Konuşanlar 2. Sezon 9. Bölüm Shot

  görünümler 1,148,755

Konuşanlar

12 gün önce

►Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗
►Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01
Hasan Can Kaya Instagram Hesabı: hasancankayahck
► Hasan Can Kaya Twitter Hesabı: kayahasancan?s=08
#Konuşanlar #HasanCanKaya #KonuşanlarShot #Exxen

YORUMLAR
Konuşanlar
Konuşanlar 12 gün önce
Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗
ENES AKSÜT
ENES AKSÜT 22 saatler önce
15 yaşındayım lise bir 18 yaşına girdiğimde gelcem yanına kral
Marilyn Blogu
Marilyn Blogu 2 gün önce
En güldüğüm bölümlerdendi. ♥️ Keşke hiç bitmeseydi daha uzun bi bölüm olsaydı dedim djdjkd
SIÇTIM SANA YeKaSe
SIÇTIM SANA YeKaSe 4 gün önce
Reis evlenme programı diye ismini degistir bnce
Elif Çelik
Elif Çelik 7 gün önce
Oldu.. Başka birşey.?
ersin ismail erçetin
ersin ismail erçetin 8 gün önce
@Pelin Atmış fjkslllzkskakiiif,£ i
Miraysu taş
Miraysu taş 15 saatler önce
bu program bayaa bozmuş izlerken gülmek yerine aşşırı rahatsız oldum ve hemcinslerim adına utandım açıkçası
Kerem Hot
Kerem Hot 19 saatler önce
Balım o güzel isim Mustafa Kemal Atatürk ve senin o yılışık hal ve hareketlerin... Neyse diyecek söz bulamadım
Umut Kayhan
Umut Kayhan Gün önce
@konuşanlar @hasancankaya belirli zamanlarda oturur hepberaber seni açar izlerdik televizyondan sevdiklerimizle beraber çok da güzel vakit geçirirdik hakkını ayrıca helal et. Sırf sen geçtin diye Exxen’e ilk gününden hemen üye oldum. Normalde rekabet ettiği platformların uygulamalarına kumandadan kanal değiştirir gibi girebiliyor sana da youtube üzerinden iki kumanda tuşu ile ulaşabiliyorduk. Bizler genelde televizyon izleyen yada diğer içerikleri de televizyondan izleyen insanlarız ki senin patronun da zaten televizyon sayesinde patron olmuşken yüzlerce milyon liralık yatırım yapıyor ama konuşanları benim gibilerin izlemesi için cebimizde hdmi kablosu, boynumuzda üçlü priz, kafamızın üstünde laptopla fln beklerken ayar yapmamız gerekiyor. Aklım almıyor. “Exxen ile Bütün eğlence nasıl eziyete dönüşür.” Markanın sloganı bu benim için.
Cometivi
Cometivi Gün önce
Sokak hayvanları için hatta evlenen kedi için bizi de ziyaret et
Esma Yalçın
Esma Yalçın Gün önce
bi burun nası seksi olabilir
mustafa akar
mustafa akar Gün önce
Bu bölüm gülmek için değil çiftleşmek için gitmişler sanki
ShadowNatsu Ygo
ShadowNatsu Ygo 2 gün önce
Yanlış yere attın
muhammed mustafa Yilmaz
muhammed mustafa Yilmaz 2 gün önce
Dakika 7 den sonra hasan kıpkırmızı 🤣🤣🤣🤣
Mehmet Karaoglu
Mehmet Karaoglu 2 gün önce
Onurun insg varmı beyle hahahahshshs
sadece meryem
sadece meryem 2 gün önce
Bir şey diyeceğim. Normalde hasan can kaya'yı izlerim. Bu exxen işini ayarlayan kişi ve bu kanalı oraya taşıyan kişi acun Ilıcalı. Master shefde uğurun küfürleri yüzünden hakkı olmadğı bir şekilde çıkarıldı ve bu kanalda sayısız küfür var. Ama güzel kanal seviyorum burayı
Hamza Demir
Hamza Demir 2 gün önce
Bir görme engelli olarak katılmak istediğim programlardan bir tanesi
Latif Dağ
Latif Dağ 2 gün önce
Giderek edepsizleşiyor program, mizah yerini cinselliğe bırakmış..
Arıza dizisi
Arıza dizisi 3 gün önce
Saydım çocuk 10kere an az vs diyor
Eskilerden cm
Eskilerden cm 3 gün önce
Bölüm efsanee 😂
Muhammet Düzgün
Muhammet Düzgün 3 gün önce
Eğer sevgiliniz yoksa katılın programa illa sevgiliniz olur
kenan mercan
kenan mercan 3 gün önce
s2miye
Dursun Ali
Dursun Ali 3 gün önce
03:15 35 gösteriyor koptum asıl komik olan seyirci bu hasanı alın ordan
Kelebek'
Kelebek' 3 gün önce
Kesinlikle
Yavuz Selim
Yavuz Selim 3 gün önce
Kirmizi saçlı kadın zeynep babala TV de yılbaşında da çıkmıştı bu kadınlar casttdan geliyor büyük bi ihtimalle doğallığını tamamen kaybetti bu program da çimeni izleyin arkadaşlar tavsiyem o daha samimi
MetamorpheuS
MetamorpheuS 3 gün önce
Bu program gece 00:00'da CINE5'te yayınlanmalı. Arkadaş bu nedir ya birbirine yürüyen yürüyene :)
Oğuzhan Ahmet Durak
Oğuzhan Ahmet Durak 3 gün önce
İzdivaç-ı Güldürü
Hasan ÇİÇEK
Hasan ÇİÇEK 3 gün önce
Kürk mantolu kız şakası çok iyidii s....😁😁🕵️‍♂️🤬
Betul Yıldız
Betul Yıldız 3 gün önce
Sen exxen e geçsen de ben destek olsun diye yorum atam. 😛
Ararat04
Ararat04 3 gün önce
komik değildi çimen showa geri dönüyorum onlar çok daha komik.
Fatma Nur
Fatma Nur 3 gün önce
Cizgili şapkalı cocugun ismi ne ya
gerilka atıl
gerilka atıl 4 gün önce
battaniyeli kız fena ya gülme krizine girdim .
Yunus emre yaşar
Yunus emre yaşar 4 gün önce
Kel abiye selam skmsmskamama
Türkçü Turancı
Türkçü Turancı 4 gün önce
Ülkücülere laf atma soysuz
Burak ÖNERDEN
Burak ÖNERDEN 4 gün önce
Konuşanlar 🙈
dbm
dbm 4 gün önce
shot özet %50 kahkaha sesi %49 "seksi" %1 espri
Yakup Umit Karatas
Yakup Umit Karatas 4 gün önce
Kanka hepsi komik mk. Ama videolar kısa.
YARDIM UZMANI
YARDIM UZMANI 4 gün önce
Senide mi satın aldılar reis
super flag
super flag 5 gün önce
Kızıl kız efsane
levi ackerman
levi ackerman 5 gün önce
Komik bulmayan ben miyim?
Ibrahim Adanur
Ibrahim Adanur 5 gün önce
Ben ne izledim şimdi
Salih Yarar
Salih Yarar 5 gün önce
Bu bölümün devamı gelsin lutfen ✋
Rümeysa Karaca
Rümeysa Karaca 5 gün önce
SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİNDE EBELİK BÖLÜMÜ SON SINIFTA OLAN ÖĞRENCİLERİ ÜNİVERSİTESİ YÖNETİMİ TARAFINDAN KORONA AŞISI OLMALARI İÇİN TEHDİT EDİLİYOR. KAYNAK:MERİDYEN HABER TWEETER.
Kara Sıfat
Kara Sıfat 5 gün önce
Adımız gülmek isteyen garibanlar
hadim nadim
hadim nadim 5 gün önce
yok babam cıvıdın gözümden düştün
to live is to die
to live is to die 5 gün önce
Nedense eski tadı alamıyorum artık sanırım yılan ile yaşlı adamın hikayesine dönüştü mevzu, yine de canın sağolsun bebiş..
Elif Bahar Ateş
Elif Bahar Ateş 5 gün önce
Sırf Hasancan için exene üye olalım dedik onu da Exen izin vermiyor Neyimizi beğenmedi kabul etmiyor bir türlü üye girişi yapamıyoruz üye olamıyoruz
Ata Can
Ata Can 5 gün önce
Fakire de vermişler daşaklarını da sokmuş.
mesude
mesude 6 gün önce
BEN NIYE GÜLMEDİM KOMİK DEĞİLKİ
ozgur koc
ozgur koc 6 gün önce
😎
ozgur koc
ozgur koc 6 gün önce
😂😂😂😂😂😂
ozgur koc
ozgur koc 6 gün önce
💗💗💗💗💗💗
Hasan Çevik
Hasan Çevik 6 gün önce
İFFET VE AHLAK YOKSUNU KADINLAR VE ERKEKLERİN TOPLANMA YERİ, AHLAKİ NİTELİĞİ OLMAYAN Bİ PROGRAM, FUZULİ HATTA TOPLUMA BAYA ZARARLI ÇÜNKÜ ŞEKİL A DAKİ GİBİ İFFETSİZLER KENDİ PRİMİNİ SERGİLETİYOR BU PROGRAM
Name is Bond
Name is Bond 6 gün önce
Hayvanlardan farkınız kalmamış . Tek düşündüğünüz belaltı......
Mert DALKÜREK
Mert DALKÜREK 6 gün önce
çok uyuşuyorlar denemişte nasıl olmamamış
Esra
Esra 6 gün önce
Aşırı saçma insanlar.
Resurrection
Resurrection 6 gün önce
Abi tam bölümler korsana ne zaman düşer 😂
İlhan
İlhan 6 gün önce
Çok şükür,buna gülmeyecek kadar beynimi kullanma yetisine sahibim...
Muratcan Elmas
Muratcan Elmas 6 gün önce
BRuH mOmentos
maide yılmaz
maide yılmaz 6 gün önce
Nasıl 22 yaşların da bu insanlar anlamıyorum...
Derya Coban
Derya Coban 6 gün önce
Yazık çok yazık ne kadın kadinliği biliyor ne erkek adamliğini ortama bak konuşmalarin içeriği utanç verici haya edep keşke o güldükleri şey ne kadar utanç verici ve insana yakışmayan bişey olduğunu bilselerdi ah ah RABBIM kullarin ne halde
Kadir Cem Black
Kadir Cem Black 6 gün önce
Bir disslike atıp çıkıyorum yeğenim.
Adamentor V
Adamentor V 6 gün önce
etrafta bu kadar gevşek kız varken hala birini bulamamak benim yeteneksizliğim galiba
Eylül KALENDER
Eylül KALENDER 6 gün önce
her ne olduysa her şey evlilik programlarının yasaklanmasıyla oldu djjekekjkk
Sena
Sena 6 gün önce
Aşırı özlemişim beeee
Salim Yılmaz
Salim Yılmaz 6 gün önce
ya beni ilgilendirmez ama yine de bir tık rahatsız edici buldum bu kadar yavşakça davranılmasını
Çınar Aliyəv
Çınar Aliyəv 6 gün önce
Sattin bizi paraya
Özge Özdemir
Özge Özdemir 6 gün önce
Gülşah bir daha gelirse söyleyin onurla bir veya iki gün çiksim
Ahmet ÖZYILMAZ
Ahmet ÖZYILMAZ 6 gün önce
exxen e geçmeden izleyenler. ..
BARTO ROMEO
BARTO ROMEO 6 gün önce
Sarılı kız çok tatlısın beeeğğğ
Sezgin KORKMAZ
Sezgin KORKMAZ 6 gün önce
Birkaç defa reklamda karşıma çıktı izledim, nerede boş gereksiz insan varsa bu platformda toplanmış. Acun cahilleri çok iyi uyutuyor.
Kerem SAL
Kerem SAL 6 gün önce
Severek izliyordum ama iş cinselliğe dönmüş. Gelen kızlar ünlü olmaya gelmişler. İgrendim resmen. Sarı saçlı kıza birşey demiyorum. Muhabbet sadece fuhuş
Adil Kelekcier
Adil Kelekcier 6 gün önce
Ulan nasil biseysin sen yaw :D:D:D
Yusuf
Yusuf 6 gün önce
Rezilliklerin şekil bulmuş halleri...
Mustafa Cin
Mustafa Cin 6 gün önce
Sonuç bütün kızlar sert serseri seviyor sonuç ölüyoruz maalesef
Betül Pehlivanlı
Betül Pehlivanlı 6 gün önce
Konuşanlar Esra Erol a döndü
Haqverdi Huseynov
Haqverdi Huseynov 6 gün önce
Hepsi yanık yaa
Elif İçel
Elif İçel 6 gün önce
daha uzun olursa daha iyi olurr
Sevgi Tekçakar - DIY Crafts
Sevgi Tekçakar - DIY Crafts 6 gün önce
Konuklar casttan mı seçiliyor abi daha yurdum insanına ihtiyacımız var 🤦🏽‍♀️
CEM GÜRBÜZ
CEM GÜRBÜZ 7 gün önce
kes at:)
Yavuz selim Dağcı
Yavuz selim Dağcı 7 gün önce
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Greek Greek
Greek Greek 7 gün önce
AHLAK YOKSUNU BİR PROGRAM YAZIK GERÇEKTEN....
Alper Yavuz
Alper Yavuz 7 gün önce
Sattın bizi seni sevmiştik
Çağatay HD
Çağatay HD 7 gün önce
Ergen muhabbetleri
Muhammed ipek
Muhammed ipek 7 gün önce
Qrkadaslar artık hasan abi videoları TRpost tam bolum atsın diyenler videoya begeni atsın kensijiI gösterelim
Müsterih
Müsterih 7 gün önce
3:00 utandığım için burada kapatıyorum..
ahmet boy
ahmet boy 7 gün önce
lan beleşciler girin 7 günlük deneme sürümünü kullanın 9 bölüm izleyin bende öyle yapıyorum :D
MUSTAFA ARAS
MUSTAFA ARAS 7 gün önce
Ülke adına utandım mq nasıl ortam bu
John Wick
John Wick 7 gün önce
Artıl buna gülen cidden tekrar düşünsün bune seksi seksi sana düşüyorum, iyice saçmalamışlar
Samet Bolluk
Samet Bolluk 7 gün önce
Kralll ozan yiğit hamza ve cenan hacı ahmetı al konuk cghb den
Mert Can
Mert Can 7 gün önce
Gençlik nereye gidiyor böyle
Batuhan P.
Batuhan P. 7 gün önce
Bıraktığımız Konuşanlar değil bu.
İsmet BIÇAK
İsmet BIÇAK 7 gün önce
Adam exxen'e geçti hâla trendlerde ama yine de seviyorum konuşanları
Gizem Ganiç
Gizem Ganiç 7 gün önce
Hacı exxene geçip videoları kaldırınca olmadı be.
Gizem Ganiç
Gizem Ganiç 7 gün önce
Buradan exxene müşteri çekme ya da exxen'de etkisi olmadı kıyamamm
Şükrü Boz
Şükrü Boz 7 gün önce
ne kamiller var ya :D
Cemâl HAZIR
Cemâl HAZIR 7 gün önce
Bu nasıl bir Leşlik..
Mfakkaya
Mfakkaya 7 gün önce
Ülkenin ahlak seviyesi ne zaman bu kadar dibe vurdu!? Bu iğrençlikleri destekleyip iyice zirveye ulaşması için uğraşıp sonra da "eskiden insanlar ne kadar saygılıymış, ahlaklıymış, iyiymiş, namusluymuş, şerefliymiş, haysiyetliymiş... Ne oldu da bu hale geldik?" demeye devam edeceksiniz! Daha çok diyeceksiniz.
murat bayram
murat bayram 7 gün önce
Acun bunu beğendi
By Pyke • 13 yıl önce
By Pyke • 13 yıl önce 7 gün önce
Hacı sen jack sparrowsun dimi la çok yakışıklısın
miskinlama
miskinlama 7 gün önce
Üç kuruşa...
ccc ccc
ccc ccc 7 gün önce
O kizlarin anasi onlari oraya yollayan babasi varsa manitalari varsa akrabalari ve bundan utanmiyip oraya cikip bunlari konusan kızlarında erkeklerinde geçmişine rahmet diliyorum
Merve Yiğit
Merve Yiğit 7 gün önce
Eski tadı kesinlikle kalmamış
Kenan srç
Kenan srç 7 gün önce
Hasan Can abi geri gel
Burak Burak
Burak Burak 7 gün önce
Bu salonu komple ateşe verin.Ülkenin ahlak seviyesi yükselmeye başlasın.
The TurK
The TurK 7 gün önce
Ne güzel unutmuştuk seni
Konuşanlar 21. Bölüm | Ekstralar
17:46
Konuşanlar
görünümler 2,1 Mn
Konuşanlar 12. Bölüm | Ekstralar
14:49
Konuşanlar
görünümler 1,8 Mn
Konuşanlar 2. Sezon 10. Bölüm Shot
08:02
Konuşanlar
görünümler 880 B
Konuşanlar 6. Bölüm | Ekstralar
10:16
Konuşanlar
görünümler 1 Mn
Konuşanlar 10. Bölüm Shot | EXXEN
08:02
Konuşanlar 10. Bölüm | Ekstralar
13:10
Konuşanlar
görünümler 1,7 Mn
Я себя знаю! Джиган х Азамат Мусагалиев
1:18:01
Азамат Мусагалиев
görünümler 3,6 Mn
Konuşanlar 19. Bölüm | Ekstralar
16:11
Konuşanlar
görünümler 1,6 Mn
Konuşanlar 11. Bölüm | Ekstralar
11:35
Konuşanlar
görünümler 1,1 Mn
TİKTOK KOMİK ŞAKALARINI TEST ETTİM DİLA KENT
8:59
Masumiyet 2. Bölüm 1. Fragmanı
1:09
FOX
görünümler 1,1 Mn