Erman Toroğlu, Beşiktaş'ı Öve Öve Bitiremedi! (Beşiktaş 2 - 0 Galatasaray) 17.01.2021

  görünümler 124,764

Beşiktaş Haberleri

Aylar önce

Erman Toroğlu, Beşiktaş'ı Öve Öve Bitiremedi! (Beşiktaş 2 - 0 Galatasaray) 17.01.2021
Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/2OYEPzj

YORUMLAR
Beşiktaş Haberleri
Beşiktaş Haberleri Aylar önce
Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/2OYEPzj
Şilan Kesen
Şilan Kesen Aylar önce
Erman Toroğlu bundan yıllar önce Beşiktaş'a ettiğin hakaretleri unuttun galiba
Furkan İnanç
Furkan İnanç Aylar önce
Galatasaraylıyım sergen Reisin o kadroyu görünce net yenilicegimizi anladim hakemler Beşiktaşın aleyhine kararlar verdiler ama gene de yendiler helal olsun maçta ne arda, ne taylan, ne emre akbaba vardı ortada hepsi yürüyordu koşmuyordu
İsmail Kırtıl
İsmail Kırtıl Aylar önce
Bir gün biri bana deseydi Erman toroğlu bir gün Beşiktaşı övecek deseydim inanmazdım
Sergen ÇEBİ
Sergen ÇEBİ Aylar önce
G g bjk
Sergen ÇEBİ
Sergen ÇEBİ Aylar önce
G gi
Sergen ÇEBİ
Sergen ÇEBİ Aylar önce
7f. 6f fu
Haydar Arslan
Haydar Arslan Aylar önce
Ların gol krallığına oynarken , kendi vurabilicek pozisyondayken takım 1 0 öndeyken garanti olsun diye pas vermesi takımdaşlıgın en iyi örneğidir. Ların gönderilmesi düşünülüyordu sezon başında josep 1 sene oynamamış adam abubakar sakatlıktan 1.5 sene oynamamış adam , sergen hocaya helal olsun vallaha
Ela nur
Ela nur Aylar önce
Gıybet etmek kul hakkı gıybet eden kadar dinleyen de mesul olur.Giubet edeni de uyarmak gerekir. bu konuda nasil helalllik istemeliyiz bu konuda youtube da videolar var.
xcyric
xcyric Aylar önce
BEYLER DÜŞÜNCELERİNDEN BAĞIMSIZ ŞU REHA YI SEVEN DİNLEYEN VARMI
Emir Kaan
Emir Kaan Aylar önce
18:50 ve 19:04 adam haklı beyler...
Akif Biricik
Akif Biricik Aylar önce
Siyah beyaz sampiyon besiktas
John Morrison
John Morrison Aylar önce
Trendlere girmişsin hayırlı osun başkan
Mehmet Güney
Mehmet Güney Aylar önce
Sergen geldi şampiyonluk geldi 🦅🦅
Saki Bahadır
Saki Bahadır Aylar önce
Şu ucuz başlıkları atmayın artık az güzel başlık atın
Ademb Baran
Ademb Baran Aylar önce
Bjktaş fb karşı daha uzun zaman 10 kişiyken iki gol attı macı kazandık fatih terim manayı 10 kişiye bulma
BHA Wild Rift
BHA Wild Rift Aylar önce
Övülecek birşey yoktu , 2 tarafta leş gibi oynadı . 2 golde defans hatasından kaynaklı süperlig gelişmesi gerekirken git gide daha kötü bir hal alıyor.
K A R İ A
K A R İ A Aylar önce
Hadi ders çalışalım hep beraber kardeşlerr
C Knows
C Knows Aylar önce
Aq 1 macla sampiyonluk ilan eder oldular mayista görüsmek üzere ;)
orkun
orkun Aylar önce
süslü ermanın surat fransız buldolarına dönmüş!
Ahmet Yazıcı
Ahmet Yazıcı Aylar önce
ALİ RIZA SERGEN YALÇIN .! SENİN HEYKELİNİ DİKSEK SIRF TESTİSLERİNE BETON YETMEZ....
Berduş Man
Berduş Man Aylar önce
Eyw hoca
Миасс Портленд
Миасс Портленд Aylar önce
Small club with no trophies
KALEL
KALEL Aylar önce
Birileri emekli olsada kurtulsak 😁😁😁
Rapsody
Rapsody Aylar önce
feyyaz kralsın seni çok seviyoruz
Muamer Orman
Muamer Orman Aylar önce
Ulan ayda yılda Erman ilk defa çok güzel konuştu bence çok haklıydı
8.53 8.53
8.53 8.53 Aylar önce
ya ALLAH aşkına şu levent tüzemeni dinleyen galatasaraylı var mı lan tam ekranlardan şunlardan kurtulduk derken gene ortaya çıkıyorlar emekli olun be artık
gylfićakmaksonTR 28
gylfićakmaksonTR 28 Aylar önce
Sergen hoca oyunculuğu tıbbi teknikdirektorlukde her zaman winner
Muammer Güleşen
Muammer Güleşen Aylar önce
11:26
Murat Bilici
Murat Bilici Aylar önce
fatih terimin kirmizi oldugunu vurguluyan neden vermiyorsunuz
SPORXXX
SPORXXX Aylar önce
Fatih terim kazanacam havasında degildi.Beyanatlarındada boyle bir şey yok.Çünkü sergen yalçını seviyor.Belki zamanında sergeni milana aldıramadıgı için bilemiyorum.Fakat sergen yalçın beşiktaşın başında oldugu surece fatih terim beşiktaş'a karşı galibiyet alamaz yazın bir kenara.
m a e v e w i l e y
m a e v e w i l e y Aylar önce
şu başlığı artık görmek istemiyom
hasan ali karakurt
hasan ali karakurt Aylar önce
Erman hoca çarşıdan selamlar.sen anlarsın.
Sergen ÇEBİ
Sergen ÇEBİ Aylar önce
Uvuyfyf
Sergen ÇEBİ
Sergen ÇEBİ Aylar önce
Ycycvu
kara kartal
kara kartal Aylar önce
LEVENT TÜZEMEN FEYYAZ UÇARA DİYORKİ BAK YILDIZLARI GÖRÜYORMUSUN BİZDE 4 SİZDE 3 TANE VAR DİYOR FEYYAZ UÇARDA DİYORKİ GÖKTEDE YILDIZ ÇOK DİYOR
Gdhjss Bsjjsjjd
Gdhjss Bsjjsjjd Aylar önce
Bir BEŞİKTAŞLI olarak tebrik ediyorum
MiKR0F0N
MiKR0F0N Aylar önce
31:27 *Beyler gözden kaçmasın* (Fatih Termin'in maç sonundaki basın toplantısında dedikleri okunurken) Erman Toroğlu: "La Fontaine'den masallar...." 😀
Görkem Tekgül
Görkem Tekgül Aylar önce
Ahmet çakar gevşeği derbicik diyor bu maça
MR. HAKAN
MR. HAKAN Aylar önce
Acisi var onun
Denizulas Toksoy
Denizulas Toksoy Aylar önce
maçı izlerken josef bi gol attı ben sevincen düşüp ayğımı kırdım şimdi hastenedeyim
Dt. Sen
Dt. Sen Aylar önce
G. O knk
Göklerin Korkusu
Göklerin Korkusu Aylar önce
Farkı yaratan farktır🧐
Kentas_Monako
Kentas_Monako Aylar önce
Kârlı tüccarların anlaşmalarını otomatik olarak kopyalayabileceğiniz ortaya çıktı. Tanınmış tüccar Walter Bulls bunun nasıl yapılacağını kendi örneğiyle gösteriyor, Telegram "Walter Coin Coin" olarak bulunabilir.
Abdullah Nayır
Abdullah Nayır Aylar önce
🦅🦅
Ahmet Eren
Ahmet Eren Aylar önce
🦅🇹🇷
Bayram Samet
Bayram Samet Aylar önce
Herşeyi Galatasarayın eksik olmasına bağlamış ne alaka lan . topla oynamamız fazla , galatasaray eksik. Şutumuz fazla, galatasaray eksik. kazandık , Galatasaray eksik ne alaka ya
ali has
ali has Aylar önce
Artik sarmiyor
deli vizyon
deli vizyon Aylar önce
Her zaman her yerde en Büyük BEŞİKTAŞ
Murat Aydogan
Murat Aydogan Aylar önce
Adam bjk efsanesi bjk yorumcusu Beşiktaşımın nasıl eze eze yendiğini söylemiyor da yok 10 kişi kalmış gs yok öyle olmuş. Size yem falan vermiyorlar mı bağrınızı açıp adam gibi konuşunca. Konuşmalara bak galibiyet konuşulacakken yok gs nasıl kaybetti yazıklar olsun size.
Emir Akcan
Emir Akcan Aylar önce
Şampiyonluk olmasa bile sergen hocam kalmalı manudaki solskjaer gibi olur 1 yıl daha kalır bizim için çok değerli
Mehmet Emin Kaçan
Mehmet Emin Kaçan Aylar önce
Guzel bir sokak dovuşuydu dunki maç tesekkurler futboldan uzak b.ktan birseyler izlettigin icin bize Turkiye ligi
MARAŞLI
MARAŞLI Aylar önce
CÜNEYT ÇAKIR 2 GALATASARAY 0 🤦‍♂️
latif sarı
latif sarı Aylar önce
abone olun admin iyi işler yapıyor
Yusuf Al.
Yusuf Al. Aylar önce
Souza kiralikmi yoksa bizimmi
Yusuf Al.
Yusuf Al. Aylar önce
Souza süper ligin en iyi orta sahasindan biri
Yunus Akman
Yunus Akman Aylar önce
bizim
Celal Aygün
Celal Aygün Aylar önce
Kara kartalın akşam yemeği aslan pirzola 😂😂😂
Tolga uyar
Tolga uyar Aylar önce
Ben besiktaslıyım bu adamı ne zaman izlesem fatih terimin üstüne oynuyor kardesim terim ne yapsın sergen ve takımi süper
nourish.
nourish. Aylar önce
GÖZÜNÜZÜ AÇIN UYANIN ARKADAŞLAR!!!!! ALMANYA DA 1579 ÇOCUK KAYIP!!!! DÜNYADA MİLYONLARCASI KAYIP!!!! BU ÇOCUKLARA NE OLUYOR DİYE HİÇ DÜŞÜNMÜYOR MUSUNUZ??? MEDYA BU KADAR MI KÖR ETTİ SİZİ!!!! DÜNYADA NELER OLUP BİTTİĞİNİN FARKINDA DEĞİLSİNİZ!!!! PİZZAGATE, WAYFAIR ÇOCUK KAÇAKÇILIĞI, ADRENOCHROME BUNLARI UNUTTURMAYA ÇALIŞIYORLAR ARTIK UYAN VE ETRAFINA BAK!!!!
Demirel Alpay
Demirel Alpay Aylar önce
Az bile söyledin👍
Berkay Karataş
Berkay Karataş Aylar önce
Bjkliler gs nin 10 kişi oynadigini ve cuneyt cakirin gs nin pozisyonunu yedigini ve bjk lileri oyundan bilerek atmadigini bilmelerini isterim. Objektif bi taraftar olarak gs 11 kisi olsa ve macin hakemi cuneyt olmasaydi 2-0 gs alirdi
Adem OGUR
Adem OGUR Aylar önce
Çok güzel espriydi bi da h olmasin
MR. HAKAN
MR. HAKAN Aylar önce
Güzel masal
Taşkın
Taşkın Aylar önce
O arkada suyu höpürdeterek içen kimse söyleyin içmesin.
Ravza İclal
Ravza İclal Aylar önce
SEN BENİM DAMARDAKİ KANIM... ALNIMDAKİİ YAZIIM.... ŞANLI BEŞİKTAŞIIIIIM...
Yeşil Kalsın Dünya
Yeşil Kalsın Dünya Aylar önce
Oğuzhan kendine gelmeli gerisi her geçengün üstüne koyuyor
Zeki Ozcanak
Zeki Ozcanak Aylar önce
Adamsın erman hoca
Yavuz Selim Özer
Yavuz Selim Özer Aylar önce
Herkes diyor avantaja oynatmadı orda bütün BJK li oyuncular doğal olarak düdükten sonra duruyor rosier alırdı o topu
kerim Güngör
kerim Güngör Aylar önce
Beyler burası başiktaşın yeri gidelim gs lerin yerine çıldırtılım
Resul Ulger
Resul Ulger Aylar önce
Ligin başında bir kaç maç kaybetti diye sergenden bir şey olmaz diyenler şimdilerde maç kaybetsin diye dua ediyorlar..
ENES SEVEN
ENES SEVEN Aylar önce
hep aynı başlık neden
smelly jimmy
smelly jimmy Aylar önce
Levent tuzemen iyi ve dogrulari gonusuyo
RAW
RAW Aylar önce
aman erman hocam bizi sen övme nazar değecek
Mecit Sertkaya
Mecit Sertkaya Aylar önce
De onlara kardeşş 😂😂😂😂
beacode
beacode Aylar önce
.. Erman Toroğlu 21. Dakika’da başlıyor.
Göklerin Korkusu
Göklerin Korkusu Aylar önce
Kral
Memet Sasin
Memet Sasin Aylar önce
Kartal gol gol gol ⚽⚽
Barış Yılmaz
Barış Yılmaz Aylar önce
Galatasarayı yendik diye sevinmeyin. Bu onları şımartır. Cinconu yenmenin kasımpaşayı yenmekten hiç bir farkı yok benim için. Oda diğerleri gibi renkli sonuçta. Siyahı yok beyazı yok. Sadece 3 puana sevinin. Bitaraflarını kaldırmayın barcelonayı yenmiş gibi sevinipte cinconların.
Athletico Vollkorn Zimtomatographie
Athletico Vollkorn Zimtomatographie Aylar önce
GS'ye Larin'i satalim, 50 milyon dolara anlasalim, asagasi kurtarmaz!
Kaan YILDIZ
Kaan YILDIZ Aylar önce
Feyaz abi candır
Mansur Yılmaz
Mansur Yılmaz Aylar önce
Ya bırak Allah aşkına gs nin eksik kalması sonucu yenmişmiş Beşiktaş zaten ikinci yarı oyunun hakimiydi gs ancak bu kadar dayanabildi Beşiktaşın galibiyetini kırmızı karta bağlamak çekememezlikten başka birşey değil
Mansur Yılmaz
Mansur Yılmaz Aylar önce
@YUSUF CAN valla çok doğru diyosun bu ülkede futbol oynayan futbola katkı sunan tek büyük takımız ama işte
YUSUF CAN
YUSUF CAN Aylar önce
@Mansur Yılmaz abi birşey fark ettim yanlışim varsa düzelt 😅 bu ülkede derbi oynandı değilmi yani belli bir kesime göre derbicik sonuçta büyük bir maç oynandı🤬 neden heryerde mesut transferi gündemde niye herkes besikrasin zaferini örtbas etmeye çalışıyo anlamiyorum artık sıkıldım cidden ronaldo gelseydi bize ve aynı hafta fb gs maci oynansaydi bu kadar gündeme gelmezdik bıktım bu beşiktaş düşmanlıgindann sorsalar niye futbol gelişmiyo tabi gelişmez aq ama olsun ALEME İNAT İYI GÜNDE KÖTÜ GÜNDE HERZAMAN EN BÜYÜK BEŞİKTAŞ #BİZBİZEYETERİZ❤🦅
Mansur Yılmaz
Mansur Yılmaz Aylar önce
@YUSUF CAN aynen öyle daha geçen gün gs 6 0 yendiği maçtan sonra göklere çıkarıyolardı şöyle iyi böyle iyi şimdi onlar kötü oldu Beşiktaş kötü gs yenmiş oldu
YUSUF CAN
YUSUF CAN Aylar önce
Ona bakarsak feneride 10 m Kisi kadiköyde yenmedimi beşiktaş anlamiyorum bu renklileri
Mustafa Turgut
Mustafa Turgut Aylar önce
İyi güzel hoş bu işten para kazanman lazım falan aöa üç dkya bir reklam da olmaz be
Murat Yılmaz
Murat Yılmaz Aylar önce
Levent tuzemene bak nasıl da ağlıyor
Yakup Sayın
Yakup Sayın Aylar önce
38 tane cinconluyu da ogrenmis olduk yorumlardan sonra😀😀😀
Erkan Toğrul
Erkan Toğrul Aylar önce
Yalnız Gökhan Töre çok fena geliyor
White Nigga
White Nigga Aylar önce
Başka bi yerede yazmıştim gercekten oyle kaliteli ayak girdi sahaya nihayet
Ali Ergin
Ali Ergin Aylar önce
Besiktasim her sey sensin gel3cekse senden gelsim en buyuk kartall
lacoste arena
lacoste arena Aylar önce
Erman hoca anadoluda olmuyo demiş sergen de O iş yanlış Ertuğrul Sağlam anadoludan şampiyon çıkardı
Veysel Pazar
Veysel Pazar Aylar önce
Demek istediği belki de bir kaç kötü sonuçta gönderilmektir
Ümmühan Ay
Ümmühan Ay Aylar önce
Herkese gelicek sıra ÖLÜMÜNE BEŞİKTAŞ 🖤🖤
Remzi Yılmaz
Remzi Yılmaz Aylar önce
Levent abi bu kadar da galatasarayı savunmaya çalışma be abi. Avantaj pozisyonu diyosun güzel abicim rosier kaydı hakem düdüğü çaldı etoboo ondan sonra döndü sağ kanada oynadı yani avantaj kesilmedi düdükten sonra yaratılmaya çalışan bi avantaj olamayacağı için karar doğruydu. Fatih hoca 0-0 ı bence iyi oynattı Sergen hoca risk almayı deneyecekken diagne dedi ki dur hocam ben sana yardım ediyim kendini attırdı. Beşiktaşa karşı şu ligde kimse 10 kişi oynayamaz kimse yanlış anlamasın. Galibiyet için çıktık haklı bir galibiyet aldık sosyal paylaşımcı olmayan takımına yürek veren Beşiktaşlıları kutlar Galatasaraylı eş dost abi kardeşlere de bundan sonrası için başarılar dilerim.
Ismail Altuntas
Ismail Altuntas Aylar önce
bir zamanlar bizim erman toroglu besiktastan sampionlar liginde bir halt olmaz falan diye aşaliyordu ama şimdide bakiyorumda artik bizi cekemiyenler artik bizim tarafimiza geciyor ve bizi öve öve bitermez bile hale gelmisler🖤 🦅🖤🏆🏆
Mehmet Karahan
Mehmet Karahan Aylar önce
Bir BJK li olarak şunu sormak istiyorum Emre Kılınç ve Emre akbaba gibi futbolcular neden yedek oturtulur biri bana anlatabilirmi?
Erdal Bilgin
Erdal Bilgin Aylar önce
Bu adam beşiktaşı sevmez hayret 😂😂
AE Production
AE Production Aylar önce
Keyiften bütün spor programlarını izliyorum 😂 B E Ş I K T A Ş ⚫️⚪️
Murat CANBOLAT
Murat CANBOLAT Aylar önce
Kıskananı bol Beşiktaş’ın aslında bu iyi ne kadar kıskananı varsa o kadar iyidir kıskanılan taraf Beşiktaş adamdır
Murat CANBOLAT
Murat CANBOLAT Aylar önce
Ve Beşiktaşımız maçı hakkıyla aldı rakipleri🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫 sussunnnnnnnnnnnnnnnnnn
Murat CANBOLAT
Murat CANBOLAT Aylar önce
Koskoca Erman Toroğlu bile bu Sezon Beşiktaş yanlısı işte bu inşallah şampiyonluk nişanesi olacak
Kado27
Kado27 Aylar önce
Bende
Savi Hernandez
Savi Hernandez Aylar önce
Bende 🤍🖤🤣
Cahit Ekin
Cahit Ekin Aylar önce
Persembenin gelişi çarşambadan belliydi... Beşiktaş bu sene çok iyi her maç üste kata kata geliyor.
cengizbro
cengizbro Aylar önce
Ben gokhan toreyide beyendim bidahaki mac bence daha erken girmeli o girince kanat hareketlendi
Black Red
Black Red Aylar önce
Fatih Terim Adamdir Elindeki Malzeme Bu Kadar Bu Takim Bu Sartlarda Hangi Teknik Adamda Olsa Bu Basariyi Yakalayamazdi . Erman Hoca Gibilere Inanipta Hocamiza Yanlis Gozle Bakmayalim
ysk40
ysk40 Aylar önce
Avantajı niye oynatmadın diyor, arda ya neden kırmızı vermedin demiyor.
UMUT AYYILDIZ
UMUT AYYILDIZ Aylar önce
Josef de souza i beşiktaş satın mi aldı kiralikmi
RAW
RAW Aylar önce
1 yıllık aldık
İbrahim Halil Kanat
İbrahim Halil Kanat Aylar önce
Bedavaya aldı kiralık değil
ilham dosteliyev
ilham dosteliyev Aylar önce
0:30 nası şut yoktu? 8 dakikada Ghezzal sağ ayağıyla şut attı. Zaten gözünle izlemediğini biliyoruz.
ilham dosteliyev
ilham dosteliyev Aylar önce
@bilal Karakuş kardeş, ben hata yapmamalı demiyorum. Maçın istatistiklerinden konuşuyosan bi ulusal kanalda, bi aç bak önce. İstatistik yazılı olarak ellerinde olan bişey,.
bilal Karakuş
bilal Karakuş Aylar önce
@ilham dosteliyev aga ben sana kızmadımki onlarda insan hatalı konuşabilir ama
ilham dosteliyev
ilham dosteliyev Aylar önce
@bilal Karakuş o zaman. "İsabetli şut yoktu diyecekti.". "İsabetli değil, şut yoktu." Dedi. Kardeş ben ne yazdığımı biliyorum. Sende atlamadan önce bi düşün.
bilal Karakuş
bilal Karakuş Aylar önce
Kaleyi bulan şut demek istiyorlar 😃
Mustafa Becet
Mustafa Becet Aylar önce
Diagneye en az 3 maç verilmeli . Rossierde atılmalıydı . Atiba önüne aldı faul verdi yoktu bişey . Arda direk kırmızı olmalıydı Kavala taban girdi . Hakemin sıcmasına rağmen aldık maçı .
ali öz • 44 yıl önce
ali öz • 44 yıl önce Aylar önce
Senerde kırmızı görmesi lazımdı
Serafetin Yeten
Serafetin Yeten Aylar önce
altilinin son ayagi ne olur BESIKTAS adamin .............. sen biliyosun alayina gider b ....old pilot geliyooooooor . ses.. SAMPIYON ............ BESIKTASIM uzak ara
Gaming Pubg
Gaming Pubg Aylar önce
Eğer hakem adaletli yönetseydi ayağa basmaktan hükmen malüp olurdu galatasaray 7 kırmızısı vardı
Gaming Pubg
Gaming Pubg Aylar önce
Levent’e de çakmışlar belli sancıdan duramıyor 😂
nesat Kerman
nesat Kerman Aylar önce
Kalecisiz 10 numarasız feneri trabzonu üstüne birde gaysarayı bu sergen çok tehlikeli
fhmfhm6464
fhmfhm6464 Aylar önce
Levent Tüzemen bireysel oyuncu ve hatalar üzerine yıkıyor basarısızlığı. Yanlış yorumluyor. GSın sorunu sadece bireysel hatalar değil ki. O da var ama dahası topluca formsuzluk, maclara hazırlanamama, taktik eksiklik, fizik kondisyon eksikliği ve hoca yönetim arasındaki cekişmenin futbolcular üzerindeki konsantrasyon düşüklüğü meydana getirmesi. Diğer 3 yorumcu da bunun farkında.
cankur şanlımeral
cankur şanlımeral Aylar önce
ıstatıslık tablosunda neden ŞUT yok heeeee aspor neden kım kaç sut cektı 28.20
onurmert erdoğan
onurmert erdoğan Aylar önce
babanız beşiktaş ulaaaannnnn
Erman Toroğlu Sergen Yalçın'ı Öve Öve Bitiremedi!
1:50:26
Beşiktaş Haberleri
görünümler 38 B
Masumlar Apartmanı 23. Bölüm Fragmanı
0:56
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,7 Mn
Bengü - Ağla Kalbim (Akustik)
3:54
Bengü
görünümler 404 B
Taraftar Soruyor | Sergen Yalçın
48:13
Beşiktaş JK
görünümler 700 B
Erman Toroğlu: "Sergen Yalçın Futbolcuya Mahkum Olmadı"
10:37
Masumlar Apartmanı 23. Bölüm Fragmanı
0:56
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,7 Mn
Bengü - Ağla Kalbim (Akustik)
3:54
Bengü
görünümler 404 B
Game Recap: Heat 96, Lakers 94
2:22
Motion Station
görünümler 215 B
YER YERİNDEN OYNAYACAK KARİM BENZEMA FENERBAHÇE'DE?
8:45
Günün Antrenmanı | 22 Şubat
4:56
Beşiktaş JK
görünümler 43 B