275.000 TL OPEL İNSİGNİA ALMAK !

  görünümler 218,075

Küçük Burjuvazi

Aylar önce

Merhaba Küçük Burjuvazi izleyenleri ; bu videomuz da araç inceleme serüvenimizle sizlerleyiz.Bu serüvende OPEL İNSİGNİA aracı inceledik.Bu aracın ortalama piyasa fiyatı 275.000 TL.Araç hakkında inceleme,test sürüşü ve satın alma gibi birçok detayı videoda sizleri bekliyor.
Eğer videoyu beğendiyseniz ''BEĞEN'' Butonuna basmayı ve bizi desteklemek için kanalımıza ''ABONE'' Olmayı Unutmayın !
► İnstagram Hesaplarımız :
:@kucukburjuvaziniz
:@emrhnsenturk
:@alikty
DİĞER ARABA VİDEOLARIMIZ :
BAYANDAN TOFAŞ DOĞAN ---- trpost.info/list/video/acWXd696ztuuqKY.html !
PERT FİAT DOBLO --- trpost.info/list/video/ebWtjIKnnqfaaaY.html !
VİP DOBLO --- trpost.info/list/video/ebN4oKh63M3YiGM.html !
PERT RENAULT SYMBOL --- trpost.info/list/video/ncGQg3t2k862png.html !
BMW 3.16i --- trpost.info/list/video/ituAg6J3353TZIw.html !
SKODA RAPİD --- trpost.info/list/video/Y9qii2x8mtTFd4w.html !
TOFAŞ ŞAHİN --- trpost.info/list/video/g9Chq3iY2qrGinQ.html !
SEAT İBİZA --- trpost.info/list/video/nLh7q6FesJepiKY.html !
RENAULT CLİO --- trpost.info/list/video/Zplsen-Qlpymg2M.html !
MİTSUBİSHİ L300 --- trpost.info/list/video/hqWgf35qtKiZfJo.html !
*Sponsorluk ve İş görüşmeleri için: kucukburjuva4@gmail.com*

YORUMLAR
Küçük Burjuvazi
Küçük Burjuvazi Aylar önce
19.999 LİKE GELİRSE YENİ VİDEO GELİYORRR ?!!!!! ✅🚀👰🏻‍♂️🕶♥️
yasin aydogdu
yasin aydogdu Aylar önce
Süperb inceleyin
Perihan Arvas
Perihan Arvas Aylar önce
Abi ben o parayla Passat daha anlamlı geliyo ama siz öyle bir anlattınız Insignia da iyi ama her ikisinde çok iyi beygire bakarım ben hız yapmak için
Eren Demir
Eren Demir Aylar önce
Ooooooooo yeni video alinin audiyi gamze hanima satma videosumu acaba?? 😂😄
florokinolon
florokinolon Aylar önce
19.999 like gelmezse yeni video gelmiyor mu?
ömer yağmur
ömer yağmur Aylar önce
LOWW VOLVO NE ZAMAN GELİR
burak cömert
burak cömert 11 dakika önce
Aynı paraya yeni kasadı var orta paket 😃
Nerf Ustası Ahmet Buğra
Nerf Ustası Ahmet Buğra 32 dakika önce
250.000 2021 Honda civic benzin turbo otomatik alırdım
Funny man
Funny man 22 saatler önce
ali neden her arabayı passatla karşılaştırıyo
Abdul Hamid
Abdul Hamid 4 gün önce
En iyi kasa Insignia jet gibi. yeni kasa Insignia berbat hantal ve dağınık enkaz gibi peguat 407 gibi
Smoke Music
Smoke Music 4 gün önce
2020 modeller gemi gibi
Güney Ural
Güney Ural 5 gün önce
talisman?
Heilen
Heilen 5 gün önce
275000 TL ye en full passat varmı
Yusuf Sumer
Yusuf Sumer 12 gün önce
Yakıt tüketimi çok yanıltıcı olmuş. Aynı aracı 2 sene kullandım. Şehir içi 6.6 şehir dışı normal kullanımda 5.5 civarı yakıtı vardı.
OĞUZHAN ÖZTÜRK
OĞUZHAN ÖZTÜRK 12 gün önce
İnsignia passata talismana a3 ford mondeo ya çakar geçer
Eren Akyüz
Eren Akyüz 13 gün önce
Peugeot 508 alın
K Nida
K Nida 16 gün önce
Teşekkürler
ego savar
ego savar 16 gün önce
Biraz daha ekleyin gidin mercedes cls 350 alin
Ömer Yıldırım
Ömer Yıldırım 16 gün önce
Aga o paraya yeni kasalar var amk
mustafa gülünay
mustafa gülünay 16 gün önce
Passat daha geniş opelin araçlarında sorun bitmez
utku özkorkut
utku özkorkut 17 gün önce
Lan oğlum insigniayı sizdenmi öğreneceğiz piyasaya çıkalı yıllar olmuş siz lastik donla gezerken biz bunlara biniyorduk
taylan mutlu
taylan mutlu 18 gün önce
Soğutma mı var? Neredeymiş?
veysel tekin
veysel tekin 18 gün önce
abe kafayımı yedin yeni kasaları o kadar deyil
Erdem Hançer
Erdem Hançer 19 gün önce
arabanın en önemli özelliği flexride şasi tek kelime etmemişsiniz
Emre Canay
Emre Canay 19 gün önce
3:05 bu insignia megane'dan eski megane buna benzetmiş
Samet Gülcü
Samet Gülcü 19 gün önce
Passat bence daha dolu Insignia ile kıyaslamaya değmez bence
EFE Doğan
EFE Doğan 19 gün önce
2015 insgina ve 2020 passati kiyaslamazsin👑 opel 👑
Zaza bey
Zaza bey 20 gün önce
Düşünsene 275 bin TL veriyorsun aldığın araba Opel kdkdjdjdkxkx
Mevlüt SARITAŞ
Mevlüt SARITAŞ 21 gün önce
Opel saplar geçer
Turgay Aygün
Turgay Aygün 23 gün önce
Aynen, gizli özellikle koltuk soğutma aktif oluyo hatta ek olarak kapılara vakumda geliyo ?:d
Haktan Ünal
Haktan Ünal 24 gün önce
PASAT
Alisamiyen Ünsal
Alisamiyen Ünsal 25 gün önce
Abi 2015 arabayı 2020 pasaatla kıyaslayon
antiltzz
antiltzz 26 gün önce
Koltuk soğutma dedi gizli özellikle dedi açılıyor dedi vallaha dedi 😂😂😂
Loc Zeuss
Loc Zeuss 26 gün önce
7:15 koltuk soğutma opsiyon olarak sunuldu bu modellerde yazılım yada gizli özelliklil bilmemneyle olacak iş değil
Loc Zeuss
Loc Zeuss 25 gün önce
@Oğuzhan Çetinkaya sosyal medyaya içerik olsunda ne olursa olsun işte nasrettin hocanın yoğurt mevzusu gibi 😀😀
Oğuzhan Çetinkaya
Oğuzhan Çetinkaya 25 gün önce
İnsignia hakkında pek bilgileri yok zaten. Sallamasyon anlatmışlar.
Freudutekyumruktadöverim
Freudutekyumruktadöverim 26 gün önce
Tasarımda Passat insignia nin yanına yaklasamaz
Ali DGC
Ali DGC 26 gün önce
koltuk içinde fan olmadan ne özelliği açacaksın da soğutacak ???
UĞUR YORULMAZ
UĞUR YORULMAZ 26 gün önce
Sadece eleştirmiş olmak için eleştirmişsiniz
hakan arslanhan
hakan arslanhan 26 gün önce
Çok yetersiz bir anlatım olmuş, koltuk soğutma var ama gizli özellikle açılıyormuşta ne demek öyle bir şey olabilir mi ya, araba da flexride şase var anlatılmamış, adaptif hız kontrolü var bahsedilmemiş daha neler neler
ARDA İMRE
ARDA İMRE 28 gün önce
P-A-S-S-A-T
ARDA İMRE
ARDA İMRE 28 gün önce
P-A-S-S-A-T
ARDA İMRE
ARDA İMRE 28 gün önce
P-A-S-S-A-T
ARDA İMRE
ARDA İMRE 28 gün önce
P-A-S-S-A-T
ARDA İMRE
ARDA İMRE 28 gün önce
P-A-S-S-A-T
miko_52 niko
miko_52 niko 29 gün önce
80 bine almıştık 0 insignia 2012 de benzinli. bence gayet iyiydi ama 120 bin de conta yaktı. sonra linea aldık :D ama çok durmadı o leş gibi plastik kokuyordu. yolu göremiyordum ondeki direkten. gitmiyordu da. lineayı corona başlarken sattık ve şimdi araba yok. cünkü fiyatlar uçuk ve para yok :S
Yunus Emre Altaş
Yunus Emre Altaş 29 gün önce
Herkesin yemek yerken canı sıkılmasın diye açtığı bir TRpost videosu vardır benimki sizsiniz işte.aşıri iyi içerikler çok teşekkür ediyorum
Hüseyin Mara
Hüseyin Mara Aylar önce
şu arabanın degeri bilinse keske
Songül Gevrek
Songül Gevrek Aylar önce
25 bin daha az veririm Gamze hanım alırım
Yusuf Hasanoglu
Yusuf Hasanoglu Aylar önce
Insignia tabikide
Abdullah Sinmis
Abdullah Sinmis Aylar önce
Kesinlikle insignia
KAANBEYYY
KAANBEYYY Aylar önce
Teneke passatçılar sağa çeksin yolu kapatmasınlar...
TheCengizBaba25
TheCengizBaba25 Aylar önce
Opel almak , sanayiye abonman almatır , ilk arabanız opelse 2. Si kesin japon olur , opel almanyanın cheryy sidir , burda karşı çıkanlar olursa tavsiyem arada otosanayiyi iyi bi dolaşın ustalar en çok opeli fordu vs sever
Drest Gaming
Drest Gaming Aylar önce
abi passat 275 bin tl mi? ben 500 bin diye duydum da
&SAMET&
&SAMET& Aylar önce
Bence ben ınsıgne alırdım : çünkü passat insigne geçiyor ve görünüş sanzıman olsun ındigne daha iyi baya da dolu bir araba bence ınsıgne 👑
Tanju Altan
Tanju Altan Aylar önce
Harika bir araç bence passattan daha iyi Fiyat olarakta passattan uygun. Fiyat performans aracı bende 2.0 ctdi dizeli vardı yol tutuşu performans konfor ve duruş çok güzel.
Kankalar Çakallar
Kankalar Çakallar Aylar önce
Pasatın ekranı bana bakıyo diyon fotoğraf ta alakası yok
arda temel
arda temel Aylar önce
arabaya aşık oldum 😍😍😘
ALİ BEY
ALİ BEY Aylar önce
Çoğu Passata dert olan araç özelliklere bak hey yavrum be :)
Mahmut 1903
Mahmut 1903 Aylar önce
Opel insignia
emir balı
emir balı Aylar önce
Çöpel tenekesikniya
lwmoney
lwmoney Aylar önce
2012 SUPERB TEK ATAR!
bulut cakan
bulut cakan Aylar önce
Bende 170 hp cosmo benzinlisi var o bile istanbul şehir içinde 11.5 geçmiyor bu adam dizel araca nasıl o kadar yaktırmış ?. Bence o arabada başka bir dava var. Okey insignia cok yakıyor ama dizeli bile 10.5 yakacak kadarda bokunu cıkarmıyor 3.0 dizel cayanne bile o kadar yakmıyor nerdeyse siz o arabayı bir ustaya gösterin sıkıntılı sanırım o araç
Nurullah Cakir
Nurullah Cakir Aylar önce
Selam kardeş sen burda yalnız arabayı tanıtmamışsın resmen gömmüşsün madem o kadar kötü baskasıda kötü bilecek passatı gömer bu araba passatta donanım olarak bir bok yok
Emirhan Gökdeniz
Emirhan Gökdeniz Aylar önce
İNSİGNİA abi gittmiyo
Atakan Vatansever
Atakan Vatansever Aylar önce
Abi Binamo reklamı koymayı unutmuşsunuz 😲
Özkan Tekbıyık
Özkan Tekbıyık Aylar önce
İnsignia incelendi passat incelendi sırada klasman olarak Ford Mondeo MK5 incelemesi çok iyi olur
Sefercan Güzen
Sefercan Güzen Aylar önce
0.49 aynen abi tenekeci pasatlar kiskaniyorlar 136 beygirlik araba sonucta kiskanirlar tabi
Mert Gelen
Mert Gelen Aylar önce
Tabiki insignia alırım
Şefik Kalender
Şefik Kalender Aylar önce
Herkese merhaba arkadaşlar bugün yanımızda çopel insigniya bar
kutay kahraman
kutay kahraman Aylar önce
Allah aşkına kalite açıdan bi bak opel nerde- passat superb nerde
kutay kahraman
kutay kahraman Aylar önce
Sıradan bi opel işte eh W’nün ismi yeter passat dediğinde öyle Skoda superb bunları tercih Ederdim opel 🚫
esmanur erdem
esmanur erdem Aylar önce
bişey sorucam: BU ARABADA NE YOK
Himmet Topal
Himmet Topal Aylar önce
Kesin tempra ya baktılar toplanacak gibi değil zar zor zararına sattılar
sefa sencan
sefa sencan Aylar önce
Passatçılar kuduruyor fjfjf
Başaran İvit
Başaran İvit Aylar önce
Mondeo alırım 😉
DEVRAN .D
DEVRAN .D Aylar önce
Abi bmw M3 gelsin
Doğan Şahin
Doğan Şahin Aylar önce
çöp.
Berke peltek
Berke peltek Aylar önce
Abi abartmayın sıfır insigna 330 bin aq
Dolu
Dolu Aylar önce
kendi şişirmiş fiyatını yazmıs emsalleri 245 bandında
Kayra2344 Celikdemir
Kayra2344 Celikdemir Aylar önce
Allahın belası opel
Ali Berat Şen
Ali Berat Şen Aylar önce
BMW 1 serisi daha mantıklı M paket 2015-2019 arası
Robinho De Souza
Robinho De Souza Aylar önce
kesinlikle İnsignia alırım inanılmaz yakışıklı ya
Sevimli Ayılar Oynuyor
Sevimli Ayılar Oynuyor Aylar önce
Kerize bak ikinci el arabaya bu parayı vermiş
Yiğit Şengil
Yiğit Şengil Aylar önce
bose müzik sistemini bilmeyenler için diyorum bası en kaliteli şekilde hissettiren .bir markadır :F
Ağbal Top
Ağbal Top Aylar önce
siz passatın dolusuna binmediğiniz için sallıyorsunuz.
Samed Karakütük
Samed Karakütük Aylar önce
Oh be sonunda
KİNG.EMİR.G.123
KİNG.EMİR.G.123 Aylar önce
a 3 ü modefiye yap
Derya Deniz
Derya Deniz Aylar önce
08:00 tırnağınla bas
Doğukan MERAL
Doğukan MERAL Aylar önce
İnsignia ayrıcalıktır binen bilir 🔥
ALI BABA
ALI BABA Aylar önce
araba kaç model
RAMİZ GÜLTEKİN
RAMİZ GÜLTEKİN Aylar önce
La bu arabalar 150-160 arasıydi ne ara 300 e dayandı bunlar
Yusuf Güven
Yusuf Güven Aylar önce
Bu 2015 model 2019 a bak bi😂
Yusuf Güven
Yusuf Güven Aylar önce
275.000 TL az diilmi
Emre Özdemir
Emre Özdemir Aylar önce
Full paket değil bu araba
Emre Özdemir
Emre Özdemir Aylar önce
Fabrika çıkışlı 20jant opc sport paket var
Murat Öztürk Coti
Murat Öztürk Coti Aylar önce
1000000 a pasta alcagıma bunu alırım daha iyi
Yasin Aküzüm
Yasin Aküzüm Aylar önce
Abi hiç enerjik değilsin bu videoda ENERJİK OLL
Kerem Demirel
Kerem Demirel Aylar önce
Passat alırım
Kerem Demirel
Kerem Demirel Aylar önce
Süperb zaten onların arasında ve rakibi
Tarık Batu
Tarık Batu Aylar önce
275 eder mi
Batuhan Karaca
Batuhan Karaca Aylar önce
Tempra'yı benim toruna izletirim artık
Ahmet furkan Cetal
Ahmet furkan Cetal Aylar önce
NErden parayı buldunuz
Görkem Kaypakoğlu
Görkem Kaypakoğlu Aylar önce
Emeğinize sağlık adam sahibinden 2017 model bu arabadan 227000 TL ye satıyor bu arabada 2015 model nasıl 275000 TL oluyor
Gürbüz
Gürbüz Aylar önce
aynen
Muhammed Erdem
Muhammed Erdem Aylar önce
Cus 275 bin tl ne bu ya altın kaplamalımı yuh max 70 bin tl eder bu
Nailcan DUMAN
Nailcan DUMAN Aylar önce
o paraya gider mk5 mondeo alırım hepsinden daha iyi
Ömer Gündüz
Ömer Gündüz Aylar önce
Passat kullanıcısi olarak tövbe ettim bir daha wolksvagen almicam. Insignia kullanmaya başladığımdan beri sanayi yi unuttum
68.000 TL OPEL ASTRA ALMAK !
16:31
Küçük Burjuvazi
görünümler 370 B
60.000 TL RENAULT MEGANE ALMAK !
09:27
Küçük Burjuvazi
görünümler 159 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 9 Nisan 2021
2:10:29
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 1 Mn
Sevmek Yüzünden
3:40
Simge - Topic
görünümler 141 B
Uyanış: Büyük Selçuklu 28. Bölüm 2. Fragman
1:05
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,1 Mn
BAYANDAN 1.000.000 TL RANGE ROVER ALDIK !
19:57
Küçük Burjuvazi
görünümler 1,1 Mn
165.000 TL VOLKSWAGEN PASSAT ALDIK !
16:24
Küçük Burjuvazi
görünümler 771 B
The New Mercedes S Class 2021 Test Drive
10:58
Alaatin61
görünümler 19 Mn
BAYANDAN 253.000 TL SEAT LEON ALDIK !
24:14
Küçük Burjuvazi
görünümler 1,3 Mn
160.000 TL VOLKSWAGEN JETTA ALMAK !
09:47
Küçük Burjuvazi
görünümler 188 B
320.000 TL BMW 5.20 ALMAK !
10:06
Küçük Burjuvazi
görünümler 427 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 9 Nisan 2021
2:10:29
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 1 Mn
Sevmek Yüzünden
3:40
Simge - Topic
görünümler 141 B
Uyanış: Büyük Selçuklu 28. Bölüm 2. Fragman
1:05
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,1 Mn
Transforming my Nissan GTR into the Bugatti Killer
12:58
Merakımdan Soruyorum #2: Damla Sönmez
5:59
Mercedes-Benz Türkiye
görünümler 1,5 Mn
BMW sini Satan Doktor
28:00
Noyan
görünümler 28 B