YORUMLAR
komikmi gulmedim
komikmi gulmedim Saatler önce
Gündüzcü tayfa olucaktım . Uyuyamadım bu sahur gececi tayfayım inşaallah alıskanlık olmaz.😑
Derin Beyza
Derin Beyza Saatler önce
Gündüzcü yada gececi Tayfa inşallah bu sene hepimiz tuttuğumuzu koparırız. 🌹
I Want Fuck To Billie Eilish
I Want Fuck To Billie Eilish Saatler önce
Ateistim Ama Bu Yayina Katildim Sonuna Kadar Izledim Çok Guzel Geçti Saolun❤
Zeynep
Zeynep Saatler önce
Hem gündüzcüyüm hem gececi bindik bir alamete gidiyoruz kıyametee
Ölüm Meleği
Ölüm Meleği Saatler önce
Verimli güzel geçti uyuya kalıyodum iyi sahurlar
Fatma Betül İldiz
Fatma Betül İldiz Saatler önce
Hocam öğrencilik hayatım boyunca ilk kez böyle geç saate kadar ders çalıştım. Bu deneyimi sizinle yaşadığım için çok mutluyum. Her şey için teşekkürler 😃😊🤗
Krystal J
Krystal J Saatler önce
Ben daha hızlı çözüyorum diye mi 800 bininci oldum anlamadım ki
Öznur Gizem Yılmaz
Öznur Gizem Yılmaz Saatler önce
Acıktım. Noddle yapıp bir de kahve içtim mi yine gazlanıp gelir çalışırım
ASMİN ALDEMİR
ASMİN ALDEMİR Saatler önce
HOCAM ÇOKK VERİMLİ GEÇTİ TEŞEKKÜR EDERİZ
Rümeysa Toprak
Rümeysa Toprak Saatler önce
Hem yks ye çalışıp hemde ramzan ayı için hatim çıkaracak olan var mı??
büşra
büşra Saatler önce
Gercekten işinizi hakkıyla yapıyorsunuz. Çok emek verıyorsunuz, çok teşekkürler. Valla çok iyi yayındı.Yorulduğunuza üzüldüm. Emeğinize sağlıkkkk❤️❤️
alfayım
alfayım Saatler önce
bana yardim edin agalar kendimi nasil uyanik tutabilurim bu gece hic uyumadim uyuyamicam da cunku biliyorum uyursam uyanamam ve okula gidemem o yuzden tum gece uyanigim taktik var mi :’)
alfayım
alfayım Saatler önce
@Whitediga eyw
alfayım
alfayım Saatler önce
@Whitediga reis helal olsun da o kadar da yapma be ldmgmkffmvm az uyku da zarar
Whitediga
Whitediga Saatler önce
Kahve iç yada varsa pre workout içebilrsin
Whitediga
Whitediga Saatler önce
49. Saatime girdim 5 saatlik uykuyla duruyorum😂
Yazan Kalem
Yazan Kalem Saatler önce
KOLPADAN: ÜNİ. madurlarına olmadı yapamadım adam gibi çalışamadım diyemedim zorlanıyorum diyeee kaldı yine ismim defterin üstünde sonradan anladımki kimlikte değilkinee:(
LA GALİBE İLLALLAH
LA GALİBE İLLALLAH Saatler önce
😨😪 UYKUM VARRRR
Zeynep
Zeynep Saatler önce
Hocam bizden daha çok emek veriyosunuz inşallah istediğiniz üniyi kazanırsınız dfszqwrtyhjklmnpvcxsz
Zerrin Nazlı
Zerrin Nazlı Saatler önce
Çok teşekkür ederiz öğretmenim Ramazanımız mübarek olsun inşallah
Funda
Funda Saatler önce
arkadaşlar 11im geometrim 0 nasıl ilerletebilirim kaynak önerisi olan var mı?
yusuf çelik
yusuf çelik Saatler önce
Antrenmanla geometri al kardeşimde var başlangıç için iyi bir kitap ben de geometriye 0 dan başlamıştım aynı şekilde matematiğede 0dan başladım. çalış matematik biraz nankör ama geometri harbi kolay ya çalışarak geometriyi tekme tokat döversin sen Ben deneyimledim 0dan başladım sende başla ve gör... iyi çalışmalar
Yesil yaprak
Yesil yaprak Saatler önce
Eğer hiç yoksa temelin bence antremanlarla geometri iyi olur belli bir temel atabilirsin yani en temel olan şeyleri öğrenirsin kolay evet ama temel olmadan ilerlemiyor onun ustune de karakök geometri 0 bence iyi olur sonrada durumuna göre seçebilirsin
büşra
büşra Saatler önce
@Funda bizim hocamız sonuçla başlatmıştı ek olarak tabi, yani geometriyi sevdiğim söylenmez ama sonuç çözmesi çok eğlenceli bu yuzden ilk sonuçtan başlarsan seni konularda ilerletir öğrenmeni sağlar. Eğer sonuçla orta kaynak çözersen bence artar netlerin, benim artmıştı
Funda
Funda Saatler önce
@Whitediga teşekkür ederim zorsa nasıl yapıcam ki :(
Funda
Funda Saatler önce
@büşra Peki öyle yapınca netlerin arttı mıı
ஜீAydan Demirsssஜீ
ஜீAydan Demirsssஜீ Saatler önce
Herkese afiyet olsun ilk sahurumuz hayırlı olsun rakiplerim 💦💙🌊💜💙🤲
Sahra Şan
Sahra Şan Saatler önce
cok güzel ve verimli bir yayındi teşekkürler 🙏
sera aydin
sera aydin Saatler önce
gecem gündüzüme karıştı
Erwin Smith
Erwin Smith Saatler önce
🥱🥱
ezel Eltas
ezel Eltas Saatler önce
Benim için çok vermliydi sabahta kalkmıştım toplamda bugün sahura kadar 350 nin üzerinde çözdüm merak etmeyin bu günlerde geçecek yaz gelecek....
Begonyalı Sokak
Begonyalı Sokak Saatler önce
Aranıza yeni katıldım hocam kpss öğrencisiyim. Yola sizinle devam etmek motivasyonumu artırdı diyebilirim. Genç kardeşlerin heyecanını yorumlarda görünce kendi üniversite hazırlık günlerim geldi aklıma. Allah hepsinin gönlüne göre versin. Bu arada çok verimli bir çalışma oldu kendi adıma. Emekleriniz için çok teşekkürler 🍀
Whitediga
Whitediga Saatler önce
Zoom gelicek varmı😂🤷🏼‍♂️
Hülya Acar
Hülya Acar Saatler önce
Ramazanımız Hayırlı Olsun💜
Merve Albayrak
Merve Albayrak Saatler önce
Canım rakiplerim artık uyuyun yeter biraz dinlenin djdjdbbdb
Yesil yaprak
Yesil yaprak Saatler önce
😂😂
Hayalperest
Hayalperest Saatler önce
Herkese hayırlı sahurlar 🌼
Akargül Akargül
Akargül Akargül Saatler önce
Gri koç ile sahura doğru programı bitti şimdi gri koç ile iftara doğru var
Reşit Özdemir
Reşit Özdemir Saatler önce
Yatın yav ne işiniz var
Akargül Akargül
Akargül Akargül Saatler önce
Çok verimli geçti gündüzü tayfa bir canlı yayın beklerizzzz
Halime Yağmur Soyal
Halime Yağmur Soyal Saatler önce
Normalde şimdiye çoktandır yatmıştım ama sizi yalnız bırakmamak için... 💜💜
Merve Şimşek
Merve Şimşek Saatler önce
Hocam çok teşekkür ederiz 🌹
Merve Albayrak
Merve Albayrak Saatler önce
İnanılmaz verimli geçti çok teşekkürler :)
Akargül Akargül
Akargül Akargül Saatler önce
İlk Teravih İlk Sahur İlk Oruç Tüm İslam Alemi'nin Ramazan Ayı mübarek olsun
YIKIK
YIKIK Saatler önce
Amin
Şeyma ERYILMAZ
Şeyma ERYILMAZ Saatler önce
AMIN 🤲🤲
Murat Akkus
Murat Akkus Saatler önce
Amin
Mira Aydın
Mira Aydın Saatler önce
Yayın bitmiş olabilir ama çalışmaya devam
Nur Atılgan
Nur Atılgan Saatler önce
Hocam çok teşekkür ederiz çok güzel bir yayındi her ne kadar yuhumuz gelsede 🥱🥱🥱😁😁😁
Oytun GÜRDAL
Oytun GÜRDAL Saatler önce
Gececi tayfa ses ver ne durumdayız ? "Herkes birbirinin yorumlarını beğensin trend için"
Oytun GÜRDAL
Oytun GÜRDAL Saatler önce
Saat 3.30'a kadar devam ordan sonra sahur yapıp yatıcam Allah'ın izniyle beynim yanmaya başladı yavaştan😂
alfayım
alfayım Saatler önce
ölüyoğm çko uykum vra lcmfgkfmnfn
Sevda Baykara
Sevda Baykara Saatler önce
Durmak yok yola devam. 💪💪
Şeyma ERYILMAZ
Şeyma ERYILMAZ Saatler önce
Hocam Allah sizden razı olsun hakkınızı helal edin 👍👍👏👏👏
Hayalim benim.
Hayalim benim. Saatler önce
Ya hocam var ya siz birtanesiniz, internetim olmadığı için katılamadım:( Bu tür canlı yayınlar için çok İnt. gerekli.Tek başıma çalışıyorum. Ara sıra geliyorum sizleri izleyemeye.🤗 Sizleri seviyorum. Hayırlı Ramazanlar.🌹
yalnız.mus.ağacı :'l
yalnız.mus.ağacı :'l Saatler önce
Hem gündüzcü hem de gececi tayfayım. Yapabileceklerimin sınırını görebilmek için kendimi zorlayacağım...
Hilal Ay
Hilal Ay Saatler önce
Ben de öyle yapacağım sonuna kadar devam pes etmek yok
Zerrin Nazlı
Zerrin Nazlı Saatler önce
Helal olsun
Nevalarca Vortex
Nevalarca Vortex Saatler önce
İNŞALLAH HERKES DİLEDİĞİ YERE KAVUŞUR ...AMYN
Yildiz Ergun
Yildiz Ergun Saatler önce
Valla Allah razı olsun hocam. Çok iyi bir yayındı. 🥺💜 İlk defa bu kadar çok kitap okumuş oldum valla. 😅
Buşra Ölmez
Buşra Ölmez Saatler önce
Çok verimli geçti hocam :) Çok Teşekkür ederiz hocam devamını bekleriz :)
Sedanur Arslan
Sedanur Arslan Saatler önce
Yuğummm coggg gelirrrrr
savaş eskimiş
savaş eskimiş Saatler önce
İnşallah herkes emeklerinin karşılığını alır arkadaşlar bu arada Allah tutacaginiz oruçları, ettiğiniz ve edeceğiniz duaları kabul etsin inşallah. (Amin ) ❣️
AHC GS
AHC GS Saatler önce
Kalite tesadüf olsaydı GRİ KOÇ olmazdı
Merve Çelik
Merve Çelik Saatler önce
Çok verimliydi.Ramazan bitene kadar bu yayının müptelası olacağım sanırım :)
M. Emin
M. Emin Saatler önce
Hakkınızı helal edin hocam sağ olun ❤️
Damla
Damla Saatler önce
Devam edenler+1
CİMŞİT KARACİMŞİT
CİMŞİT KARACİMŞİT Saatler önce
ZIBARMAYA GİDİYORUM
Eylül's Dairy
Eylül's Dairy Saatler önce
Çok güzel bir yayındı hocam ellerinize sağlık çok verimli geçti.
Ceren
Ceren Saatler önce
İlk defa canlı bi etüt programınıza katıldım ve sonuna kadar o verimi aldım hocam her şey için teşekkür ederim
AHC GS
AHC GS Saatler önce
Bende
Ceylin
Ceylin Saatler önce
Hocam ne zaman ekrana baksam "Neden bakıyorsun dersini çalış!" dediniz ve koptum.😄 Sahurcu Tayfa'yı da düşündüğünüz için teşekkür ederiz.❤ Hayırlı sahurlar herkese!
ABDULLAH
ABDULLAH Saatler önce
İyi uykular iyiydi
Gönül Yavuz
Gönül Yavuz Saatler önce
Yalnız foto çok iyi😃😂
Kayıp Ruh
Kayıp Ruh Saatler önce
her ne kadar bazı yerlerinde uyuyakalsakta yayın çok güzeldi teşekkürler hocam
Zynpp
Zynpp Saatler önce
Çalışmaya devammm
Mezuniçe MF
Mezuniçe MF Saatler önce
Bu yayın her gün olacak mı yoksa bugüne özgü bir yayın mıydı ?
Zerrin Nazlı
Zerrin Nazlı Saatler önce
Gökhan hoca gündüzcü tayfadan olduğu için sürekli yapamıycağını söyledi
Muhammed Bektaş
Muhammed Bektaş Saatler önce
Harika idi.
Emre
Emre Saatler önce
Ramazanın sonuna kadar etüt devam edecek mi ?
irem Erişen
irem Erişen Saatler önce
Çok güzeldi, tekrar izleyip devam edeceğim 👌🏻✋🏻
irem Erişen
irem Erişen Saatler önce
@yusuf çelik aynen öyle 😂 Kolay gelsiinn djsbdjdlcjdldj
yusuf çelik
yusuf çelik Saatler önce
Aklımdakini söyledin sjsjshjs rakip elemesi asıl sahurdan sonra başlıyor diyelim... hayırlı ramazanlar
1. SELİM
1. SELİM Saatler önce
138 k da izlenmezsin bee hocamm
Diriliş Ruhu
Diriliş Ruhu Saatler önce
Yaaaa sen kralsın hocam çok teşekkür ederiz iyiki varsın hayırlı sahurlar ❤❤❤❤😍😍😍
Oytun GÜRDAL
Oytun GÜRDAL Saatler önce
Mükemmel bir yayın oldu hocam bize değerli zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkürler.🤗
Sevda Baykara
Sevda Baykara Saatler önce
Katıldığım en iyi canlı yayınlardan biriydi. Teşekkürler Gri koç ve ekibi 💛
Edanur ARMAĞAN
Edanur ARMAĞAN Saatler önce
mükemmel verim aldım çok güzeldi
Amed Akay
Amed Akay Saatler önce
Mükemmel bir etüttü Allah razı olsun hocam hakkınız ödenmez
yalnız.mus.ağacı :'l
yalnız.mus.ağacı :'l Saatler önce
Çok teşekkürler hocam :))
Mezuniçe MF
Mezuniçe MF Saatler önce
Teşekkürler hocam güzel bir yayındı🌺✨
yusuf çelik
yusuf çelik Saatler önce
Süper bir etüt etkinliği iyi ki varsınız
Yks Bitene kadar
Yks Bitene kadar Saatler önce
hakkınız ödenmez hocam saatlerce beklediniz. saolun :)
yks avcısı
yks avcısı Saatler önce
sınavı kazanınca gelip buraya hatırlayacağım emeklerimi
Yusuf Balaban
Yusuf Balaban Saatler önce
Hedef ne
ZAKİRE
ZAKİRE Saatler önce
BİYOLOJİ çalıştım valla başım ağrıyor ama devammmmmm
ZAKİRE
ZAKİRE Saatler önce
@Hayalperest hangi konu
Hayalperest
Hayalperest Saatler önce
Bende de aynı ders ve aynı durum :/
CrowNNN
CrowNNN Saatler önce
Başa alıp İzleyin 😀 sahuru çıkarır
ZAKİRE
ZAKİRE Saatler önce
Dimi yaa ksjsjs
hilall x
hilall x Saatler önce
Devam edenler varmı 🖐
Ayşe Ceren Mutlu
Ayşe Ceren Mutlu Saatler önce
Çok güzeldi hocam çok verimli geçti😊
Gönül Yavuz
Gönül Yavuz Saatler önce
Çok teşekkürler hocam, hakkınızı helal edin🙂
Berra
Berra Saatler önce
Hocam çok teşekkür ederiz çok güzel bir yayındi
Efkârlı Puding
Efkârlı Puding Saatler önce
şu alttaki alt yazı rahatsız etti ya beni
Rümeysa Beber
Rümeysa Beber Saatler önce
Çok güzel geçti Allah hepimize sabır versin gündüzcü tayfadaki sen sanada 😊