
Flu TV
Flu TV 3 aylar önce
Kulaginizla dinleyin
tugkan bahar
tugkan bahar 3 aylar önce
Flu TV de kesmeler çok kötü derken, izlerken gözü rahatsız ediyor demek istemiş olabilir mi? Kesmeler esnasında görüntü geçişleri çok hızlı oldupu için 10 dk ka izleyince aptal ediyor
Cihad COŞKUN
Cihad COŞKUN 3 aylar önce
İlker Canikligil'e restoranda boş yer arandandığı refah bir ülkedir Türkiye (!)
fatih ozkan
fatih ozkan 3 aylar önce
İlker Türkiye için aslında bir nimet ama ne kendi farkında ne de Türkiye..
Veysel Kantarcılar
Veysel Kantarcılar 3 aylar önce
Çok faydalı tebrik ederim
Sahin Erkus
Sahin Erkus 3 aylar önce
Olmaz oyle sacma tarihi iptal ettiren bolum hangisi? Bilen var mi?
gezgin kediii
gezgin kediii 4 aylar önce
Harika çk beğendim..
Ahmet Yılmaz
Ahmet Yılmaz 4 aylar önce
Helal olsun ya 👏👏 Nezaket, saygı net sorular gerçekten saygıyı hak eden bir program olmuş 👌
Ahmet Kılıç
Ahmet Kılıç 4 aylar önce
Seste bazen problem oluyor ahhahaha
Tolgay Uzun
Tolgay Uzun 4 aylar önce
Hiç kimse herkes tarafından sevilmek zorunda değil , öyle bir hale geldikki sevgileri seçmek zorunda kalıyoruz ...
Rumeysa Akyürek
Rumeysa Akyürek 4 aylar önce
Sorular çok yetersiz kanalın izleyicisi olarak yetersiz gördüm ilker bey haklı haksız durumuna takılan biri değil daha çok mantıksal hareket ediyor ayrıca karşıt görüşe tepkili olmayla alakası yok daha çok kaliteye bakıyor tabi bunlar benim izlenimlerim
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum !
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum ! 4 aylar önce
■ *Flu Tv 400 küsür bin abone 42 milyon izlenme !* □ *_Yol Tv 130 140 bin küsur abone 37 milyon izlenme !_*
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum !
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum ! 4 aylar önce
*_31:45_**_ Anlaşmayı Bozdıın !_*
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum !
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum ! 4 aylar önce
*Verdiğiniz dakikaların hepsi yanlış. Hepsi 10 15 saniye sonra başlıyor ! Birşey yapıyorsanız doğru düzgün yapın ya da yapanı denetleyip işini düzgün yapmasını teşvik edin !*
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum !
Nimo TV ve Trendyol 'dan Nefret Ediyorum ! 4 aylar önce
*_Sayın Emrah Safa Gürkan hocamız ile bir sıkıntı mı yaşadılar acaba diye düşündüm başlığı ve video resmini görünce. Ya da " ben aşırı entelim , ben aşırı iyiyim, ben ben ben " hastalığına yakalanmış İlker Canikligil adet dönemindeki bir bayan hassasiyeti ile ESG alakasız bir husustan dolayı tartışıp, bizi bu zevkten mi mahrum bıraktı ACABA ? Zira bittiğinden beri Abonelikten ve Katıldan ayrılmıştım. Sirf o program yüzünden tatmin olduğum için kendi çapımda destek veriyordum kanala !_*
Doğan Arslan
Doğan Arslan 4 aylar önce
Emrah Safa Gürkan hocamızı severiz fakat yeni yaptığı programı görüyoruz. Anlıyoruz ki maharet İlker Canikligil'in sunumundaymış.
Selcuk Erdogan
Selcuk Erdogan 4 aylar önce
İlker bey boş adam değil, kendisine saygı duyarım, lakin hoşuma gitmeyen şey şu; ofend olmak gibi benim opinyınım gibi Türkçesini kullandığınızda aynı şeyi ifade eden seçenekleri varken yabancı kelimeler kullanmak anlatılan mevzuyu daha havalı daha gizemli kılmıyor. Kalabalık türlü insanlara hitap ediyorsunuz. İnsanlar etkilenir. Eyvallah yemiş yutmuşsunuz ama konuşulan dile ait olmayan kelimeler kullanmak bence doğru değil. Teknik terimleri saymıyorum. Biz Türkçe konuşanlar olarak telınt yada edalt yada ofent gibi şeyler duymayı istemiyoruz. Üzülüyoruz.
Hakan Demir
Hakan Demir 4 aylar önce
yüzlerce yabancı türk yönetmen biliyorum bu adamı daha ilk defa duydum, fazla şişirmiyor mu kendini?
Omer Bayrakdar
Omer Bayrakdar 4 aylar önce
Daha cok reklam ve kisa film cekmistir
Tolga
Tolga 4 aylar önce
Flu tv yi flu tv yapan ESG programıydı. ESG de zaten inkar etmiyor egolu bir insan olduğunu. İlkerin kendi kanalında başkasının daha popüler olmasını istememesi de normal. Keşke inceden inceye laf atmasalarmış karşılıklı. Bir problem yok uyuşamadık ayrıldık deseler daha iyiydi ama işte iki egolu insan olunca ikisi de alttan almıyor
Onur Değerli
Onur Değerli 4 aylar önce
Bu adamı izlemeyi seviyorum çok dolu birisi.
Furkan Tan
Furkan Tan 4 aylar önce
Seyirci olan bizlerin %90'ı aptal olduğuna göre seyirciye bırakmama olayına sonuna dek katılıyorum.
Arda Çelik
Arda Çelik 4 aylar önce
Sunucu çok profesyonel
Erol Kaan
Erol Kaan 4 aylar önce
Resmen, aslında sinirli olduğu için ESG ile ayrılmış.İlker ve ESG gibi bir ikili zor bulunur kayıp olmuş.
Gokhan Aksu
Gokhan Aksu 4 aylar önce
Program iyi olmuş ama bütün program Ilker bey'in gömleğinden gözümü alamadım 🙈 paketten çıkıp ditekt üste geçmiş, ütü izleri vs.
Sena Aslan
Sena Aslan 4 aylar önce
sorular rezalet ya İlker hocaya sordukları sorulara bak sbdndndjjss sunucu çok sıkıcı aynı zamanda
Amatör Youtuber
Amatör Youtuber 4 aylar önce
ifayı neden bıraktıgını ve veysş ve nazımla neden video çekmediğini sormadın
kara kalpak
kara kalpak 4 aylar önce
İlker Canikligil kamera arkasında ukala, bazen dayatmacı, genelde konuşmacıyı bölüp konuyu piç eden biriyken burada doğal, iletişime açık ve karşındakiyle arasındaki akışı yapıcı olarak korumak isteyen biri olmuş. Üstelik söylediği çoğu şeyi o kadar mantıklı ve yerinde gerekçelendirip o kadar güzel dile getirmiş ki katılmamak elde değil. Demek ki onun yeri kamera önü, kendini orada daha iyi ortaya koyuyor. Öte yandan "olmaz böyle saçma..." formatı gerçekten güzeldi. Yaratıcı da. Sonuç olarak demem o ki, yarattığı formatın arkasındaki beyin olarak onun akışının yürütücüsü de olmak istiyor çok haklı olarak. O zaman kamera arkasında da kendini formattaki konumuna göre belli noktalardan sınırlandırmalı ki akışı bozmasın. Belli noktalardan da katkısı güzel oluyor ama. O dengeyi güzel ayarlaması gerekiyor benim gördüğüm.
YAPAYZEKA
YAPAYZEKA 4 aylar önce
izlenme sayısı kıyaslıcaksak esg nin bi video 300k izleniyor bu da sizin kanalda diğer normal videolarınızın 5 katı yapıyor.
0prissac0
0prissac0 4 aylar önce
Su corona konusunda, sanki karakterindeki kusurlar dogru durusu sergilemesini engelliyor gibi. Insanlarin sagligiyla ilgili yanlis tavsiyeler veren bir videoyu sirf tarihe not dusmek adina tutmasinin hic bir sirket politikasiyla aklanacak bir durumu yok. kotu yonettigi bir kriz olarak evet kisisel tarihine gecti ama
Sinan YILMAZ
Sinan YILMAZ 4 aylar önce
Seviyorum kendisini. ihtiyaç var böyle adamlara ülkede.. güzel bir söyleşi olmuş elinize sağlık.
besey dağ
besey dağ 4 aylar önce
8
Ali Can Demirel
Ali Can Demirel 4 aylar önce
Çok komik ve mizahi konuşunca bizim millet adamı olağanüstü zeki sanıyor. Oytun'un da saçmaladığını korona sürecinde gördük.
Ömer Faruk Karaaslan
Ömer Faruk Karaaslan 4 aylar önce
10:10 - 11:15 arası bu memlekette anlaşıldığı an medeni olacağız
Ilahe Xelilzade
Ilahe Xelilzade 4 aylar önce
Hocam ben sizi çok seviyorum. Her kelimeniz kalpden geliyo çünki. Yani konuşmak için konuşanlardan değilsiniz. Sizi sevmeyen birisi olduğunu bu videodan duyuyorum 1de. Flu tv ye devam. Yaptığınız iş kendimi yalnız hiss etmeme neden oluyor, çox teşekkür ederim)))
Murat Seku
Murat Seku 4 aylar önce
İlker Bey samimi bir insan. Emrah Sefa Gürkan Bey i de çok severek izledik. Her güzel şeyin bir sonu vardır. Bu durumu da bence fazla irdelememek gerek bence . Herkese kendi yaşamında başarılar dilerim.
Mehmet Emin Ongay
Mehmet Emin Ongay 4 aylar önce
İlker bey söylenenlere aldırmayın, yılmayın yorulmayın, sizin çizginizde entelektüellere çok ihtiyaç var. Devam, teşekkürler saygılar selamlar.
Tilbe Türkmen
Tilbe Türkmen 4 aylar önce
İlker hocanın bence kimlik politikası konusunda kaçırdığı nokta şu: Ben zaten etnik kimliğim veya cinsiyetimle bir yerlere gelmeyi veya var olmayı seçmiyorum. Kimlik üzerinden politika yapan siyasiler yüzünden gaza gelen "taraf" bana bunun baskısını yapıyor, beni toplumun bir parçası olarak görmüyor ve bunu bir engel olarak karşıma her fırsatta çıkarıyor. Toplumun bir parçası olup onay görmek gibi bir derdim var mı? ASLA ama bunun olmaması bu durumun beni zaman zaman demotive etmediği veya profesyonel ve sosyal yaşantımda olumsuzluklara sebep olmadığı anlamına gelmemeli. Bu durumda ben ne etnik kimliğimi ne cinsiyetimi istesem de saklayamaz hale geliyorum ki zaten neden bunu saklamak durumunda kalayım? "Benim için bunların önemi yok" demek bu durumda ne kadar doğru bir yaklaşım bilmiyorum ama şunu biliyorum ki benim seçme lüksümün olmadığı bu özellikler beni bir yere getirmemeli veya tam tersi beni bir şeylerden mahrum bırakmamalı ama günümüz Türkiyesinde bu mümkün değil. O yüzden bunları görmezden gelmek yerine hepsinin varlığını kabullenmek ve bu doğrultuda ilerlemek sanırım daha doğru olur.
Demirhan Demir
Demirhan Demir 4 aylar önce
İlker Hoca feodal yapılanmaya karşı duruyor
Can Özçolak
Can Özçolak 4 aylar önce
İlker Bey hala tam nedenini açıklamadı. Emrah Hoca buranın kralı benim beni ön plana alın falan mı dedi acaba :D
Can Özçolak
Can Özçolak 4 aylar önce
@Flu TVAyıp olmuş (
Flu TV
Flu TV 4 aylar önce
Evet
Tuğçe Hilal
Tuğçe Hilal 4 aylar önce
Emrah Sefa Gürkan sorulduğundan İlker Canıklıgil'in beden dilinden gördüğüm duruma ne kadar üzüldüğü. Artık arkadaş da olduklarının vurguladığı ilk şey olması epey fikir veriyor bana. soru sorulunca aklıma ilk İlker Bey'in İFA'dan da benzer şekilde ayrılması gelmişti açıklık getirdi hemen: "Başkalarını da alın." dedim diye. Keramet bildiğin İlker Hoca'da. Adam da değerinin farkında ve kendisine "daha az" değer biçildiğinde kabul etmiyor.(Bunu da açılın keramet ben de diye bağırarak yapacak kalibrede bir adam değil zaten, bunu anlamayan kendisine yazık etmiş sanki.) Benim gördüğüm bu ve bu sebeple de takdir ve tebrik ediyorum.
Anil Karakaya
Anil Karakaya 4 aylar önce
Zeki degil. Toplama bilgi seklinde calisiyor, intuitive lerden degil.
Sedat Oğuz Taşçı
Sedat Oğuz Taşçı 4 aylar önce
İlker hoca sanki çok tartışmaya giren yada itici bir insan değil diye biliyorum. Biraz algı yaratılmış gibi hissettim
HY Y
HY Y 4 aylar önce
Şu sarı bebeyi mahallede görsem döverdim ama sonra özür diler severdim. Ama bir kere döverdim. Seviyoruz lan seni sarı bebe. Ama döverim
İlker Canikligil I İz Bırakanlar #8
50:12
Socrates Dergi
görünümler 184 B
Yemin 329. Bölüm Tanıtım | Karınım Ben Senin!
0:51
CELLAT36 HAKKINDA TÜM GERÇEKLER!
16:13
Burak Güngör
görünümler 1,9 Mn
Kardeşlerim 8. Bölüm
2:21:57
KARDEŞLERİM
görünümler 4 Mn
Bunu da mı Bilmiyorsun? 04 - Orta Çağ
35:57
Stanley Kubrick - Olmaz Öyle Saçma Şey (S2/Bölüm#26)
36:28
İstanbul Film Akademi
görünümler 442 B
Yemin 329. Bölüm Tanıtım | Karınım Ben Senin!
0:51
CELLAT36 HAKKINDA TÜM GERÇEKLER!
16:13
Burak Güngör
görünümler 1,9 Mn
Kardeşlerim 8. Bölüm
2:21:57
KARDEŞLERİM
görünümler 4 Mn
Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm
3:30
Mustafa Ceceli
görünümler 722 B
TÜRKİYE`NİN ESKİ DOSTU: İSRAİL`İN KURULUŞU
11:22
Ebru Yaşar  - Gel de Sevme
3:14
Doğan Music Company
görünümler 152 B