Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 168. Bölüm Fragmanı

  görünümler 1,731,326

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

16 gün önce

Eşkıya Dünyaya Olmaz Kanalından Öneriler
Eşkıya Dünyaya Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC
Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
bit.ly/36DYLQX
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRpost Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
atv Resmi TRpost Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

YORUMLAR
Memati Baş
Memati Baş 6 gün önce
Bu kıro yerine Zürriyetsiz Erdal'ı koysanız reyting patlardı.
Memati Baş
Memati Baş 8 gün önce
ÇAKIR AB ILYAS YERİNE BENİ ALSAN HEPSİNİ YERDİM
Memati Baş
Memati Baş 8 gün önce
EĞER ABUZER REİS GELİYORSA ERDAL DA GELMELİ
aola wili
aola wili 9 gün önce
Bahara sıkmıyorlar .Tam tersine hızırın adamları kurtarıyor ondan ilyasa bu konuşmayı yapıyor hızır.Alparslanıda fedailer kurtaracak :D
Oyun Geni
Oyun Geni 9 gün önce
Vaay reşif fazlullah
Ehson SULTONOV
Ehson SULTONOV 9 gün önce
İlyas reis iyi ki varsın
seiom jvony
seiom jvony 10 gün önce
Bahara sıkmıyorlar .Tam tersine hızırın adamları kurtarıyor ondan ilyasa bu konuşmayı yapıyor hızır.Alparslanıda fedailer kurtaracak :D
aola wili
aola wili 9 gün önce
Seni yapandan daha iyi yapmışsın itoğlu😂😂😂
Bobur Jovliev
Bobur Jovliev 10 gün önce
Нерда калди бу 168????
KARABIN #KN
KARABIN #KN 10 gün önce
benim adim resit feyzullah bir korkmazim bir
فآطـمـهہ آرتآن
فآطـمـهہ آرتآن 10 gün önce
evet yaa 😔😔
Zekai Bilen
Zekai Bilen 10 gün önce
Dizi ilk başlarda mafya ilişkilerini,devlet içindeki yapılanmaları anlattığı İçin izleniyordu. Şimdi ise saçmalıktan başka bişey değil. Bütün diziler yeni sezona bomba 💣 gibi geri dönerken,gerek oyunculuk gerek konusuyla,edho bu iki konuda da geriledi. Diyeceğim Eski tadı yok.
seiom jvony
seiom jvony 10 gün önce
Alpaslan ve Hızır devri gelsiiin
Yeşilçam Fenomeni
Yeşilçam Fenomeni 10 gün önce
Erdal Kömürcü kadro ya katılsın ...dizi tadın dan yenmez..Sefa Zengin
Yeşilçam Fenomeni
Yeşilçam Fenomeni 10 gün önce
Dahlan kim belli mi ?
tolga ozhan
tolga ozhan 10 gün önce
Senarist,sıkta görelim Alparslana😂zaten İlyasda adam değil??ne yazıyon böyle senaryoları??🤪🤪
Azat Kaçak
Azat Kaçak 10 gün önce
Prof. D. Abuzer kömürcü afganistandaydım bi süredir
Турецкая Мафия
Турецкая Мафия 10 gün önce
ABUZER KELDI
You Tube
You Tube 10 gün önce
Zürriyetsiz Erdalsız olmaz o da gelsin
EMRE TURAN
EMRE TURAN 11 gün önce
necati şaşmazı bekliyorum
Baran Meniye
Baran Meniye 11 gün önce
Ben reşit fazullah Afgan’ım Hızır’ı öldürmeye geldim dönüyorum 😂😂
Halil Geçgelbey
Halil Geçgelbey 11 gün önce
Necati sasmaz bey konuk oyuncu olucak diye videolar var gercekten polat oynuyacakmi
Yusuf Kenan Curan
Yusuf Kenan Curan 11 gün önce
Ordinaryüs prof doç dr abuzer kömürcü teşvik buyurmuşlar
Tayyip Aktaş
Tayyip Aktaş 11 gün önce
Seni yapandan daha iyi yapmışsın itoğlu😂😂😂
NAHİT AKSU
NAHİT AKSU 11 gün önce
Atv ekranini sevimmm 😉
Osman Keleş
Osman Keleş 11 gün önce
Yorum yapma lan :) :) :)
gioyu comi
gioyu comi 11 gün önce
Alpaslan ve Hızır devri gelsiiin
Sengul Gokmen
Sengul Gokmen 11 gün önce
SANA DAYAK ATIYORLAR BENİM SUÇUM! HAYIR altıma Ben ne olursa sevinirim ama sana kötü internet g8bisin8 tmm
Beyaz Kaplan
Beyaz Kaplan 11 gün önce
Abi yaman yani engin benli efsane düşman gerçkten adam yaşıyor resmen onun gibi düşman gelmez vallahi bu devran ölmemeli raconlari efsane haftayı iple çekicem yaman için
Beyaz Kaplan
Beyaz Kaplan 11 gün önce
Abi yaman yani engin benli efsane düşman gerçkten adam yaşıyor resmen onun gibi düşman gelmez vallahi bu devran ölmemeli raconlari efsane haftayı iple çekicem yaman için
gioyu comi
gioyu comi 11 gün önce
Alpaslana bir şey olmaz yönetmen kendi ayağına sıkacak degilya Alpaslan ölürse bu filim asla.izlenmez cokduser reytingleri.zaten kimsesiz yaşar ile boranın yeri hala.dolmad
Çiçək Aliyeva
Çiçək Aliyeva 11 gün önce
Hizirin oyunculugna hastayim
Hasan Görgün
Hasan Görgün 11 gün önce
Elçi yaptığın adamı rehin almak nedir ula dediği kişi şahin ağa kız ölmüyor Alpaslanıda fedailer kurtarıyor .
Doğan Sarı
Doğan Sarı 11 gün önce
Bahar öldüyse çok iyi eyer hızlı la sevgili olsalardı izlemezdim valla
Asrın Helva
Asrın Helva 11 gün önce
Ölmüyor
Levent Yeşilyurt
Levent Yeşilyurt 11 gün önce
Bahar ölmesin! En azından kadına karşı şiddet karşıtlığı için öldürülmesin.
Mert Salcan
Mert Salcan 11 gün önce
Bu bölüm alpaslan veda edicek büyük ihtimal 😔
Asrın Helva
Asrın Helva 11 gün önce
Alparslan ölmez
KOJİRO HUYUGA
KOJİRO HUYUGA 11 gün önce
Racon bilen adam gelsin diziye öyle her önüne gelene sıkan cahil ve odunlarla bu dizi ancak bez bebeğe döner
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız 11 gün önce
Abuzeeer kömürcü😂
Polat Alemdar
Polat Alemdar 11 gün önce
abuzer reis hg
Abdurrahman Bayer
Abdurrahman Bayer 11 gün önce
Erdal Kömürcü de gelsin (baba-oğul)
Bey Torunu Kartal Bey
Bey Torunu Kartal Bey 11 gün önce
Adam fedailerin başı ama endüstri meslek lisesi çıkış kavgasına gider gibi olaya gidiyor. İyi ki fedailerin başısın Alparslan.
Şule Ög
Şule Ög 12 gün önce
Alparslannnn😭😭😭😭
Cavid Qürbetov
Cavid Qürbetov 12 gün önce
Yaa dizi başladıgından beri alpaslanı ne çok rehin aldılar ya
Sez0
Sez0 12 gün önce
ben reshid feyzullah, afganim, bir aşiretin lideriyim.
Metin Olak
Metin Olak 12 gün önce
Filim yönetmeni filim içinden çıkılmaz bir hal.aliyor bence bu kadar kotulestirmeyin
Metin Olak
Metin Olak 12 gün önce
Alpaslana bir şey olmaz yönetmen kendi ayağına sıkacak degilya Alpaslan ölürse bu filim asla.izlenmez cokduser reytingleri.zaten kimsesiz yaşar ile boranın yeri hala.dolmadi
murat bektaş
murat bektaş 12 gün önce
Alpaslan sıktı artik gebertin gitsin hizirla ilyas yeter bize...
Berat Baykal
Berat Baykal 12 gün önce
ABUZER ❤️
Hüseyin KÜRKCÜ
Hüseyin KÜRKCÜ 12 gün önce
Bence senaryoya güncel konularıda katarsanız senaryo sıkıntısı yaşamadan uzun soluklu devam edersiniz. Mesela Masa azerbaycana silah yardımı yapsın. Dahlan ve adamları buna engel olmaya çalışsın gibi senaristler görürmüsünüz bilmem ama değerledirin bunu
Tolga Eroglu
Tolga Eroglu 12 gün önce
Alparslani Kimsesizler Kurtaracak
Doğan Sargın
Doğan Sargın 12 gün önce
Ulan bu reşit fezullah ne arıyo burda 😂
Yusuf Oğuzhan AYDIN
Yusuf Oğuzhan AYDIN 12 gün önce
Eleğin hangisi asidin hangisi bazın hangisi
Osman Kara
Osman Kara 12 gün önce
Ah keşke necati sasmazda gelse
Fener Fener
Fener Fener 12 gün önce
Polat alemdar geliyor alpaslanin babasi yani hizirin abisi o yüzden fahri yi cikardilar ikizi kavgali diye
yuoop noke
yuoop noke 12 gün önce
Reşit fazullah demissiniz de o bizim için Prof.Dr.Abuzer Kömürcü
Emirhan Kuleli
Emirhan Kuleli 12 gün önce
Arkadaşlar zaferin nerde olduğunu bilen varmı fahri baba öldü dediler ama zafer hakkında birşey yok?
Recep Aslan
Recep Aslan 12 gün önce
Aga ben bu cihandan çok işkillendim. Kötülerin başı o gibi.
Erkan Doğan
Erkan Doğan 12 gün önce
Polat alemdari en azinda iki bölümlük EDHO da istiyoruz..
Necati Kozak
Necati Kozak 12 gün önce
Arkadaş her bölümü aksiyon dolu 👏👏
Necati Kozak
Necati Kozak 12 gün önce
@yuoop noke bende öyle arada bir tekrar ediyorum 😊😊
yuoop noke
yuoop noke 12 gün önce
Sarıp sarıp aynı sahneyi izleyenler
Fatih Hoca
Fatih Hoca 12 gün önce
Rüyamda ikinci fragmanıda veriyorlardı 🙂 o kadar bağımlılık yapmış. 🙂
devri alem
devri alem 12 gün önce
Polat Alemdar geliyordu diziye hani
bulut deniz
bulut deniz 12 gün önce
Alparslan kimki ön planda olsun bi fedayiler dediler adlari bile gecmiyo artik
Morbius Yaşayan Vambir
Morbius Yaşayan Vambir 12 gün önce
Yaman : Elçi yaptın adamı rehin almak ne demek Ulaa İlyas : bidakinde omuz attığın dilini keserim 😂😂😂
DEGİDİMDEH
DEGİDİMDEH 12 gün önce
Abuzer gelmiş Polat da gelirse başlıcam tekrar izlemeye evliyken başka kadınlarla fingirdemesinden bırakmıştım diziyi
Royal İbrahimov
Royal İbrahimov 12 gün önce
Reşit fazulah diyilmi
Murat Dirlik
Murat Dirlik 12 gün önce
Ben Reşit Fazullah Afkanım bir aşiretin ağasıyım ( Hosgeldin ;) )
Emir Han
Emir Han 12 gün önce
Fahri öleceğine Alparslan ölseydide başka senaryo yazsaydınız keşke.
Serkan Azak
Serkan Azak 12 gün önce
Feyzullah çukurdan ne ara çıktın edho ya geldin?
Kerem Açıkgöz
Kerem Açıkgöz 12 gün önce
Şu dizide hizirin sahnelerinde çakırın müziği çalsa off be hayali bile yeterli
Muhammed Karabulak
Muhammed Karabulak 12 gün önce
O bu degilde zafer reüsüm nerde
Keto Keto
Keto Keto 12 gün önce
Alpaslan mayın eşeği oldu çıktı resmen
Pp Memmedli
Pp Memmedli 12 gün önce
👍
erhan5ı dag
erhan5ı dag 12 gün önce
Sarıp sarıp aynı sahneyi izleyenler
ÇAKİR SÜLEYMAN
ÇAKİR SÜLEYMAN 12 gün önce
Çok güzel bir dizi
ÇAKİR SÜLEYMAN
ÇAKİR SÜLEYMAN 12 gün önce
Arkadaşlar dizide de ol sa da kadina şiddete hayir dizide olsa kadini silahla öldüremez siniz kadina şitdete hayir
Fener Fener
Fener Fener 12 gün önce
Ne farki var ya kadin ya erkel insan öldürülmesi yanlis
K.r.l Dizi Müzikleri
K.r.l Dizi Müzikleri 13 gün önce
Benim Adım Reşit Fezulah Afqanım .
Ramazan Yaman
Ramazan Yaman 13 gün önce
Polat alemdar geliyor
K.r.l Dizi Müzikleri
K.r.l Dizi Müzikleri 13 gün önce
Reşit Arık İskender'i Öldürdü Cumalide İntikam'mını Aldı Merak Etme Yani .
GÖKHAN AKTÜRK
GÖKHAN AKTÜRK 13 gün önce
Senaristlere sesleniyorum artık düşün alparslanın yakasından bir huzur vermediniz adama
Qurban
Qurban 13 gün önce
Çakir axirda vurur bu qiza demedi demeyin)
thesoulles
thesoulles 13 gün önce
lan bu oktay kaynarca saç ekimi mi yapti yoksa protez saç mi kullaniyor ?
Dayı Simge
Dayı Simge 13 gün önce
Fahri öldümu niye hic bi bilgi yok onla ilgili
Mutlu Kelemci
Mutlu Kelemci 13 gün önce
Erdal da olsaydi keşke ya...
Emir Cihan Aydoğan
Emir Cihan Aydoğan 13 gün önce
İtlerin babası abuzer reis hg sefa verdin 😃😃
Atajan Abdyyew
Atajan Abdyyew 13 gün önce
Dizi başindan beri kv hatirlatiyor o oyuncular o sozler
Lucifer Hack
Lucifer Hack 13 gün önce
0:33 Abuzer Kömürcü Sahalarda
mert demiroğlu
mert demiroğlu 13 gün önce
abuzer abiiiiiii
Tayfun Unlu
Tayfun Unlu 13 gün önce
Sen itsin oglum Prof. Dr. Abuzer kömürcü
Muhammet Baran
Muhammet Baran 13 gün önce
00:33 efsane prof.doktor geri döndü
KERİM KARAKUŞ
KERİM KARAKUŞ 13 gün önce
Fahri nerde yaa
Yaşar Demirbas
Yaşar Demirbas 13 gün önce
Burası kurtlar vadisi mezarlığı gibi oldu kurtlar vadisinde ölen burda
Burhan burhan
Burhan burhan 13 gün önce
Kadina öldurme suçtur dizide olsa da suç tur dizgi suc kadina kalkan eler kirilsin şidete hayir
Atakan Atak
Atakan Atak 12 gün önce
Yorumu düzenleyip yine yanlış yazmışsın komik :d
Fener Fener
Fener Fener 12 gün önce
Serefsiz kadin erkek ne farki var insan öldürmek süc.
Muhammed Öztürk
Muhammed Öztürk 13 gün önce
Oha Abuzer kömürcü gelmiş 😂😂
Yılmaz Eryılmaz
Yılmaz Eryılmaz 13 gün önce
Doçent doktor abuzer kömürcü
Ferhat Dikici
Ferhat Dikici 13 gün önce
Benim Adım Reşit Fazlullah. Afganım. Bir aşiretin reislerindenim
BSorhanDGN
BSorhanDGN 13 gün önce
Senarist heralde alp arslanın fedailer başı olduğunu unuttu.
BSorhanDGN
BSorhanDGN 13 gün önce
Senarist heralde alp arslanın fedailer başı olduğunu unuttu.
mustafa karayutu
mustafa karayutu 13 gün önce
Artık film iyice daraldı Bir an önce yeni yüzler katılmalı Hızır ve ekibine sahip çıkan.
Hasan Yosmaoğlu
Hasan Yosmaoğlu 13 gün önce
💣 bomba
Burak_G997
Burak_G997 13 gün önce
O büyük scs var 😅😅😅😅😅
Serkan Onan
Serkan Onan 13 gün önce
Şahin ağayı rehin almışlar,,,
Cavid ADIYEV
Cavid ADIYEV 13 gün önce
Eyer Benim oglum Alparslan olurse affetmem senarist. Akilli ol 🤔 Alparslana ozenerek Oglumun adini Alparslan koydum. Bizi hayalkirikligina ugratma!
Cavid ADIYEV
Cavid ADIYEV 13 gün önce
Ulan Reshid Fazlullah ne iwin var senin burda 🤣🤣🤣 demek ki yeni bolumde Cukurda Erdenetler tarafindan olduruleceksin.
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 168. Bölüm
2:29:26
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,7 Mn
Façalılar'ın yeni üyesi! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 169. Bölüm
05:06
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 790 B
Yaman, Haşmet'i tehdit ediyor! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 169. Bölüm
08:17
Hızır, Fahri'yi yanına istiyor! - EDHO Efsane Sahneler
06:31
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 467 B
En çok izlenen 10 sahne! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
1:44:42
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,9 Mn
Masadaki infazlar! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
42:44
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 634 B
Çukur 4.Sezon 7.Bölüm
2:20:19
Çukur
görünümler 3,1 Mn
Siren head dancing in the pool
0:14
5LOL
görünümler 14 Mn
Kız Çocuklarına Fazla Korumacı Davranan 20 Baba
6:22
Yoksa Duymadın Mı?
görünümler 410 B
Ali Sürücü Tiktok Videoları En Yeni
6:47
P4NKER0
görünümler 472 B
Maria ile Mustafa 9. Bölüm Fragmanı
0:52
Maria ile Mustafa
görünümler 399 B