Cansu'nun gerçek yüzü - Yasak Elma 93. Bölüm

  görünümler 1,300,317

Yasak Elma

14 gün önce

Cansu aslında kim ve Hasan Ali'nin hayatına ne amaçla girdi?
Yasak Elma Resmi TRpost Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi TRpost Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Şevval Sam
Eda Ece
Erdal Özyağcılar
Berk Oktay
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Can Nergis
Serkan Rutkay Ayıköz
ve Gülenay Kalkan Ünlüoğlu
#yasakelma #medyapım #yasakelma93

YORUMLAR
Gizem BAYRAM
Gizem BAYRAM 2 gün önce
dizi en çok oyuncu rekorunu kırdı diziye giren çıkan belli değil
JENNIE BLACKPINK
JENNIE BLACKPINK 5 gün önce
Dunku bolumdede gercekten bitirdi
Sibel Koç
Sibel Koç 6 gün önce
😳
Hidayet Genc
Hidayet Genc 6 gün önce
Cansu leyla gibi gider hiçbisey yapamaz endosum onu bi sokar İzmir'e geri doner
Leyla
Leyla 6 gün önce
Sana güveniyorum cansucum ama önce mezardan halinin metresi ol öyle başla sijhsnjksjnknjajkna
Uzay
Uzay 7 gün önce
Her yeni bölümde : Senarist: Entrika entrika entrika
Melike Betül Öğütmen
Melike Betül Öğütmen 8 gün önce
Aynen günay
Prenses Ayan
Prenses Ayan 8 gün önce
Kız Şeyma hoş geldin kötü karakterlere bayılırım🐍🐍🐍🐍🐍
Zehra Aliyeva
Zehra Aliyeva 8 gün önce
Ayy Enderle,Shahika ilan kimi fisssss danisirlar
Simit ile Çay
Simit ile Çay 8 gün önce
Bunlara noldu nasil fakirlestiler biri anlaatsinn lutfen
Rüm b
Rüm b 8 gün önce
Nilperii 🤧🤧
yıldız su
yıldız su 8 gün önce
2. Leyla hoşgeldin👏👏
Nigar the Queen
Nigar the Queen 8 gün önce
0:11 de el işareti çekdiğini sanıyordum ve hala sanıyorum
blue berryn
blue berryn 8 gün önce
kimse fark etmedi mi? bu burcu esmersoyun hayat hikayesi. dizide niye kullanılmış anlam veremedim
Begüm Ovalı
Begüm Ovalı 9 gün önce
Cansu kim şahikayla ender neden beş parasız kaldı anlamıyorum
Cemile Abbsova
Cemile Abbsova 9 gün önce
Ya su alt yazisini nerden kapata bilirim.bide sacma sapann yazilar
Cemile Abbsova
Cemile Abbsova 9 gün önce
@Aleyna Kaya saolun yaaa
Aleyna Kaya
Aleyna Kaya 9 gün önce
üste CC yazan yer var oraya tıkla
Sevdin Tüvegin
Sevdin Tüvegin 9 gün önce
Cansu ender Vs şahikayı hafife alıyon dikkat etmelisin cansu
Biri
Biri 9 gün önce
yeni entrikalarr
İrem Naz Uçar
İrem Naz Uçar 9 gün önce
0:13 ne görüyorsunuz spsnsgsmdpgwxnxlqkm
Jasmin Sadyrbekova
Jasmin Sadyrbekova 9 gün önce
Yürü be Cansu
Şevval Baran
Şevval Baran 9 gün önce
Canım enderle şahikayı bitirmen Bi tık zor olur dndndj
denizii denizzi
denizii denizzi 9 gün önce
Bişey dicem ya bunlar niye fragmanı koymuyorlar son gün koymayı ı düşünüyorlar
Nurr
Nurr 9 gün önce
Aynn ya
Elif Sude Yalçın
Elif Sude Yalçın 9 gün önce
5:44 hâlâ neden Halit kerim kaya var
Hikmet Meherremov
Hikmet Meherremov 9 gün önce
Nilperi yüzüne birşey mi yapmis? Deyişmiş...
Deniz Berçem
Deniz Berçem 9 gün önce
Dizi bu hafta yok mu. Fragmanı gelmedi de
Hazal Saral
Hazal Saral 10 gün önce
Fragman verin artık
Zeynep Aygül
Zeynep Aygül 10 gün önce
e hani diyorum 94.fragman artık gelsemii
Alara Tokel
Alara Tokel 10 gün önce
annesi zorla teyze dedirtiyormuş? burcu esmersoy un hikayesi?
Selma Yücel
Selma Yücel 10 gün önce
Cansu kim
Zübeyde Bağlıca
Zübeyde Bağlıca 10 gün önce
Kiraz mevsiminin şeyması o her şey beklenir 😂 yine benzer bir rol denk gelmiş
Gunel Gasimova
Gunel Gasimova 10 gün önce
Enderin ağzın yaya yaya danışması baydı
Aygun Sadiqova
Aygun Sadiqova 10 gün önce
1:34 yufqa urekliyim🤣🤣🤣🤣enderla sahikanin hisselerini elinden almiw biri olaraq Hasan ali beycim cox caqqal adam olmuş olursunz
Esra merve Kumru
Esra merve Kumru 10 gün önce
Cansu kötü olsun yaa 😂
Sayle Aliyeva
Sayle Aliyeva 10 gün önce
Bu dizi son vakidər çox sinirmə dokunyor
Yasemin Yıldırım
Yasemin Yıldırım 10 gün önce
İnşallah feride, shika, enderin, mertin, Zehranın, hakkından Cansu gelip hepsini gönderir, yıldız mutlu, huzurlu olsun, gerçekten baydı, yıldıza bu kadar yüklenmeniz, 🤷‍♀️ eski dizi kalmadı, entrikalardan kal geldi
azra
azra 10 gün önce
Abii bence Cansu ve Yıldız dost olucak💆🏻‍♀️
Ebru Duman
Ebru Duman 10 gün önce
Nobody : Safiye : maydanoz 1000000 kere yıkanmadı.Sağ baştan saay
Jenniex
Jenniex 10 gün önce
4. Yılan is coming 😎😎😂😂😂
ĺóśé ńáíĺ
ĺóśé ńáíĺ 10 gün önce
Cansu: sizi şimdi bitircem ve şirket benim olucak Yıldız: Hehe Benim kocamın Şahika: sizi zehirlimde kimin görek Halit: Keşke ölmeseydimde bunlada ewlenseydim yaa
sadecee aleynaa
sadecee aleynaa 10 gün önce
Bu kızı kiraz mevsimi dizisinden beri sevemiyorum nedense ahsjsjs
Safiye Bas
Safiye Bas 10 gün önce
Ay bir bölüm izlemedim cansu diye bir kız çıkmış yaw
JiminsStar
JiminsStar 10 gün önce
Hala fragmanı bekleyen bne
Altan Berdan Koç
Altan Berdan Koç 10 gün önce
fragman gelsin diyenler
Arife Karasu
Arife Karasu 10 gün önce
Bence cansu ve yıldız birliği olacakk
Bsp Ebry41
Bsp Ebry41 10 gün önce
ENDER: HADİ BAKALIM FISTIK GÖRELİM SENİ ŞAHİKA: FISTIKMI ENDER: AY GAZA GETİRELİM DŞYE SÖYLÜYORUM CANSU: AY BUNLARDA KENDŞNİ AKILLI SANIYOR HALBUKİ ÖNCE ONLARI BİTİRİCEM YILDIZ: ONLAR BENİ SESİMLE VURDULAR BENDE ŞİMDİ ONLARA HARİKA BİR GÖRSEL ŞÖLEN HAZIRLAYACAĞIM NOT: TRENDLERE GİRİP FİNAL OLMASIN DİYE EMIJŞSŞZ VE BÜYÜK HARFLERLE YAZIN
Bsp Ebry41
Bsp Ebry41 10 gün önce
TRENDLERE GİRSİN FİNAL OLMASIN DİYE EMOJİSİZ BÜYÜK HARFLERLE YAZIN
Bsp Ebry41
Bsp Ebry41 10 gün önce
CANSU BAYA İTŞCİ YA
Bsp Ebry41
Bsp Ebry41 10 gün önce
TRENDLERE GİRMESİ İÇİN EMIJİSİZ BÜYÜK HARFLERLE YAZIN
Bsp Ebry41
Bsp Ebry41 10 gün önce
Şu fragmanda gelse iyi olur
Bsp Ebry41
Bsp Ebry41 10 gün önce
Ben iki tarafıda tutuyorum
asra ayaz
asra ayaz 10 gün önce
Eskiden ne olursa olsun yildizciydim şimdi ensahciyum yıldıza satış yapmak hiç yakismadi
hellokity patrick
hellokity patrick 10 gün önce
hadi bakalım fıstık
Queen Neslinur Güven
Queen Neslinur Güven 10 gün önce
Bu dizi de en sevdiğim şey kadınların diktatörlüğü ve kusursuz gücü
Mähriban Hojamowa
Mähriban Hojamowa 10 gün önce
Bu dizi gerim gerim olajak
yaprak kilic kılıç
yaprak kilic kılıç 11 gün önce
Su cansu yıldizla birlikte hareket etse ne guzel olur
Yusuf Demirtaş
Yusuf Demirtaş 11 gün önce
Cansu da tam şeytan. Cagataya göz dikecek ve Yıldızın ayağını kaydiracak ve yine Yıldız Ender işbirliği ortaya çıkacak
ECE BADEMCİ
ECE BADEMCİ 11 gün önce
Cansunun sonu da leyla gibi olacak olmadı şahika zehirler
Осенняя Любовь
Осенняя Любовь 11 gün önce
Beni Affetin Kemali da burda 🤩
Nozima Noziyev
Nozima Noziyev 11 gün önce
😆😆👍
Samara Omurbekova
Samara Omurbekova 11 gün önce
Başa mı sardık yine yıldız 2
moonlight *
moonlight * 11 gün önce
Bana öyle geliyor ki senarist Çağtay ve Cansuyu yakınlaştıracak üzülecek olan yine Yıldız bu kızın yüzünü bi güldürün
Çirkin Mutluluk
Çirkin Mutluluk 11 gün önce
Bu kadina zaten masum rolu yakismaz. Yuzunde de masumluk yox. Ama cox seviyom kendisini🐞
Eliz Sam
Eliz Sam 11 gün önce
yılan geçidi
Duru Yalcın
Duru Yalcın 11 gün önce
Halit mezarindan hortlayacak
Merve Deniz
Merve Deniz 11 gün önce
Aaaa bu Mahmut beni affet Kemal. 😍 Ay ne aşıktım ben buna ya ☺️
Rin Matsuoka
Rin Matsuoka 11 gün önce
DİZİDEN 2 GÜN ÖNCE FRAGMAN MI YAYINLANIR BU NE SAÇMA İŞ YA YAYINLAYIN ARTIK ŞU FRAGMANLARI ÖFFF
Lucas Hernandez
Lucas Hernandez 11 gün önce
Yeni bi kötüyü daha kaldıramam
eylül
eylül 11 gün önce
Kim olarak girdi diziye
Lucas Hernandez
Lucas Hernandez 11 gün önce
Hasan Ali'nin eski eşinin yeğeniymiş
Nigar Sarıgül
Nigar Sarıgül 11 gün önce
Ha bi sen eksiktin sanki hiç kötü yokmuş gibi sen de gel
Eeee Hojowowa
Eeee Hojowowa 11 gün önce
Kim bu cansu izleyemedimde lutfen soyleyin
şevval çelik
şevval çelik 11 gün önce
Ben bu sefer Enşahciyim yıldıza onu deseler bile yıldız yardım etmeliydi
Maraşlı Fan
Maraşlı Fan 11 gün önce
MARASLI HER PAZARTESI ATV'DE
Feray Koç
Feray Koç 11 gün önce
Mahmut ❤️ cansu
Beyzanur Özçelik
Beyzanur Özçelik 11 gün önce
Ender akıllanmadı mı yaw hala garson kızlarla iş birliği yapıyor sjsjsj
Yagmur Guntepe
Yagmur Guntepe 11 gün önce
Süz çok tatlısınız
Yagmur Guntepe
Yagmur Guntepe 11 gün önce
Ender yıldız ve şahika ablam sizi çok seviyorum
Rabia Bilgili
Rabia Bilgili 11 gün önce
Cansu filimden çıksın
elif
elif 11 gün önce
nilperi aşkım benim
Ece Su
Ece Su 11 gün önce
Cansu zaten Ender’le Şahika bitmiş neyini bitircen..
Irfan Tubatiryaki
Irfan Tubatiryaki 11 gün önce
beyin yıkamadan baska bir boka yaramyan filim millette okdar kaptrmişki kendini sanki gercek hayat
Ela ozer
Ela ozer 11 gün önce
Yeni.fragman
Shaylo Aliyeva
Shaylo Aliyeva 11 gün önce
Cansu Yildiz ilemi ??
Aleyna Yaren Yazıcı
Aleyna Yaren Yazıcı 11 gün önce
0.13 bakın offf kfkfkfkdld
A A
A A 11 gün önce
Ben bu bölümü izleyemedim. Birisi noldu özet geçebilir mi?
Hakan Yıldız
Hakan Yıldız 10 gün önce
@A A rica ederim
A A
A A 10 gün önce
@Hakan Yıldız teşekkür ederim
Hanımeli Mutfak. 29
Hanımeli Mutfak. 29 11 gün önce
cansunun Şahika ve enderden haberi yok galiba neyin içine düştüğünüm farkında değil. 😌 hadi görelim bakalım nasıl bitireceksin onları. merakla izliyoruz. yıldız hiç boşuna masuma yatma sen hakettin Çağatay'ı koca adayları arasından seçmedinmi paralı pullu aramadınızmı. bu nasıl hız her zengine aşık olabiliyosun. anan zaten ömre bedel 😌 üçünüzde birbirinizden betersiniz.
Mert Aydın
Mert Aydın 11 gün önce
🥰🥰🥰
Neyse NE
Neyse NE 11 gün önce
şeyma hala bildiğimiz gibi
KEDİ SEVEN KIZ WOW
KEDİ SEVEN KIZ WOW 11 gün önce
Ya ben izleyemedim yağmur nedeniyle sinyal olmadı off o yüzden çok üzgünüm 😭😭
Eylül Özkan
Eylül Özkan 11 gün önce
Finalde bence bunların hepsi aynı yerdeyken bi füze atıcaklar hepsi ölücek ancak bu olur.
Zehra Zengin
Zehra Zengin 11 gün önce
Off enşah harikaaa
Sevcan Koçak
Sevcan Koçak 11 gün önce
ay iyi ki gelmiş Nilperi aşkımm😍karakteri kötü olsa da sevmeme şansım yok❤️
Pierto- PATİYOLOG
Pierto- PATİYOLOG 11 gün önce
Biz daha neler neler göreceğiz kim bilir Nur yüzlü Leyla bile iki yüzlü yılan çıktı
Sevgi Kartal
Sevgi Kartal 11 gün önce
Cansu çok iyi oldu ender ve yıldız şahikayı bitiremedi şimdi şahikayı bitirecek biri çıktı bu şahikadan da akıllı enderden de akıllı şahika ve enderi hiç sevmedim bitir işlerini cansu vallah yıldız endere yaptığında haklı ender yıldıza neler yaptı yıldız sürekli alttan almak zorunda mı yıldız da eskisi gibi akıllı kurnaz birine dönsün çok sevindim cansuya iyi ki geldi yıldızla beraber hareket edin
Aynur
Aynur 11 gün önce
Gerçek yüzünün, gerçek yüzü
Zeynep Gorcelioglu
Zeynep Gorcelioglu 11 gün önce
Yeni bölüm fragmanııı gelsinnnnnn Diyenler 👇
Şahika Ekinci
Şahika Ekinci 11 gün önce
Caner'e yürüyorum gibi görüyorsunuz ben Caner'e yürümüyorum ışınlanıyorum
Şahika Ekinci
Şahika Ekinci 11 gün önce
Ay şu Hayrimiydi Hayrettinmiydi neydi çok güzel kullanıyom değilmi onu. Anlamıyo gerzekte
Şahika Ekinci
Şahika Ekinci 11 gün önce
Ne oldu düşmüştüm kalkamıyacağımımı düşündünüz
Yağmur Uygur
Yağmur Uygur 11 gün önce
Hiçkimse: Yorumlar: nobody ......
Fatma Kamiss
Fatma Kamiss 11 gün önce
Bu dizininde zilgidini çıkardılar ve talat bulut gidince dizinin kalitesi düştü bu variyet avcılığı kadınların beden bu kadar hikâyelerle dalavarelere baş vurmaları hicde hoş bir şey değildirr
Ava giderken avlandılar - Yasak Elma 94. Bölüm
07:56
Yasak Elma 95. Bölüm 2. Tanıtımı
00:46
Medyapım
görünümler 408 B
Acun Ilıcalı'dan Sert UYARI | Survivor 2021
14:39
Survivor Türkiye
görünümler 422 B
SURVİVOR 2021 12. BÖLÜM FRAGMANI | ŞOK DİSKALİFİYE!
1:51
Yıldız'ın komik halleri!
1:01:13
Yasak Elma
görünümler 3,6 Mn
Yasak Elma 90. Bölüm
1:48:17
Yasak Elma
görünümler 1,7 Mn
Yıldız'ın oyunu bozuldu - Yasak Elma 94. Bölüm
02:25
Rezalet herkesi vurdu - Yasak Elma 93. Bölüm
06:01
Yasak Elma 95. Bölüm Fragmanı
00:40
Yasak Elma
görünümler 2,3 Mn
Acun Ilıcalı'dan Sert UYARI | Survivor 2021
14:39
Survivor Türkiye
görünümler 422 B
SURVİVOR 2021 12. BÖLÜM FRAGMANI | ŞOK DİSKALİFİYE!
1:51
Yasak Elma 95. Bölüm Fragmanı
0:40
Yasak Elma
görünümler 2,2 Mn
Emanet | 100. Bölüm
1:4:17
Emanet Dizisi
görünümler 314 B
Bir Zamanlar Çukurova 81.Bölüm Fragmanı
0:51
Ramo - 29.Bölüm Fragman 2
1:13
Ramo
görünümler 1,5 Mn