BİSİKLETLERLE İSTANBULDA BİR GÜN GEÇİRMEK! 60KM / 2 SAAT

  görünümler 2,091,572

Kafalar

15 gün önce

Selamlar arkadaşlar, Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trpost.info/get/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.htmljoin

2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trpost.info/get/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg.html
Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
trpost.info/get/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.html
Instagram Hesaplarımız:
Resmi Hesabımız: kafalarresmi
Atakan Özyurt : atakanozyurt
Fatih Yasin : fatihyasinim
Bilal Hancı : bilalhanci
Twitter Hesaplarımız:
fatihyasinim
bilalhanci
atakannozyurt

YORUMLAR
Kafalar
Kafalar 14 gün önce
Bu videomuza 350.000 like gelirse bir sonraki hafta değişim videomuzu yayınlayacağız! Hadi yüklenelim!!!
Film Gezegeni
Film Gezegeni Gün önce
Kanalımda 7. Koğuştaki Mucize ve daha birçok film mevcut. Lütfen destek olurmusunuz arkadaşlar. 39 a-bo-nem var 40 yapar mısınız lütfen?
Yasin ünal
Yasin ünal 2 gün önce
korku vıdyo gelsın
Yasin ünal
Yasin ünal 2 gün önce
korku vıdyo gelsın
Murat Hakan Şahin
Murat Hakan Şahin 3 gün önce
Lan gelmeden neden yayınladınız yalancılar
Semanur Sayısız
Semanur Sayısız 6 gün önce
@Saygın Efe evet. Herkesin isteğini yerine getirdiler.
Daisy Springs
Daisy Springs 6 dakika önce
Tarihi yerler ya da gezilecek yerleri belgesel gibi çeksenize bilgi ufugumuz artsın sizinle gezip görmüş olalımmm bilgilenelimmm
poyraz buğra çetinkaya
poyraz buğra çetinkaya Saatler önce
Z
Emre Akyollu
Emre Akyollu 4 saatler önce
10:02 SEYF ' e gönderme
Ceren Henden
Ceren Henden 13 saatler önce
Gunduz atakanın onden gidip gece arkadan gitmesi shgdjsjdjdjdj
SEDAT Oyar
SEDAT Oyar 14 saatler önce
Atakan:fatih dur ağaçta bir şey var yaprak ha ha ha ha ha ha
iedits channel
iedits channel 14 saatler önce
O degil de Bilal eski videolarda kendini en yakisiklilari olarak gorurdu Atakana cirkin derdi ama Atakan zayiflayip tarz degistirince hepsini ona katladi hsgahagaha HARIKASIN ATAKANNN
Mustafa İnan itc
Mustafa İnan itc 15 saatler önce
350 bin like gelmedi ama değişim videosunu atmışsınız :d
UĞUR BİÇER
UĞUR BİÇER 17 saatler önce
Geçmiş olsun fatih abi burnundan hastanelik olmuşsun
İnci Elif Aktay
İnci Elif Aktay 19 saatler önce
N
şirin EBRAR
şirin EBRAR 19 saatler önce
8.14 bağcılar belediyesi varmi aranızda Bağcılarda oturan
Musa Sepetci
Musa Sepetci 23 saatler önce
Abi gopro larınızı hero 8 falan yapsanız daha iyi olur görüntü kalitesi çok iyi deil
HAWK ELİ
HAWK ELİ 23 saatler önce
23:30 bisiklet yok
burki45 Açıkgöz
burki45 Açıkgöz 23 saatler önce
Ne kadar güzel beee keşke elektrikli biskleti olsa 300 liralık biskletle arkadaşla çıkıyoruz tura 10 km de dermanımız kalmıyor keşke bizimde elektrikli biskletimiz olsaydı
BARIŞ BİLGİ
BARIŞ BİLGİ Gün önce
Bu kısa yoldan götürme uygulamasının ismini bilen varsa yazabilir mi bu yoruma yanıt olarak
irem Keskin
irem Keskin Gün önce
Bi bisiklet yolarmiisniz
JAAG MUSIC
JAAG MUSIC Gün önce
Ne güzel bisiklet ler, rüyamda görür müyüm acaba?
Berat Doğan
Berat Doğan 17 saatler önce
Ne güzeli efsaneler
PRO AİLESİ
PRO AİLESİ 18 saatler önce
Keşke bizdede olsa
Kemal Aribas
Kemal Aribas Gün önce
Videolarını daha çok izler ve beğenirsen daha iyilerini alabilirler 😄
Emin Ali Akgün
Emin Ali Akgün Gün önce
20:05 kızın atakana bakıp dudak ısırması
nazlı kayacan
nazlı kayacan Gün önce
Merhaba arkadaşlar rahatsız ettiysem özür dilerim kendime yeni bir kanal açtım kendi kanalimda jimnastik,vloglar,bir haftalık vlog, vs. Videolar paylaşacağım bana destek olursanız çok mutlu olurum teskkur ederim 😊
EMRE BABO
EMRE BABO Gün önce
Abi lutfen bir daha gelsin
N S
N S Gün önce
bilal adamın dibisin videolarda hep böyle enerjik oll süpersin
haluk ünver
haluk ünver Gün önce
20:05 kadının atakana bakıp dudağını ıssırması
Ayşe Kurt
Ayşe Kurt Gün önce
Enes batura kiskirtma diyenler
Efe Güllü
Efe Güllü Gün önce
Abi 110 buldum
Mustafa Erdoğan
Mustafa Erdoğan Gün önce
22:47 Atakan: -Fatih dur ağaçta bir şey var -YAPRAK -,İŞÜÇÖ,ŞÇKL.ÖİĞKJÖPĞŞİJLKPOHJŞLKODGFIGASDTFYRASEFASGHJKLASDĞÜASODLASÇ
Serkan Özkan
Serkan Özkan Gün önce
Kiskrrtmaew
Emre Göçük
Emre Göçük Gün önce
14:00 he ayn ayn 7 tl indirdi durduk yere
zula oyuncusu
zula oyuncusu Gün önce
Abi biz her gün bisiklet sürüyoruz ve proyuz merdiven bile iniyoruz
Enes Önlüer
Enes Önlüer Gün önce
Kışkırtma gelsin
H.hüseyin özdil
H.hüseyin özdil Gün önce
Bisikleti olmayan ben:(
Alpha Winson
Alpha Winson Gün önce
KIŞKIRTMA İSTİYORUZZ
Yunus Emre Aydın
Yunus Emre Aydın Gün önce
Abi uygulamanın adı ne
Mehmet Erkan
Mehmet Erkan Gün önce
Abi öyle bisikletler bizdede olsa bizde turlara çıkarız
Bilgehan Ekinci
Bilgehan Ekinci Gün önce
Karışık kışkırtma gelsin
Ömer bike
Ömer bike Gün önce
Abi ben bisklet tuşuna çıkıyım 200 km suruyoz
Elraen Twitch Kesitleri
Elraen Twitch Kesitleri 2 gün önce
7:20 attım bile
Arda Seker
Arda Seker 2 gün önce
Birimlerin markası ne
Arda Seker
Arda Seker 2 gün önce
Bisiklet
BEYİN BEDAVA
BEYİN BEDAVA 2 gün önce
350 bin like gelmemiş
İslam Ballani
İslam Ballani 2 gün önce
Mukkemel video
Gangsta Paradise
Gangsta Paradise 2 gün önce
KAFALAR için de Gangsta Paradise videosu yaptım izlemenizi tavsiye ederim 👐💯
DU Bİ DU
DU Bİ DU 2 gün önce
Efsane 💯
The ÇaKi
The ÇaKi 2 gün önce
20:08 atakan noluyo öleh kızın eliyle tuttuğu yere bakın lan
Eren Dindaroglu
Eren Dindaroglu 2 gün önce
Abi daha fazla video atın
Eren Dindaroglu
Eren Dindaroglu 2 gün önce
Bilal hancıya kışkırtma diyenler
EYÜP_ EREN
EYÜP_ EREN 2 gün önce
Reis birdaha böyle video çekerseniz Bilal abi gibi koysanız kameraları daha güzel bi görüntü sağlayabilirsiniz hani
SNX
SNX 2 gün önce
Bisikletimiz olsa binmeyenin ak
With Mümine
With Mümine 2 gün önce
Kanalımı ziyaret edip desteklerseniz çok ama çok seviniriiim🥰❤
brawl king king
brawl king king 2 gün önce
like istiyorsunuz eyvallah mutlu olucaksınız dersin eyvalllah benim çıkarım ne ( video yapman dışında)
Aras Akgül
Aras Akgül 2 gün önce
Krallar bisikletlerden 1 tanesini kıralık verinde tura çıkayım yavv
Furkan Yıldız
Furkan Yıldız 2 gün önce
4:26
Mozkal TR
Mozkal TR 2 gün önce
300bin like gelirse birleşik bisiklet sürün
ömer dizdar
ömer dizdar 2 gün önce
Abi. Gülmek. Ten. Öldüm. O. Derece
Mike Smith
Mike Smith 2 gün önce
NY TURKS
Mike Smith
Mike Smith 2 gün önce
NY TURKS
Mike Smith
Mike Smith 2 gün önce
NY TURKS
Mert Yüksel
Mert Yüksel 2 gün önce
Bu videoyu beğenmeyenler onların arkasında kalıp geçemeyenler😂😂
oyun TV
oyun TV 2 gün önce
Sheredder brothers ile korku evi
Berat Aydemir
Berat Aydemir 2 gün önce
15:12 abi yemin ediyom dedim ki acaba düsen olcakmi sonra fatih abiyi yerde gördum
Qafar Land
Qafar Land 2 gün önce
10:09 en iyi yeri 😁
Modifiye Başkenti
Modifiye Başkenti 3 gün önce
288*** gine atmislar
uğur can
uğur can 3 gün önce
350 k like gelmeden videoyu yayınladınız :D
ocean ways
ocean ways 3 gün önce
Bilal Hanji'yı degiştirmişler mi¿
Kenan Zorlu
Kenan Zorlu 3 gün önce
20.04 kadını atakana bakışına bakın
Oyun Komedi
Oyun Komedi 3 gün önce
bisiklet modelleri ne acaba
Cevdet Esad Guclu
Cevdet Esad Guclu 3 gün önce
Atakan abi telefon tutacağı nın ismi ne
Oğuz Ateş
Oğuz Ateş 2 gün önce
N11'e bisiklet telefon tutucu yaz çıkıyo ztn
Yusuf Songur
Yusuf Songur 3 gün önce
Atakanin kullandigi navigasyonu bilen varsa bir yardimci olsun uygulagi soylermisiniz
Oğuz Ateş
Oğuz Ateş 2 gün önce
Uygulamanın ismi naviki
Bendis
Bendis 3 gün önce
uygulama adı nedir
Oğuz Ateş
Oğuz Ateş 2 gün önce
Naviki
Umid Zhantyn
Umid Zhantyn 3 gün önce
Keşke bisikletim olsa 😔
Talha İngit
Talha İngit 3 gün önce
Abi sen o şarkıdasın ya şaşırdım doğrusu ama güzel 😍😍😍
Akin Celik
Akin Celik 3 gün önce
Gokturk kemerburgaz bahceköy 😁😁
Flo Coesta
Flo Coesta 3 gün önce
Kafaların KAFALAR KIŞKIRTMA - İYİ Kİ DOĞDUN BİLAL! adlı videosu 3:40 dakikadan sonrası sesleriyle oynanılmış(hacklenmiştir)
Murat Hakan Şahin
Murat Hakan Şahin 3 gün önce
Bunlar da iyice bozmuşlar
Devran Aktaş
Devran Aktaş 3 gün önce
bilal abi senin o kamera açısından kendimi y*rrak gibi hissettim
Efe
Efe 3 gün önce
Davami gelsin
Sinan Eryakti
Sinan Eryakti 3 gün önce
Sizinle 1 video çekelim siz elektrikli bisikletle gelin ben normal bisikletle gelicem
Tarik Gulcemal
Tarik Gulcemal 3 gün önce
TarIk bey baba
LEMO TV
LEMO TV 3 gün önce
M
ÇILGIN ALPEREN
ÇILGIN ALPEREN 3 gün önce
Kanalimin adi cilgin alperen ben sana abone oldum sende bana olurmusun
Eray ve Kerem kardeşler
Eray ve Kerem kardeşler 3 gün önce
Abone olduk ve takıp ediyoruz abilerim..bizde kardeşimle sizin gibi başarılı bir TRpostr olmak istiyoruz.. kanal açtık.. abone olarak destek olursaniz çok seviniriz.. Eray ve Kerem kardeşler sayfamız..🤗🙋🏻‍♂️
Cey KAU
Cey KAU 3 gün önce
biz 350 atmadık siz video yu attınız abi niye
Cey KAU
Cey KAU 3 gün önce
@Kafalar oha şu anda cidden cevap mı verdiniz teşekkür ederim
Kafalar
Kafalar 3 gün önce
Nasıl olsa atarsınız diye düşündük. Sizi kırmak istemedik :)
_ΛŁFΛ_ TM
_ΛŁFΛ_ TM 3 gün önce
Size Bir İçerik 20 KM Bir Yol Giderken Gidene Kadar Sadece Toplam 20 TL Harcayın. Beğenin Üstte Kalsın
İlayda Gökçe
İlayda Gökçe 3 gün önce
350 k olmdan yayimladiniz ?
Deniz Yildirim
Deniz Yildirim 3 gün önce
Bisikletlere 11 bin lira veriyorsunuz Kendiniz aç geziyorsunuz Alemsiniz yaa 😆😝😂
Sıddık Bektaş
Sıddık Bektaş 3 gün önce
Korku vidyosu çekin lütfen
ライナ
ライナ 4 gün önce
atakanın tepkileri muazzam lan :D
furkan karakus
furkan karakus 4 gün önce
Abi bisikletleri çekiliş yapin
Erim KOCA
Erim KOCA 4 gün önce
Fatih 25 kere rota yerine rotasyon dedi. Rotasyon:bir birimde çalışan görevlilerin zaman zaman ve düzenli olarak yer değiştirmeleri, bir işi sırayla yapmaları. Lütfen biraz daha dikkat edin!
bdk gamer
bdk gamer 4 gün önce
bdk kardeşler kanalına abone olmayı unutmayın
Mustafa Göktuğ Başçı
Mustafa Göktuğ Başçı 4 gün önce
Abi bordo bereli eğitimi alın
Enes Soylu
Enes Soylu 4 gün önce
KAFALAR KAFANIZI FAZLA KARIŞTIRMAYIN SONRA ÇORBA OLUR 😁😁😆😆
YOLYAP TV
YOLYAP TV 4 gün önce
Ben 5 yıl yaşadım
Samet İçen
Samet İçen 4 gün önce
bisiklet alcaktım bende böyle gezmek için fiyatları çok yükselmiş oturdum sizi izliyorum reis
Hasan emir Yigit
Hasan emir Yigit 4 gün önce
Abi hadi Enes abi ile niye hiç video çekmiyorsun
Salim Eymen Avcı
Salim Eymen Avcı 4 gün önce
6 dk da giriş mi olur 😆
SELİM SARI
SELİM SARI 4 gün önce
bilal anzi
SELİM SARI
SELİM SARI 4 gün önce
istanbulda değilde sivas gibi bi yerde öyle bisikletlerle rahat 100 150 km yapılır
Berat Berk Alan
Berat Berk Alan 4 gün önce
Nobody: Fatih: Domuz çıkmasın
krallık12 kral
krallık12 kral 4 gün önce
Lan sizi At Kafaları :D
Yağız mehmet Kurtoğlu
Yağız mehmet Kurtoğlu 4 gün önce
Tamam atarıs
Cihan YALDIZ
Cihan YALDIZ 4 gün önce
part 2 gelsin eğimli yollarda falan
Medine Aygar
Medine Aygar 4 gün önce
Aşırı pozitif video
GÖTÜR BENİ GİTTİĞİN YERE ! / KONYA!
31:22
Candan Erçetin - 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı
4:52
Candan ERCETIN
görünümler 279 B
Sadakatsiz 4. Bölüm Ön izleme
2:15
Sadakatsiz
görünümler 2,2 Mn
1 GÜNLÜĞÜNE KÖY MUHTARI OLDUM!
27:09
Orkun Işıtmak
görünümler 1,7 Mn
30.000 TL OTEL VS 30 TL'LİK OTEL !!
24:39
Kafalar
görünümler 5 Mn
CEZALI DEV MONOPOLY! w/ Shredded Brothers
28:42
TAKİPÇİMİZLE GÜN GEÇİRMEK w/ CZN BURAK!
30:36
GAZİANTEP'TE 0TL İLE BİR GÜN GEÇİRMEK!
22:26
Orkun Işıtmak
görünümler 3,9 Mn
TELEFONDAN ELİNİ ÇEKERSEN ÖLERSİN!
31:08
Candan Erçetin - 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı
4:52
Candan ERCETIN
görünümler 279 B
Sadakatsiz 4. Bölüm Ön izleme
2:15
Sadakatsiz
görünümler 2,2 Mn
Kuruluş Osman 32. Bölüm Fragmanı
1:01
Kuruluş Osman
görünümler 1,2 Mn
Mucize Doktor 35. Bölüm 1. Fragmanı
1:04
Acemi Anneler 11. Bölüm Fragmanı
0:59
Acemi Anneler
görünümler 107 B
Sen Çal Kapımı 17. Bölüm Fragmanı
0:46
Sen Çal Kapımı
görünümler 3,5 Mn