90 GÜNLÜK MUCİZEVİ DEĞİŞİM ! | W/SHREDDED BROTHERS

  görünümler 4,916,030

Kafalar

Aylar önce

Merhaba arkadaşlar Kafalar ve Shredded Brothers ile beraber 3 ay boyunca değişim yaptığımız videomuz yayında. Sizlere de sadece beğenmek düşüyor.

SADECE 10 GÜN BOYUNCA ''KAFALAR20'' KODU İLE İNDİRİMLİ ALABİLİRSİNİZ!
Kafalar Ekibi 3 Aylık Değişim Paketi: shreddedbrothers.com/programlar/12-haftalik-uzaktan-egitim-programi?
Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trpost.info/get/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.htmljoin

2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trpost.info/get/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg.html
Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
trpost.info/get/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.html
Instagram Hesaplarımız:
Resmi Hesabımız: kafalarresmi
Atakan Özyurt : atakanozyurt
Fatih Yasin : fatihyasinim
Bilal Hancı : bilalhanci
Twitter Hesaplarımız:
fatihyasinim
bilalhanci
atakannozyurt

YORUMLAR
Kafalar
Kafalar Aylar önce
Kafalar Ekibi 3 Aylık Değişim Paketi:shreddedbrothers.com/programlar/12-haftalik-uzaktan-egitim-programi?
Taş Avcısı
Taş Avcısı Gün önce
Pit pazarı videolar çekiyorum ilginizi çekerse kardeşlerim sayfama beklerim
joker can
joker can 2 gün önce
❤❤😎😎
Yuki Gacha TR
Yuki Gacha TR 4 gün önce
Oha çok iyi bende denesem dicemde gacha cıyım TΠT
Musa Fatih ÇUHADAROĞLU
Musa Fatih ÇUHADAROĞLU 12 gün önce
@Eşet Doğan haklısın bunlar anca istanbuldaki kişiler ile iletişime geçiyor hiç buralara geleceklermiş . gelemezler...
Eşet Doğan
Eşet Doğan 12 gün önce
Sizi çok seviyorum😘😘😘😘😘
HG füzion
HG füzion 3 saatler önce
Bi Baturay kaldı beh fit olmayan
nihat hatemli
nihat hatemli 9 saatler önce
atakan çokmus
Baran Taşar
Baran Taşar 15 saatler önce
en iyi fayihinki olmuş bence
ᴀʟᴘʜᴀ
ᴀʟᴘʜᴀ 17 saatler önce
Bilal abi 😱
Aziz Senbayram
Aziz Senbayram 19 saatler önce
Bilalin bu hali hiç hoşuma gitmedi karakteri değişmiş gibi
APOOLLO YT
APOOLLO YT 19 saatler önce
En guzel bilal hancı
Seda D
Seda D 20 saatler önce
9:20 deki şarkı?
Gülsüm Ucar
Gülsüm Ucar 23 saatler önce
Fati abi senin kasına inanmadım kasların çok desmis abi sizi bu arada çoook seviyorum abi
Metin Serbest
Metin Serbest Gün önce
Hesap kimde gelsin
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı Gün önce
Çok fazla israfcisiniz
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı Gün önce
Çok fazla israfcisiniz
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı Gün önce
Çok fazla israfcisiniz
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı Gün önce
Çok fazla israfcisiniz
Özge Özer
Özge Özer Gün önce
Bilal Hancı bey sakalları keserseniz yeni vücudunuzla efsanesiniz düştük ...
Nafız Dinçer Altınkaya
Nafız Dinçer Altınkaya Gün önce
Hepsi mükemmel olmuş
anonim kişisi
anonim kişisi Gün önce
27:36 Bilal napıyon
İsmail Ildız
İsmail Ildız Gün önce
Helal olsun sana Bilal hancı seviliyosunuz🙋😉
mete
mete 2 gün önce
giydikleri siyah tshirt ve swearshirtün markası nedir
Selma çelik
Selma çelik 2 gün önce
8:52 şarkı adı ?????
Eşref Türkoğlu
Eşref Türkoğlu Gün önce
Go mode
Elif Togantimur
Elif Togantimur 2 gün önce
Atakan sönük kalmış en iyi bilal olmuş fatih de güzel olmuş 1.Bilal 2.Fatih 3.Atakan
joker can
joker can 2 gün önce
❤😎❤
Gülnur Məmmədova
Gülnur Məmmədova 3 gün önce
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😍😍🙂😍😎🤩🥰
Halil ibrahim Yavuz
Halil ibrahim Yavuz 3 gün önce
He gün 7.30 da uyanıyoruz Eee sabah namazı ne olcak 🤔 rızıklar güneş doğmadan Dağıtılıyor
Murad Memmedov
Murad Memmedov 3 gün önce
11:32 sarki ne yazan adamın dibidir burdan söylüyorum
emircan Akcan
emircan Akcan Gün önce
@Murad Memmedov tşk ben erkeğim bu arada
Murad Memmedov
Murad Memmedov Gün önce
@emircan Akcan Adam
emircan Akcan
emircan Akcan Gün önce
Go mode
Alperen Kirci
Alperen Kirci 3 gün önce
bilal spiker gibi konuşmayı bırak lan
KG KZLGNS
KG KZLGNS 3 gün önce
Sağlık ve para olsun gerisini boş koy.
Asım Aksu
Asım Aksu 3 gün önce
sa
ICE ZEWO
ICE ZEWO 3 gün önce
Fatih abi sana aşık oldum yaa o vücut ne
Alper Cayir
Alper Cayir 3 gün önce
Bi Fatih adam olmuş
Ecenur Koca
Ecenur Koca 3 gün önce
SİZ MUQ SÜNÜZ YEMIMLEN
Görkem Akkaya
Görkem Akkaya 3 gün önce
hoodilerin markası ne ?
Yasemin Ali
Yasemin Ali 3 gün önce
Bilalda çok iyi deyişim oldu
Adil Sağlı
Adil Sağlı 3 gün önce
5.01 atakan gg
Beyza sinem Sual
Beyza sinem Sual 4 gün önce
En iyisi fatih abi olmuş karın kasları kol kasları Atakan abinin sırtı efso Bilal abininde yaşına rağmen karın kasları kolları baya iyi
serdar ölmez
serdar ölmez 4 gün önce
Atakan senin vücudun kadar lanet bir vücut görmedim 😂😂😂Yasin senin vücut çok iyi olmuş ama favorim Bilal gerçekten mülkemmelin üstünde süpersin kardeşim 61👑
Mert Firiddin
Mert Firiddin 4 gün önce
Schweigen ist gold almanca da bilirlerrrr
Esin Düzgün
Esin Düzgün 4 gün önce
Hilal'in yüzü bir yerde çok çirkindi
Sezer Bulut
Sezer Bulut 4 gün önce
Yasin yeni ayıboğan olmus 😆
Onur Yağmur
Onur Yağmur 4 gün önce
bizde istiyoruz ama ekipman için para nasıl olacak böyle düşünenler kalp atsın
Onur Yağmur
Onur Yağmur 4 gün önce
kral bende istiyom ma para ekimmanım yok o nasıl olacak
Kagan Ari
Kagan Ari 4 gün önce
Beyler Atakan bile yaptıysa harbi herkes yapar
xZugoo Player
xZugoo Player 4 gün önce
Fatihe bakk ogogoo
Muhammet Sakallı
Muhammet Sakallı 4 gün önce
Videonun sonlarında Atakan detayı
Hatice Su ÇELİK
Hatice Su ÇELİK 4 gün önce
Atakan abi Bilal abi ve Fatih abi sizi çok seviyorum
FREE FİRE AZE
FREE FİRE AZE 4 gün önce
En iyi vücut fatihde
Oyun Dünyası
Oyun Dünyası 4 gün önce
TR34 0006 2000 7890 0006 6627 80
Oğulcan Tuncer
Oğulcan Tuncer 4 gün önce
abi shrainz üretimine ne zaman başlayacaksınız ?
XAS LEL
XAS LEL 5 gün önce
11:32 sarki adi ne nolurrrr soyleyin lutfennnn
Emir ali Dinc
Emir ali Dinc 4 gün önce
GO MODE
Şeyma Nur
Şeyma Nur 5 gün önce
3:00 bilale bakın 😂🙈
Deniz Dönmez
Deniz Dönmez 5 gün önce
En güzel değişim:Atakan Fatih Bilal
revane memmedova
revane memmedova 5 gün önce
sizin halinizi düşünemiyorim ben 5 ay spor yaptim
Ayse Kanat
Ayse Kanat 5 gün önce
Helal olsun 🌼
Yusuf Zeyver
Yusuf Zeyver 5 gün önce
Spor ve spora dair herşey İçin Yasin Serdar Kanalına destek olabilir ve kanaldan yararlanabilirsiniz
Ferit Ay
Ferit Ay 5 gün önce
Gercekten teprik ederim .ama imkansizliktan sadece evde aletsiz yapiyorum .
Torun Kaya
Torun Kaya 6 gün önce
10:45 dakika =Şınavda kollar omuz hizasında olur! şınavı bile yanlış çekiyolar.
Torun Kaya
Torun Kaya 4 gün önce
@VozTiX saģol
VozTiX
VozTiX 4 gün önce
Kollarını açık tutarsan göğüs daha fazla çalışır, kapalı tutarsan kol
VozTiX
VozTiX 4 gün önce
Çok değişik şınav çeşitleri var, farklı yerleri çalıştıran.
Baran Günel
Baran Günel 6 gün önce
11:30 şarkı adı
Hızır ali Kolcu
Hızır ali Kolcu 6 gün önce
Abi G-star dan telif gelcek
Hamza Çakmak
Hamza Çakmak 6 gün önce
En iyisi fatih
vlog aydınlığı
vlog aydınlığı 6 gün önce
Videonun yüzden 90 ı şarkinin ismi ne
Doğukan
Doğukan 6 gün önce
Atakan iyi olmamış
i t s naber t v
i t s naber t v 6 gün önce
Wer ist der Meinung das Canbroke immer noch gleich aussieht ?
E.Taner Yılmaz
E.Taner Yılmaz 6 gün önce
Sizde beni $ubatta görün , geliyorum
Berat Kağan Anar
Berat Kağan Anar 6 gün önce
Onlar nasıl trapezler be
Nery Sa
Nery Sa 6 gün önce
11:30 de ki şarkı Nick Nbhd - Go Mode
Ferıd Cebıyev
Ferıd Cebıyev 6 gün önce
Abi bir gun Azerbaycan gelsenize
Şepfpsğ sğ Soocpwğc
Şepfpsğ sğ Soocpwğc 6 gün önce
Bilal çok iyi olmuş lan
A.P ARAS POLAT
A.P ARAS POLAT 6 gün önce
Barış g yi takip eddin
Halis Şekerci
Halis Şekerci 7 gün önce
bilal güzel olmuş sadece
MELIH TACYILDIZ
MELIH TACYILDIZ 7 gün önce
video çok umut verici
Sporcu Kral
Sporcu Kral 7 gün önce
FATİH ABİ KRALDIR GERİSİ YALANDIR
Sporcu Kral
Sporcu Kral 7 gün önce
D E R M İ Ş İ M
Sporcu Kral
Sporcu Kral 7 gün önce
Favorim Bilal abi efsane çalışıyo
a yılmaz
a yılmaz 7 gün önce
bilal hancı on numara olmus
Devlethan Akca
Devlethan Akca 7 gün önce
Ama helâl olsun
Devlethan Akca
Devlethan Akca 7 gün önce
Abi sizi çok seviyorum ama enes baturdan çaldığınız ortada
Hüseyin Baykara
Hüseyin Baykara 8 gün önce
29:55 Lan oğlum adamın sözünü niye dinlemiyon ?
Burak Can Yıldız
Burak Can Yıldız 8 gün önce
Bilal’in vücut tipi hangisi
ömer özçelik
ömer özçelik 8 gün önce
Yeni shreded brother like atın
Meryem Z
Meryem Z 8 gün önce
oofff çookk iyiii
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 8 gün önce
Bide ben sisman da deyilim
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 8 gün önce
Hacı bende alt yapı var demekki benimki kolay olur
Berkay Genç
Berkay Genç 8 gün önce
Fatih burda avantajlı çünkü boyu kısa daha çabuk gelişebiliyor
Nisanur Yılmaz
Nisanur Yılmaz 8 gün önce
fatih abinin vücudu daha güzell
osman akpunar
osman akpunar 8 gün önce
Steroid:)
EYMEN KPLN
EYMEN KPLN 8 gün önce
kızlar gruba katıldı...
Mehmet Emin Türk
Mehmet Emin Türk 8 gün önce
kafalar güç savasları gelsin diyenler +1
Mevlut Karakoc
Mevlut Karakoc 8 gün önce
Halal
mehmet Okur
mehmet Okur 8 gün önce
Tabi parayla saadet olmaz diyenler boş bu devirde herşey para 90gunde kaç kg et,balık kactane yumurta kullandığınız suplementler kaç bin tl yaptı onlarında fiyatını yazın izleyenlerde bilgilensin hoca azim irade istek digerini demedin para beslenme
Komik Mi??
Komik Mi?? 8 gün önce
Oha En İyi süper mega süper değişim video su lan
Ahmet Yavuz Keleş
Ahmet Yavuz Keleş 8 gün önce
Bunu izlerken abur cubur yiyenler varmı ??????
Oyun prosu
Oyun prosu 9 gün önce
ARTIK BENDE SPOR YAPACAM 20 DK SONRA NEYSE YA BEN OYUN OYNAYIM
Mutalib Gozalov
Mutalib Gozalov 9 gün önce
8:54 ne yapti o dumbbell oyle
Kafalar
Kafalar 9 gün önce
LÜTFEN KANALIMI TAKİBE ALIN KAFALARI ÇOK SEVDİĞİM İÇİN AÇTIM. YENI BİRÇOK VİDEO GELİCEK KANALIMA. ATAKAN BİLAL FATİH SİZİ ÇOK SEVİYORUMLÜTFEN KANALIMI TAKİBE ALIN KAFALARI ÇOK SEVDİĞİM İÇİN AÇTIM. YENI BİRÇOK VİDEO GELİCEK KANALIMA. ATAKAN BİLAL FATİH SİZİ ÇOK SEVİYORUM
Luceat
Luceat 9 gün önce
Bılal
Luceat
Luceat 9 gün önce
31q
Luceat
Luceat 9 gün önce
31q
Luceat
Luceat 9 gün önce
31q
AVAKİN PRO LİFE
AVAKİN PRO LİFE 9 gün önce
Abi Onların Kanalın ismi nedir?
Semanur Sayısız
Semanur Sayısız 9 gün önce
Shredded Brothers
Ahliman Farajov
Ahliman Farajov 9 gün önce
Bilal cooook deyiwti
CEZALI DEV MONOPOLY! w/ Shredded Brothers
28:42
Perdenin Ardındakiler - Kalbinde Birileri Var
3:18
Perdenin Ardındakiler
görünümler 162 B
Baraj 15. Bölüm 2. Fragmanı
0:52
Baraj
görünümler 718 B
EFSANE GÜÇ SAVAŞLARI w/KAFALAR I Shredded Brothers
21:00
Shredded Brothers
görünümler 1,8 Mn
YETERSİZ LİMİT! KAFALAR YENİ KONSEPT!
43:26
VERY EXPECTED PSYCHOLOGICAL RINCING!
32:49
Kafalar
görünümler 14 Mn
ADANA'DA 0TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!
29:44
Orkun Işıtmak
görünümler 3,5 Mn
Perdenin Ardındakiler - Kalbinde Birileri Var
3:18
Perdenin Ardındakiler
görünümler 162 B
Baraj 15. Bölüm 2. Fragmanı
0:52
Baraj
görünümler 718 B
Bir Zamanlar Çukurova 74. Bölüm Fragmanı
1:05
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,5 Mn
GERÇEK HAYATTA AMONG US DİLA KENT
13:48
Dila Kent
görünümler 1,3 Mn
Mucize Doktor 39. Bölüm Fragmanı
0:53
Mucize Doktor
görünümler 2,5 Mn
24 SAAT ARABA ‘DA KALDIK !!! @Ecenaz Üçer
23:18
Turgut Ekim
görünümler 287 B