Bizim Olayımız
2:48
16 gün önce
YORUMLAR
Zeliha ATAOL
Zeliha ATAOL 4 saatler önce
Bu şarkı gerçekten mükemmel
OLAY
OLAY 10 saatler önce
cemre aplayla senin sarkın cok guzel
OLAY
OLAY 10 saatler önce
abi ben senin kanalına aboneyim
BEN TORERO
BEN TORERO 23 saatler önce
17 yasinda tiktok kullanır veledler İster hep piyasayı yonetmek.
Aysun Memmedzade
Aysun Memmedzade Gün önce
Çok güzel olmussssss👍👍
Esrarengiz Kasaba Gizemleri
Esrarengiz Kasaba Gizemleri Gün önce
noobb
Hanife Sonmez
Hanife Sonmez Gün önce
harika olmuş şarkı ama tiktoğu kafaya takmıssın haaa
Nevin Karataş
Nevin Karataş Gün önce
En güzeli berkenin sarkisi
Safiye Keleş
Safiye Keleş 2 gün önce
👍👌
Zafer Akgül
Zafer Akgül 2 gün önce
abi muck
Mehmet Furkan GÜR
Mehmet Furkan GÜR 2 gün önce
Bizim olayimiz bu herkes bizden. Sizin olayiniz şov şov şov. Bakiyorum da göremedim mercekten hiç bir gerçek yok. Şimdi bizim çocukların vakti her sınavdan alırlar takdir. İçimdeki panzehir aktif Canım bütün olayiniz takdik. Tiktok zirveyi kapattı. Bu büyük Bi yetenek yarattı. Alıştı ağzına bakla. Bedavaya başarı yok artık. Her sene zirveye yol. Üstüne üstük rekor. Onlar niye listede yok ama kızmaca küsmece yok. Her sene zirveye yol. Üstüne üstük rekor. Onlar niye listede yok ama kızmaca küsmece yok.Bizim olayimiz bu herkes bizden. Sizin olayiniz şov şov şov. Bakiyorum da göremedim mercekten hiç bir gerçek yok. Bizim olayimiz bu herkes bizden. Sizin olayiniz şov şov şov. Bakiyorum da göremedim mercekten hiç bir gerçek yok. Bir çoğu savaşta sarf etti. Mersoyu garajda park ettim. Tiktokla aramda kan çekti. Sonra da piyasiyi katlettim. Bi anda patlarım Tiktok gibi. Çok hızlıyım sanki nick vor cipy. Yakala yakala tut atmosferi. As odana as Juan posteri. Her sene zirveye yol. Üstüne üstük rekor. Onlar niye listede yok ama kızmaca küsmece yok.Her sene zirveye yol. Üstüne üstük rekor. Onlar niye listede yok ama kızmaca küsmece yok.Bizim olayimiz bu herkes bizden. Sizin olayiniz şov şov şov. Bakiyorum da göremedim mercekten hiç bir gerçek yok.Bizim olayimiz bu herkes bizden. Sizin olayiniz şov şov şov. Bakiyorum da göremedim mercekten hiç bir gerçek yok.
furkan Yilmaz
furkan Yilmaz 2 gün önce
BOK GİBİ
furkan Yilmaz
furkan Yilmaz 2 gün önce
şaka şaka çok güzel
fenomenkardeşler
fenomenkardeşler 2 gün önce
bekoşşş
fenomenkardeşler
fenomenkardeşler 2 gün önce
müthişsiniz berkejuan bana cevap yazarsan sevinirim jütfen
enescan kızıl
enescan kızıl 2 gün önce
bizim olayımız bu herkez bizden
abdullah Balder
abdullah Balder 3 gün önce
bir gündür dinliyorum
Berke juan fan
Berke juan fan 4 gün önce
Benim kanalıma abone olur musun bende seninkine abone oldum
Emre Kaya
Emre Kaya 5 gün önce
Tuvalete girerken dinliyorum işe yarıyor beler
Dogukan Akcay
Dogukan Akcay 5 gün önce
Abi çok güzel olmuş bidaha olmasın
Azize İnceler
Azize İnceler 5 gün önce
Şarkı berke abimiz gibi muhteşem 👍👍👍
Bahar Demirtaş
Bahar Demirtaş 5 gün önce
Şarkı çok iyi
Ahmet Cengel
Ahmet Cengel 6 gün önce
Çooooooooook güzel olmuş Berke abi agızına sağlık
İnci Tanem Tasarım Butik
İnci Tanem Tasarım Butik 6 gün önce
ÖDCFC ÖDCFC ÖDFCF ÖDCFC ÖDCFC ÖDCFC
That Boy
That Boy 6 gün önce
çök kötü çöppp elanur kat kat daha iyi
CerNN
CerNN 7 gün önce
her ağzı olan müzik çıkarmaya başladı sizi buralara getirenlerde kabahat yazık kafanıza.
TR JOKER
TR JOKER 7 gün önce
☾✯丅ℛツĴØЖ€ℛ☾✬
Melek naz Dava
Melek naz Dava 7 gün önce
Browo abi çok güzel olmuş diline sağlık
Ruken Kanar
Ruken Kanar 8 gün önce
kusura bakmayın ama şarkı autotune saçmalığından başka bi şey değil.Sözler desen aşırı saçma, beat desen özensiz.Bence siz bırakın müzisyenliği falan TikTok çekin.Ülkemin güzel insanları kimleri ünlü ediyor be
Ayşe Yılmaz
Ayşe Yılmaz 8 gün önce
Daha dur yeni başlıyoruz . . .
Vestel Telefonum
Vestel Telefonum 8 gün önce
Çok güzel olmuş şovv :)
Oyunların Krali ramazan
Oyunların Krali ramazan 8 gün önce
Bekoşum çok iyi olmuş
Oyunların Krali ramazan
Oyunların Krali ramazan 8 gün önce
Abi çok iyi olmuş
güven nergis
güven nergis 8 gün önce
KURBAN OLURUM SANA BEKOŞUM
Baha Şener
Baha Şener 8 gün önce
şarkıdan sonra tik toka giremeyler cevap yazarmısınız bu arada PİRİM DEYİL!
Berrak Atabay
Berrak Atabay 9 gün önce
BERKE JUAN işte
Meryem Şakar
Meryem Şakar 9 gün önce
BERKE KAPLİSİN
almina kaya
almina kaya 10 gün önce
Berke abı çok güzel olmuş
jungkook tavşan
jungkook tavşan 10 gün önce
aktiflik sonsuzzzzzzzzz likee da
zehranur şahan
zehranur şahan 10 gün önce
ıyyy kulaklarım kanıyyyyğğr
Zölasöb Lılalala
Zölasöb Lılalala 10 gün önce
Bok gibi olmuş
Öykü Akar
Öykü Akar 10 gün önce
BJFC abi rüyamda seni gördüm vallahi
asansörden korkan çocuk
asansörden korkan çocuk 10 gün önce
dislike için gelen ödcfc +1
Nisanur Taç
Nisanur Taç 10 gün önce
Berke abi gerçekten şarkina bayıldım harika olmuş ellerine emeğine yüreğine sağlık
roblox prosu
roblox prosu 10 gün önce
BEN KİMSEYİ SEVMİYORUM CEREN JUANLAR ŞARKI POH GİBİ ONLARDA BOK EZİK ONLAR TAKİPCİLERİDE BOT BOT BOT. BİZ ONLARDAN DAHA İYİYİZ
Esma Çelik
Esma Çelik 10 gün önce
Abicimm senin sesin effffffffffffsaneeeeeeeeeee ben seni çokkk ay ben orum ve bide ben senin bu söylediğinnn şarkıyı (TİK TOK,ta duydummmm
muzaffer Erden
muzaffer Erden 11 gün önce
Berke abi çok yakışıklısın
Doğukan Tırış
Doğukan Tırış 11 gün önce
bok gibi
belo turo
belo turo 11 gün önce
Yaa
Muhammed Oensoy
Muhammed Oensoy 11 gün önce
Müemmmellllllll
ZEYNEP YA
ZEYNEP YA 11 gün önce
Bence en iyi şarkı bu olmuş abiii
Elif Gms
Elif Gms 11 gün önce
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Nisanur Kocasarı
Nisanur Kocasarı 11 gün önce
Berke abi yemin ediyorum çok iyo
Talha Melih CAN
Talha Melih CAN 11 gün önce
MÜKEMMEL
eilk klie
eilk klie 11 gün önce
Çok iyi değil ama genede güzel 🖒🤔
eilk klie
eilk klie 7 gün önce
@_qemzesiz_ 11 bana bak kızım salak misin nesin boş yapma
_qemzesiz_ 11
_qemzesiz_ 11 9 gün önce
@eilk klie ben ne yazdigimi cok iyi biliyorum git sutunu ic bebe🤘
eilk klie
eilk klie 10 gün önce
@_qemzesiz_ 11 sen git ilk önce yazım yanlışlarını düzelt boş yapma
_qemzesiz_ 11
_qemzesiz_ 11 10 gün önce
@eilk klie bu sarkiyi beyenmeyen salakin salakidir
eilk klie
eilk klie 11 gün önce
@EĞLENMEYE GEL sana dediğim bir şey yok zaten boşu boşuna satasiyorsunuz ben sadece beğenmediğimi söyledim hepsi bu niye uzattınız bu kadar anlamadım siz beğenmişsiniz ben beğenmedim tamam oldu bitti ya
Ayşenur Kara
Ayşenur Kara 11 gün önce
Bu fuulmü
Ela zeynep Kodar
Ela zeynep Kodar 11 gün önce
he la
-zum y
-zum y 12 gün önce
Allah belamı bu şarkıyı dinleterek veriyo
Azra #fde
Azra #fde 12 gün önce
aga mal mısınız bekonun kanalı deil bu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yusuf tanrıverdi
Yusuf tanrıverdi 12 gün önce
cellat daha iyi
Ela zeynep Kodar
Ela zeynep Kodar 11 gün önce
salak budaha güzel
Kadriye Juan
Kadriye Juan 12 gün önce
bana bakın burada dinleyeceğinize gidin de sahibinden dinleyin trpost.info/list/video/itKYfoqW1puweHg.html&start_radio=1
behice çelebi
behice çelebi 12 gün önce
Harika👌❤
Ela zeynep Kodar
Ela zeynep Kodar 11 gün önce
katılıyorum
Azra Akbulut
Azra Akbulut 12 gün önce
Mükemel💥💥💥💥
Yağmur Şengül
Yağmur Şengül 12 gün önce
Bok gibi olmuş
Ada deniz uygaç
Ada deniz uygaç 12 gün önce
Nolur cevap ver😓
Ela zeynep Kodar
Ela zeynep Kodar 11 gün önce
bok
JUAN GELİYOR
JUAN GELİYOR 11 gün önce
bu berke juanın kanalı değil
Ada deniz uygaç
Ada deniz uygaç 12 gün önce
Cemre ablayla çok yakışıyorsunuz😊
ismail Bozdag
ismail Bozdag 11 gün önce
@Azra #fde olsun
ismail Bozdag
ismail Bozdag 11 gün önce
Aynen
eilk klie
eilk klie 11 gün önce
@elif bozkaya bence leoyla olacaklar 😋
Azra #fde
Azra #fde 11 gün önce
@Nazlı Sönmez sevgili demedi ki ztn
Nazlı Sönmez
Nazlı Sönmez 11 gün önce
Onlar sevgili değil
Ada deniz uygaç
Ada deniz uygaç 12 gün önce
Berke abi tiktokta senin takipcinim
Azra #fde
Azra #fde 12 gün önce
onun kankalı deil
Ada deniz uygaç
Ada deniz uygaç 12 gün önce
Abiiiiii seni çok seviyorummmm
Kerem Akkoca
Kerem Akkoca 11 gün önce
fake berke juan bu
Fatma Yapal
Fatma Yapal 12 gün önce
müqqqqq
Muharrem Ayyildiz
Muharrem Ayyildiz 12 gün önce
müq abi
Süleyman Yörük
Süleyman Yörük 13 gün önce
Ohhhhh be
PUBG STARS
PUBG STARS 13 gün önce
Mükenmel
Oxan can
Oxan can 13 gün önce
K
Aysenur Benli
Aysenur Benli 13 gün önce
Cok cüzel 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ela zeynep Kodar
Ela zeynep Kodar 11 gün önce
aynen
Mert Azınarık
Mert Azınarık 13 gün önce
Lan kanalın 19 abonesi varyaaaa
Ben Ayşenur
Ben Ayşenur 11 gün önce
Onun kanali deil cunku
Amr Naguib
Amr Naguib 13 gün önce
⛔️Önemli ⚠️ Ve insanlar için yeni ve tüm tıp ilmini bozucak olan canlı bir organizmadır, ve gerçekten de insanların ilimini, tıbbi ilgilendiren şeyleri sıfır yapacak, onlar bununla ilgili hiçbir bilgiye ulaşamıyacaklar. Ancak yaklaşan güçlü virüs, cezadakı en güçlü darbedir o yüzden onlar umutsuzluğa düşeceklerdir, ve bu sadece solunum sistemi seviyesinde de değil, aslında COVID-19 virüs ile yaklaşan güçlü virüs kıyaslanamaz, o Çin'in başkanı Xi Jinping ve Allah'ın azabını kontrol ettiğini iddia edenler onlar kendilerin gerçek yalancı olduklarını biliyorlar hamd, her şeyden ve herkesten üstün olan Allah'a mahsustur. Çin'deki ateistlere ve onların suçlu liderlerine duyuruyorum, ve bütün zalim bozguncular - yeni bir virüs türü olan güçlü çarpıcı virüs, virüslerin en kötüsü ve en çok etki eden ve zarar vermede en güçlü olanıdır, o COVID-19 dediğiniz virüsten tamamen farklıdır, bu, tıp âlimlerinin ondan kaçmak için sırtlarını çevirecekleri ve doktorlar ordusunun geri dönemeyeceği durumdur, böylece mağlup olarak yüksek yapılı Dünya Sağlık Örgütü çökecektir ve onlar size Allah'ın azabını uzaklaştırmak için hiçbir yarar sağlayamazlar, hatta ne kendilerine ne de size yardım edebilirler. *********** İmam Nasır Muhammed El-Yemeni 29-Ramazan-1441 Hicri yılı 22 - 05 - 2020 ‏12: 20 pm ‏[Mekke] resmi saatine göre. ‏Alemlerin Rabbi olan Allah'ın Halifesinden Çin Cumhurbaşkanı Xi Jinping'e. 👇🏼👇🏼 www.mahdialumma.com/showthread.php?t=40250
《MUSTAFA YT》
《MUSTAFA YT》 14 gün önce
Kanalimda videosu var isteyen gelsin !?
Light Light
Light Light 14 gün önce
⛔️Önemli ⚠️ Ve insanlar için yeni ve tüm tıp ilmini bozucak olan canlı bir organizmadır, ve gerçekten de insanların ilimini, tıbbi ilgilendiren şeyleri sıfır yapacak, onlar bununla ilgili hiçbir bilgiye ulaşamıyacaklar. Ancak yaklaşan güçlü virüs, cezadakı en güçlü darbedir o yüzden onlar umutsuzluğa düşeceklerdir, ve bu sadece solunum sistemi seviyesinde de değil, aslında COVID-19 virüs ile yaklaşan güçlü virüs kıyaslanamaz, o Çin'in başkanı Xi Jinping ve Allah'ın azabını kontrol ettiğini iddia edenler onlar kendilerin gerçek yalancı olduklarını biliyorlar hamd, her şeyden ve herkesten üstün olan Allah'a mahsustur. Çin'deki ateistlere ve onların suçlu liderlerine duyuruyorum, ve bütün zalim bozguncular - yeni bir virüs türü olan güçlü çarpıcı virüs, virüslerin en kötüsü ve en çok etki eden ve zarar vermede en güçlü olanıdır, o COVID-19 dediğiniz virüsten tamamen farklıdır, bu, tıp âlimlerinin ondan kaçmak için sırtlarını çevirecekleri ve doktorlar ordusunun geri dönemeyeceği durumdur, böylece mağlup olarak yüksek yapılı Dünya Sağlık Örgütü çökecektir ve onlar size Allah'ın azabını uzaklaştırmak için hiçbir yarar sağlayamazlar, hatta ne kendilerine ne de size yardım edebilirler. *********** İmam Nasır Muhammed El-Yemeni 29-Ramazan-1441 Hicri yılı 22 - 05 - 2020 ‏12: 20 pm ‏[Mekke] resmi saatine göre. ‏Alemlerin Rabbi olan Allah'ın Halifesinden Çin Cumhurbaşkanı Xi Jinping'e. 👇🏼👇🏼 www.mahdialumma.com/showthread.php?t=40250.7
Özlem Baygeldi
Özlem Baygeldi 13 gün önce
Yalan
Özlem Baygeldi
Özlem Baygeldi 13 gün önce
Talan
Heredot Yapım
Heredot Yapım 14 gün önce
Kanalımda Lyrics videosu var beklerim
Heredot Yapım
Heredot Yapım 14 gün önce
Mükemmel 👌
Azra #fde
Azra #fde 12 gün önce
onun kanalı deil
Khaled Mohamed
Khaled Mohamed 14 gün önce
⛔️Önemli ⚠️ Ve insanlar için yeni ve tüm tıp ilmini bozucak olan canlı bir organizmadır, ve gerçekten de insanların ilimini, tıbbi ilgilendiren şeyleri sıfır yapacak, onlar bununla ilgili hiçbir bilgiye ulaşamıyacaklar. Ancak yaklaşan güçlü virüs, cezadakı en güçlü darbedir o yüzden onlar umutsuzluğa düşeceklerdir, ve bu sadece solunum sistemi seviyesinde de değil, aslında COVID-19 virüs ile yaklaşan güçlü virüs kıyaslanamaz, o Çin'in başkanı Xi Jinping ve Allah'ın azabını kontrol ettiğini iddia edenler onlar kendilerin gerçek yalancı olduklarını biliyorlar hamd, her şeyden ve herkesten üstün olan Allah'a mahsustur. Çin'deki ateistlere ve onların suçlu liderlerine duyuruyorum, ve bütün zalim bozguncular - yeni bir virüs türü olan güçlü çarpıcı virüs, virüslerin en kötüsü ve en çok etki eden ve zarar vermede en güçlü olanıdır, o COVID-19 dediğiniz virüsten tamamen farklıdır, bu, tıp âlimlerinin ondan kaçmak için sırtlarını çevirecekleri ve doktorlar ordusunun geri dönemeyeceği durumdur, böylece mağlup olarak yüksek yapılı Dünya Sağlık Örgütü çökecektir ve onlar size Allah'ın azabını uzaklaştırmak için hiçbir yarar sağlayamazlar, hatta ne kendilerine ne de size yardım edebilirler. *********** İmam Nasır Muhammed El-Yemeni 29-Ramazan-1441 Hicri yılı 22 - 05 - 2020 ‏12: 20 pm ‏[Mekke] resmi saatine göre. ‏Alemlerin Rabbi olan Allah'ın Halifesinden Çin Cumhurbaşkanı Xi Jinping'e. 👇🏼👇🏼 www.mahdialumma.com/showthread.php?t=40250
Temel Algan
Temel Algan 14 gün önce
Şarkı efsooo